Проблем с полуоската, голямо прасе
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Kinopi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 28.11.2009
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: с натегнат шпер
- Мечтае да кара: ///M3 E36
Проблем с полуоската, голямо прасе
Днес тръгнах да си сменям полуоската, понеже от под купето в движение се чува леко ударен звук.Смятам, че ми идва от външното каре на лявата полуоска понеже си тропа.Стигнах до болтовете които държат полуоската за диф-а, като с 2камъка пробвах и не можах да ги развия.Проблемът обаче се задълбочи, като започнах да местя полуоската на вътре и на вън.След което, съвсем леко изскочи от дифа.Пробвах на друга е36ца да поместя полуската и въобще не мърдаше.Сега, вече си мисля, че проблемът не ми идва от самата полуска, т.е не е за смяна.Надявам се някой да ми даде някакъв съвет.
П.П.Ето и 2 снимки
така изглежда в нормално положение
така е вече излезнала
П.П.Ето и 2 снимки


- rangel_9g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
- Пол: Мъж
- Кара: E39 да се върти
Re: Проблем с полуоската, голямо прасе
полуоската вътре е на шлеци в диференцияла ако дръпнеш още малко ще изкараш цялата полуоска от диференцияла . Но това че излиза по този начин в никакъв случай не е проблем , можеш да я извадиш по този начин и ако намериш читава я вадиш по същия начин и с нело набиване влиза.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Проблем с полуоската, голямо прасе
Като натиснеш полуоската към дифа,трябва да се закопчее отново-вътре има скоба,която я държи.Ако не се закопчее,значи трябва да свалиш полуоската,капачката на дифа и да видиш какво е станало ссъс скобата.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проблем с полуоската, голямо прасе
bavar4o.70 написа:Като натиснеш полуоската към дифа,трябва да се закопчее отново-вътре има скоба,която я държи.Ако не се закопчее,значи трябва да свалиш полуоската,капачката на дифа и да видиш какво е станало ссъс скобата.
Въпросната зегерка е плоска, и почти невъзможно да я извадиш.Това че карето се вади от чашата е лошо, защото означава че някой авио-техник е пипал там, и положение може да стане на харлем-шейк.Свалете полуоската, наредете нови болтове, каре с машнос и капачката на чашата и ще стане като нова.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани