Няма ток... Не пали, не стига прекъсвач М50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Няма ток... Не пали, не стига прекъсвач М50
Колеги изчезна ми тока по колата
Нямам нито искра, нито управляващи импулси към дюзите, нито верига към помпата. От зад напред започвам - при релето на бензиновата помпа вместо да идват 12V идват 3.75V, на управляващата верига има винаги също 3.75V (без да е на контакт)
Съответно към бензиновата помпа не отива нищо, тъй като релето не може да превключи... Не мята искра към свещите, нито управляващи импулси към дюзите тъй като захраних бензиновата помпа директно да качи налягане и пак не мята гориво от дюзите. Другото което ми направи впечатление - като махна компа си идват 12V към релето, ама тогава няма от къде да дойде управляващият импулс за да стигне към бензиновата помпа (без да уточнявам че няма от къде и да запали
). Много интересно е и това че като махна капачката на диагностичната букса няма никакво напрежение при релетата
Диагностика не я лови, компа е сменян, все тая, релета, бушони - всичко е ок... Идеи ? 
ЕДИТ:
Мтакааам,
да добавя -> може да се възползвате от решението до което съм стигнал по-надолу в темата в случаите когато:
1) нямате ток до дюзи
2) нямате искра
3) не ви работи бензиновата помпа
4) прекъсвача ви е на по-ниски обороти от очакваните и все едно на колата не и стига гориво (или по-просто казано, като на м52 е прекъсвача
ама не е на правилните обороти пак) (и/или го бие всеки път на различни обороти, но по-ниски от очакваният прекъсвач)
Успех






ЕДИТ:
Мтакааам,
да добавя -> може да се възползвате от решението до което съм стигнал по-надолу в темата в случаите когато:
1) нямате ток до дюзи
2) нямате искра
3) не ви работи бензиновата помпа
4) прекъсвача ви е на по-ниски обороти от очакваните и все едно на колата не и стига гориво (или по-просто казано, като на м52 е прекъсвача

Успех


Последна промяна Boyadjiev на 22 Ное 2013, 17:55, променена общо 3 пъти



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Няма ток...
Същия проблем, само че на 2.5 ... няма ток на бензиновата и на бобините и тва си е ... 

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Няма ток...
Boyadjiev написа:Колеги изчезна ми тока по колатаНямам нито искра, нито управляващи импулси към дюзите, нито верига към помпата. От зад напред започвам - при релето на бензиновата помпа вместо да идват 12V идват 3.75V, на управляващата верига има винаги също 3.75V (без да е на контакт)
Съответно към бензиновата помпа не отива нищо, тъй като релето не може да превключи... Не мята искра към свещите, нито управляващи импулси към дюзите тъй като захраних бензиновата помпа директно да качи налягане и пак не мята гориво от дюзите. Другото което ми направи впечатление - като махна компа си идват 12V към релето, ама тогава няма от къде да дойде управляващият импулс за да стигне към бензиновата помпа (без да уточнявам че няма от къде и да запали
). Много интересно е и това че като махна капачката на диагностичната букса няма никакво напрежение при релетата
Диагностика не я лови, компа е сменян, все тая, релета, бушони - всичко е ок... Идеи ?
Отваряш Autodata, колата, мотора, и вадите схемата на пиновете на ЕКУ-то, и буксата на инсталацията.Намирате кой кабел ви бърка напрежението, проверявате към ЕКУ-то ли е проблема, или ОТ него.Гледайте внимателно кабелите, всички букси, релета и връзки, да нямате окиси или скъсване някъде.Или просто пробвайте с друго ЕКУ, ако нямаш EWS.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Няма ток...
Провери всички маси за които се сетиш (макар че предполагам си го направил вече).
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Няма ток...
Всички маси са проверени, сменена е и дебелата маса от мотора към купето преди няколко месеца с нова профилактично... Просто спря да пали (и да има ток) изведнъж.
Пробвах с друго ЕКУ защото и аз мислех че е ЕКУто, но се оказа че не е от него... Кабелите от ЕКУто -> букса -> бушониера (релета) са ОК, меря навсякъде ниско напрежение...
Започнах да си мисля дали няма някъде другаде някакви релета които са от тези вериги, които да са сдали багажа... Но пък всички бушони са ОК няма изгоряли също
Пробвах с друго ЕКУ защото и аз мислех че е ЕКУто, но се оказа че не е от него... Кабелите от ЕКУто -> букса -> бушониера (релета) са ОК, меря навсякъде ниско напрежение...
Започнах да си мисля дали няма някъде другаде някакви релета които са от тези вериги, които да са сдали багажа... Но пък всички бушони са ОК няма изгоряли също




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: Няма ток...
mgate написа:колега провери дали не е имобилайзера(ews),щото на това ми прилича
Ако е мобилаизер, няма да върти стартер...А стартера върти ли?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Няма ток...
Стартера върти, няма имобилайзер, нито ЕВС, колата е 91ва година.
На компа му идва захранване 12.8 (през контакт), след него обаче към релетата е на 2.75-3V. Компа е ОК, понеже и с друг комп са същите стойности...
Да няма някакви релета които да отварят силовите вериги ?
На компа му идва захранване 12.8 (през контакт), след него обаче към релетата е на 2.75-3V. Компа е ОК, понеже и с друг комп са същите стойности...
Да няма някакви релета които да отварят силовите вериги ?



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Няма ток...
пробвай с контактен спрей буксата на компа и виж дали до нея ходи маса,провери в бушониерата има една снадка на всички плюсове(+)
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Няма ток...
mgate написа:пробвай с контактен спрей буксата на компа и виж дали до нея ходи маса,провери в бушониерата има една снадка на всички плюсове(+)
Само с контактен спрей не съм пробвал, а на + на бушониерата си идва 12V - утре ще видя да не би нещо по проводниците да е дало фира...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Няма ток...
Cosworth написа:Това чудо да няма някоя заводска аларма там под капака... ?
Няма заводска аларма, проверил съм, а сегашната ми аларма не е вързан имобилайзера даже...




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Няма ток...
ами пробвай да направиш байпас на контактният ключ и провери дали имаш утечка като закачиш компа ,алтернатива която мога да ти предложа е смени инсталацията в двигателният отсек или я свали става лесно и я провери за пробив някъде
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Няма ток...
mgate написа:ами пробвай да направиш байпас на контактният ключ и провери дали имаш утечка като закачиш компа ,алтернатива която мога да ти предложа е смени инсталацията в двигателният отсек или я свали става лесно и я провери за пробив някъде
На това съм се спрял за момента, преглеждам кабел по кабел какво става да не се е прекъснал някой от проводниците между компа и релетата/бушониерата...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани