Проблем с ключалката за палене.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Проблем с ключалката за палене.
Здравейте колеги, тази сутрин паля колата да отида на работа, стигам до паркинга - тръгвам да въртя ключа за да изгася - ключа си се върти почти половин оборот а колата седи запалена, не мога нито да изгася колата, нито да извадя ключа. Докато е спряла на място вдигам ръчната и включвам на 2-ра скорост - изгасна, напънах ключа, спря контакта и излезе. От тук обаче при пъхане на ключа пак се върти половин оборот (прескача 1-ви и 2-ри контакт (т.е. таблото не светва) и няма позиция в която да запали) Колеги моля за помощ какво да правя от тук... До края на деня трябва да съм махнал колата от паркинга...
Цялата ключалка ли се сменя или механизма с пластинките в края на патрона..... какво, от къде и колко ще струва ?!?!
колата е 93' без чип и имобилайзер
Цялата ключалка ли се сменя или механизма с пластинките в края на патрона..... какво, от къде и колко ще струва ?!?!



колата е 93' без чип и имобилайзер
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с ключалката за палене.
имам в предвид тази задната червена част, нали вътре са пластините.... дали е от нея и как се разглабя ?
снимката не е от моята кола, но е същото
http://store.picbg.net/pubpic/92/AF/968 ... db92af.jpg
снимката не е от моята кола, но е същото
http://store.picbg.net/pubpic/92/AF/968 ... db92af.jpg
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Проблем с ключалката за палене.
Като вкараш ключа и тръгнеш да въртиш какво се случва ? Просто си се върти без да "захапе"? Ако е така на бащами на неговата беше така и некаде я кара да му оправиха патрона срещу 50 кинта. От кой квартал си ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с ключалката за палене.
Това е така нареченият клеморед. Сваля се като отвъртиш "червените" винтчета, после отварянето му е ясно. Но най-вероятно проблема е в конзолата на волана.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=7&t=201654
Ясно е, че ако запалиш колата директно от клемореда, преди да потеглиш, трябва да си успял да отключиш волана по някакъв начин .
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=7&t=201654
Ясно е, че ако запалиш колата директно от клемореда, преди да потеглиш, трябва да си успял да отключиш волана по някакъв начин .

- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с ключалката за палене.
Проблема е решен! Колегата maksim_uk дойде и я оправи за 10мин. между клеймореда и патрона има един дълъг механизъм - той се беше счупил.
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани