Оборотите в червено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Оборотите в червено
Не гледах оборотомера и го изпържих до край, при което двигателят заглъхна сам, като че се се включи защита. Дали съм счупил нещо??? Благодаря!
LACK OF CHARISMA CAN BE FATAL
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Тежка е "службата" на бимите... Добре че са измислили прекъсвачи хората 

Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- Гост
-
Re: Оборотите в червено
Synthesis написа:Не гледах оборотомера и го изпържих до край, при което двигателят заглъхна сам, като че се се включи защита. Дали съм счупил нещо??? Благодаря!
не се коси и аз първия път се изплаших .. ама се свиква

- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Айде да използвам и аз темата
Вчера излезнах да покарам малко
Викам, чакай да видя кво става ся тука на един извънградски път и даааай гааааз.
2-ра предавка до 80-85 км/ч при 6ХХХ обр./мин.
3-та до 140 км/ч някъде, до прекърсвач
4-та до 170 км/ч някъде , след 6200 обр./мин. беше, но нямах време много да гледам уредите
Данните са почти точни, щото има и насрещно движение все пак, трябва да гледам да не стана с него на едно.
Интересува ме колеги с 320i седан да споделят тяхните постижения.
Благодаря

Вчера излезнах да покарам малко

2-ра предавка до 80-85 км/ч при 6ХХХ обр./мин.
3-та до 140 км/ч някъде, до прекърсвач

4-та до 170 км/ч някъде , след 6200 обр./мин. беше, но нямах време много да гледам уредите

Данните са почти точни, щото има и насрещно движение все пак, трябва да гледам да не стана с него на едно.
Интересува ме колеги с 320i седан да споделят тяхните постижения.
Благодаря

“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
може и малко повечко на втора към 90 ми се струва, че отиват но на 6500. и все пак ускорението става доста бързо и нямам време да гледам абсолютно стоиностите 3-та 145 някъде, но е от значение и на какъв наклон набираш, аз веднъш по един 2км баир на 3-та само 130 успях
късички са скоростите, но пък за сметка на това набира бързо и се компенсира:)

късички са скоростите, но пък за сметка на това набира бързо и се компенсира:)
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Оборотите в червено
Synthesis написа:Не гледах оборотомера и го изпържих до край, при което двигателят заглъхна сам, като че се се включи защита. Дали съм счупил нещо??? Благодаря!
Ако ти пречи прекъсвача може да го направим на 7200 об/мин.

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
ами при мене пък на 220 влиза в червеното а на километража имам 260 ко става карам -320 -М50.Дали пък не е куцо нещо или е нормално? 

НЕВОЛЯТА УЧИ........




- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
аз едно време с една много запазена лада 1.2 правех по 90 на втора, но не е в това въпроса, ладата ги набира за близо 20сек, докато на бмвтата са им по-къси скоростите, но пък стрелките се движат доста бързо надясно;)
а за М50 и изобщо 320-ките(стига да не са пипани) 220 си е нормално, по книжка е към 212км/ч
а за М50 и изобщо 320-ките(стига да не са пипани) 220 си е нормално, по книжка е към 212км/ч
хубава тема за хора които все още има какво да пробват по колите си
на 6500 има прекъсвач и няма нищо страшно да го достигнеш, като изключим забавянето след това. Хубаво е да се превключи малко по-рано.
А 320ката максималната скорост стандартно е толкова - около 220. Това 260 и 325ците трудно ще го достигнат

на 6500 има прекъсвач и няма нищо страшно да го достигнеш, като изключим забавянето след това. Хубаво е да се превключи малко по-рано.
А 320ката максималната скорост стандартно е толкова - около 220. Това 260 и 325ците трудно ще го достигнат

- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Колега на 80-85км ти изключи инжекцията ли?Или можеше и още?
Аз превключих, изключи ми само на 3та и то защото исках да видя до къде му е силичката на 3та, та като изпреварвам да знам

Двигателя е М52Б20. За максималната скорост по книжка е 215 км/ч. И на мен на километража пише 240 и после има още една черта - демек 250 км/ч ама няма шанс да го напълня, освен по някое надолнище и пак не знам дали ще е целия

но пък стрелките се движат доста бързо надясно
Особено след 5000 обр./мин. и за тва е добре вие да го отрежете, малко преди той вас да ви е отрязал

Ако ти пречи прекъсвача може да го направим на 7200 об/мин.
Колега, колко е тогава маскималната скорост и колко конско сили става? Мерено ли е? Интересуваме от любопитство. Не бих го направил на мойта, защото мисля че по този начин се скъсява живота на мотора допълнително. Обикновено гледам да не стигам до червеното

“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
Kris написа:© написа:А 320ката максималната скорост стандартно е толкова - около 220. Това 260 и 325ците трудно ще го достигнат
М-м да даже бих казал почти никоя 325-ца
Айде и аз да използвам темата

Приятелят ми има 320-ка и го притеснява факта че изключва само на 1-ва от там нататък няма никакво намерение да исклучва почти стига 7000 об/мин и върви 260 в магистралата.Колата сам си я вкара от Германия.Според мен чипа май нещо е пипан.
Искам да чуя и вашето мнение

Щото той твърдо е решил да я води на майстор


Последна промяна verdano на 24 Май 2006, 1:07, променена общо 1 път
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Приятеля ти нещо не е видял като хората.Максималната скорост зависи
от предавателното число на 5-та предавка и предавателното число на дифа.
Понеже на 318ис и 320 скоростите и дифа са едни и същи,то и максималната
скорост е еднаква-214 км(километража показва около 220).Ако прекъсвача
е преместен на 7000 оборота,километража може да достигне около 235 км(около 225-227 реални).
Но само с прекъсвача няма да стане си мисля.Трябва да се пипнат таблиците
на горивото и аванса.
от предавателното число на 5-та предавка и предавателното число на дифа.
Понеже на 318ис и 320 скоростите и дифа са едни и същи,то и максималната
скорост е еднаква-214 км(километража показва около 220).Ако прекъсвача
е преместен на 7000 оборота,километража може да достигне около 235 км(около 225-227 реални).
Но само с прекъсвача няма да стане си мисля.Трябва да се пипнат таблиците
на горивото и аванса.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани