м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Здравейте колеги..Извинявам се за дългия пост-не разбирам много и искам да обясня подробно проблема..
Взех колата преди няколко месеца - е36 323i . Всичко беше екстра - само леко завишен разход , но предположих че е нормално защото я карам на къси разстояния, а и двигателя не е малък както и това че е на 320,000км .
Така, - Проблема е че когато колата е загряла на всяко 5-10 палене се получава следното :
Когато колата е на празен ход, оборотите падат до 400-500 и започва да тресе много неприятно по светофарите например, но не загасва. Когато дам повече газ и си ускорява екстра без замисляне и т.н.
Не се оправя след 40-50 км каране.
Когато е студена си върви нормално .
Онзи ден открих че имам спукан маркуч за въздух - не големия след филтъра- ами един по-тънък в по задната част.
След като го оправи майстора, и естествено погледна останалите неща като дебитометри, филтри тръби и т.н. ( не сме сваляли стъпковото моторче) проблема не се оправи. След като изстина колата и я запалих обаче- беше променена КОРЕННО.
До сега винаги като я оставя на празен ход със някаква скорост оборотите падаха веднага на 700. А сега стоят 1100 примерно и чак като спра на светофар се успокояват много готино до 700 и имам чувството че точно така трябва да работи тази кола - но вие ще кажете. Най готиното беше че разхода ми падна супер много и това ме убеждава че нещо не е в ред.
За нещастие, падането на оборотите продължава на случаен принцип и пак започна да държи 700 вместо 1100 и после до 700 на свободна в движение..
Надявам се да е от тъпия спортен филтър който може да е повредил дебитомера или да дърпа горещ въздух....
Мерси на всеки който се отзове на проблема ми.
Поздрави от Дания колеги
Взех колата преди няколко месеца - е36 323i . Всичко беше екстра - само леко завишен разход , но предположих че е нормално защото я карам на къси разстояния, а и двигателя не е малък както и това че е на 320,000км .
Така, - Проблема е че когато колата е загряла на всяко 5-10 палене се получава следното :
Когато колата е на празен ход, оборотите падат до 400-500 и започва да тресе много неприятно по светофарите например, но не загасва. Когато дам повече газ и си ускорява екстра без замисляне и т.н.
Не се оправя след 40-50 км каране.
Когато е студена си върви нормално .
Онзи ден открих че имам спукан маркуч за въздух - не големия след филтъра- ами един по-тънък в по задната част.
След като го оправи майстора, и естествено погледна останалите неща като дебитометри, филтри тръби и т.н. ( не сме сваляли стъпковото моторче) проблема не се оправи. След като изстина колата и я запалих обаче- беше променена КОРЕННО.
До сега винаги като я оставя на празен ход със някаква скорост оборотите падаха веднага на 700. А сега стоят 1100 примерно и чак като спра на светофар се успокояват много готино до 700 и имам чувството че точно така трябва да работи тази кола - но вие ще кажете. Най готиното беше че разхода ми падна супер много и това ме убеждава че нещо не е в ред.
За нещастие, падането на оборотите продължава на случаен принцип и пак започна да държи 700 вместо 1100 и после до 700 на свободна в движение..
Надявам се да е от тъпия спортен филтър който може да е повредил дебитомера или да дърпа горещ въздух....
Мерси на всеки който се отзове на проблема ми.
Поздрави от Дания колеги
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Ти изолирал ли си го така , че да не тегли топъл въздух от мотора?
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Благодаря на единствения отзовал се на моя проблем.........
Не съм за съжаление... характерно ли е това поведение на колата ако смуче топъл въздух ?

Не съм за съжаление... характерно ли е това поведение на колата ако смуче топъл въздух ?

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Съветвам те да си сложиш оригиналната кутия и ако държиш на спортни филтри си купи един панелен.
Този филтър освен да смуче врял въздух друго не прави.
За мен проблема ти че смуче въздух отнякъде.
Този филтър освен да смуче врял въздух друго не прави.
За мен проблема ти че смуче въздух отнякъде.



- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Нормално е да го прави като смуче топъл въздух. Има теми за направата на топлинен щит за спортни филтри , погледнив търсачката , ако не ти се занимава направи каквото ти казва колегата , върни си кутията и си сложи един панелен спортен 

- Seraph
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.02.2011
- Местоположение: Klingenberg a. Main
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d '03
- Мечтае да кара: M5 F10
- Детайли за колата: '03 Пълен ел. пакет, ел. огледала, двузонов климатроник, черен полу-кожен салон, подгряване на седалките, заден парктроник, мултифункционален волан.
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Големите двигатели греят жестоко, а като гледам колко близо стои филтърът и като си представя, че би трябвало да смуче повече въздух, а освен това е и топъл...
Върни си филтърната кутия или изолирай хубаво спортния филтър от горещия въздух, идващ от двигателя с подходящи материали. Ето един пример, който колега беше дал в друга тема. Макар че, преградата трябва да е достатъчно висока, за да не преминава над нея, към филтъра, горещ въздух. http://store.picbg.net/pubpic/FC/7F/c9455498a376fc7f.JPG
Върни си филтърната кутия или изолирай хубаво спортния филтър от горещия въздух, идващ от двигателя с подходящи материали. Ето един пример, който колега беше дал в друга тема. Макар че, преградата трябва да е достатъчно висока, за да не преминава над нея, към филтъра, горещ въздух. http://store.picbg.net/pubpic/FC/7F/c9455498a376fc7f.JPG
You have to let it all go. Fear...doubt and disbelief.
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Колега, нека ти проверят датчика за температурата на антифриза- най-добре да се гледат живи данни. Според мен не е филтъра, защото този двигател не с дебитомер, а с масметър, който много точно изчислява, на базата на кислородните молекули във въздуха, какво количество гориво да подаде. Ако все пак имаш някакви съмнения, като се прояви проблема, вдигни капака и виж дали ще изчезне. 

- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Разкарай този спортен филтър,върни оригиналната кутия...пречисти стъпково моторче,дросел,провери цялата въздушна система дали няма сцепени маркучи и др важно за този двигател НИКОГА НЕ СЛАГАЙ ГАЗ!
- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Пълни глупости
Същия мотор си го карам на газ без проблеми,бях сложил филтър по същия начин-никви проблеми.
Не мисля,че проблема е от филтъра( може и да оказва някакво влияние ),но не вярвам чак толкова

Същия мотор си го карам на газ без проблеми,бях сложил филтър по същия начин-никви проблеми.
Не мисля,че проблема е от филтъра( може и да оказва някакво влияние ),но не вярвам чак толкова

- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Колеги,давайте идеи за проблема,че той не е само при колегата и при 2,5 мотор.Аз съм с М44 и при мен същото безумие .Цяла зима, колата тресе като болна от треска, и на светофари и кръстовища гасне.Моторът работи ужасно.Сменени датчици на колянов и разпределителни валове,чисто ново гуфре,а тя тресе и тресе.И Изведнъж преди 2 дни ЧУДО! Моторът спи.Няма тресене ,няма замисляне,много отзивчива,разхода падна.Изобщо перфектна! А днес отново ужаси! Тресе ,не върви,прекъсва.И на мен ми идва да се гръмна.На диагностики-нищо.На други диагностики ,не могат да я прочетат.Пробвано с друг дебитомер ,зле.Друга ламбда,пак зле.
Последна промяна stormrider на 30 Авг 2015, 15:14, променена общо 1 път
С много любов към децата!
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Стъпково моторче! 
До колегата с 323ката, върни си заводската кутия на филтъра. Ще се изненадаш приятно от колата си

До колегата с 323ката, върни си заводската кутия на филтъра. Ще се изненадаш приятно от колата си

- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
stormrider написа:Колеги,давайте идеи за проблема,че той не е само при колегата и при 2,3 мотор.Аз съм с М44 и при мен същото безумие .Цяла зима, колата тресе като болна от треска, и на светофари и кръстовища гасне.Моторът работи ужасно.Сменени датчици на колянов и разпределителни валове,чисто ново гуфре,а тя тресе и тресе.И Изведнъж преди 2 дни ЧУДО! Моторът спи.Няма тресене ,няма замисляне,много отзивчива,разхода падна.Изобщо перфектна! А днес отново ужаси! Тресе ,не върви,прекъсва.И на мен ми идва да се гръмна.На диагностики-нищо.На други диагностики ,не могат да я прочетат.Пробвано с друг дебитомер ,зле.Друга ламбда,пак зле.
Колега аз имах същия проблем на 23-ката,оборотите от 1400 до 0 се менкаха постоянно и гаснеше(в движение май нямаше проблем),качих на диагностика-нъцки.Та при мен се оказа някакъв клапан за/на картерните газове,смених го и колата заспа.
Не знам при твоя мотор дали има такъв клапан,но ако има си го виж

- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Клапанът е сменен с чисто нов оригинален от Мкар.
Извинявам се на колегата за това че коментирам в неговата тема ,но неговия проблем е същия като моя.
Извинявам се на колегата за това че коментирам в неговата тема ,но неговия проблем е същия като моя.
С много любов към децата!
- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Нещо по горивната система
Помпи,дюзи,филтри.Кабели,свещи

Помпи,дюзи,филтри.Кабели,свещи

- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Добре де цяла зима тресеше преди два дни се оправя работи перфектно и днес пак греда.Ако има проблем във филтри,кабели и помпи няма логика да се оправи за два дни.
С много любов към децата!
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани