Относно климатроник и парно, 2-ра степен не работи.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- jackass3D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e39 Touring
- Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
- Детайли за колата: Много хубави :)
Относно климатроник и парно, 2-ра степен не работи.
Здр. колеги, извинявам се за поредната тема но търсих и четох много по въпроса, и има неща които ми останаха не ясни. С аналогов климатроник съм знам че нямам таралеж а съм с резистор, та въпросът е къде да го търся този резистор, какво представлява и дали проблема е в него или е в управлението. На 1-а, 3-та и 4-та си духа супер, но на 2-а духа като на първа. Да отбележа не е от филтъра на купето, изваден е и тези дни ще сложа новия. Благодаря предварително.

- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Относно климатроник и парно, 2-ра степен не работи.
Над педала на газта леко вдясно го търси има буска откачаш и после дърпаш.При мен изглеждаше ето така
http://media.snimka.bg/5955/018164689.jpg?r=0
При мен също не работеше втора степен и от една морга намерих ето такъв резистор и всичко тръгна
http://www.vogtonline.de/misc/public/ihkr/ihkr_widerstand_aus.jpg
http://media.snimka.bg/5955/018164689.jpg?r=0
При мен също не работеше втора степен и от една морга намерих ето такъв резистор и всичко тръгна
http://www.vogtonline.de/misc/public/ihkr/ihkr_widerstand_aus.jpg
- jackass3D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e39 Touring
- Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
- Детайли за колата: Много хубави :)
Re: Относно климатроник и парно, 2-ра степен не работи.
Evgeni написа:Над педала на газта леко вдясно го търси има буска откачаш и после дърпаш.При мен изглеждаше ето така
http://media.snimka.bg/5955/018164689.jpg?r=0
При мен също не работеше втора степен и от една морга намерих ето такъв резистор и всичко тръгна
http://www.vogtonline.de/misc/public/ihkr/ihkr_widerstand_aus.jpg
Eвала на колегата


- MALKIA.BMW
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Относно климатроник и парно, 2-ра степен не работи.
здрасти --- само да ви кажа че този стария също се поправя и поправката струва 1.70 лв .
при положение че повредата е температурния изключвател който се намира на неговия връх ------ това което виждате там и прилича на диод --- всъщност е температурен датчик или ключе или като би-метална пластина --- обяснявам го така за да ви стане ясно за какво иде реч
просто го вземете и отидете в магазин за електроника трябва да го имат на всяка цена ----- стойностите на които отговаря са 8-ампера и на 240-градуса ---- може да се подмени и с 10-ампера и 216-градуса ------- всъщност това е един вид предпазител на вентилатора за да не изгори вентилатора от някакво натоварване този температурен датчик трябва да изключи перката това му е целта --- като изгори остават да работи само директната скорост на вентилатора и затова се получава най често че само 4-та степен работи
купувате този датчик също и най малката лустра клема ---- като се приберете в къщи чак тогава режете крачетата му --- но запомнете посоката как стои за да можете да го сложите пак в същата посока ---- не трябва да се запойва там защото се загрява и след време може да се получи студена спойка ---- за това са лустра клемата крачетата са достатъчно дълги изкривявате ги така че да влезнат в клемата от едната страна само едното краче на резистора -от другата крачето на датчика ---- в другата клема двете крачета на резистора и другото краче на датчика
и сте вие с вентилатор духащ от 1 до 4 нормално и с климатроник работещ
при положение че повредата е температурния изключвател който се намира на неговия връх ------ това което виждате там и прилича на диод --- всъщност е температурен датчик или ключе или като би-метална пластина --- обяснявам го така за да ви стане ясно за какво иде реч
просто го вземете и отидете в магазин за електроника трябва да го имат на всяка цена ----- стойностите на които отговаря са 8-ампера и на 240-градуса ---- може да се подмени и с 10-ампера и 216-градуса ------- всъщност това е един вид предпазител на вентилатора за да не изгори вентилатора от някакво натоварване този температурен датчик трябва да изключи перката това му е целта --- като изгори остават да работи само директната скорост на вентилатора и затова се получава най често че само 4-та степен работи
купувате този датчик също и най малката лустра клема ---- като се приберете в къщи чак тогава режете крачетата му --- но запомнете посоката как стои за да можете да го сложите пак в същата посока ---- не трябва да се запойва там защото се загрява и след време може да се получи студена спойка ---- за това са лустра клемата крачетата са достатъчно дълги изкривявате ги така че да влезнат в клемата от едната страна само едното краче на резистора -от другата крачето на датчика ---- в другата клема двете крачета на резистора и другото краче на датчика
и сте вие с вентилатор духащ от 1 до 4 нормално и с климатроник работещ
ИНТЕРЕСИ
моята кола
BMW
моята кола
BMW
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Относно климатроник и парно, 2-ра степен не работи.
jackass3D написа:Evgeni написа:Над педала на газта леко вдясно го търси има буска откачаш и после дърпаш.При мен изглеждаше ето така
http://media.snimka.bg/5955/018164689.jpg?r=0
При мен също не работеше втора степен и от една морга намерих ето такъв резистор и всичко тръгна
http://www.vogtonline.de/misc/public/ihkr/ihkr_widerstand_aus.jpg
Eвала на колегата, благодарско много човек. Че не съм от София да та почерпя, и да според мен темата си е за полезни. Все пак съм сигурен, че има още много хора като мен които не им е ясна картинката.
Какво му е за полезни като ако беше потърсил щеше да намериш поне 20 теми в които е описан тоя проблем+отговр на какво се дължи.

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани