За АГУ на 318i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
За АГУ на 318i
Колеги,кажете някой сервиз в София за монтаж на АГУ.
А ако може па и некви цени......
Мотора е М40
318i-93г.
А ако може па и некви цени......
Мотора е М40
318i-93г.
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
За сервис в софиа незнам какво да ти кажа но за цена около 700лв си приготвяш и си ОК
за да ти направят всичко както му е реда
двигателя работи мноо добре с газ за разлика от М43 за 1 година още нямям детонациа 



- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария



И каква е разликата в използването на газова уредба при М40 и М43, ако смея да попитам?

Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
това което ви казвам за м43 и за м40 го казвам от наблюдение аз съм със м40 и нямам грижи имам още 4 авера дето са с газови но двама от тях са с м43 и не са доволни като нас на няколко пъти сме ходили при маистори всеки казва няма проблем еи сега ще го оправя но накрая нищо не може да направи от всички маистори само двама си признаха че на тоя мотор няма смисал да си играят да правят каквото и да е за по добрата му работа на газ а недостатците са следните :
прекалено често има детонациа при палене на газ да не кажа всеки път,
големи разлики в оборотите при студена и при топла в единиа вариант едвам варви тресе се направо а като загрее 1500 и не подлежи на оправяне имаше и още оплаквания ама не се сещам вече все пак аз съм тоя които е доволен от М40
и за финал на всичките 4 BMW-ta газовите са еднакви чисто нови естествено и слагани на едно и също място как така само тиа с М43 имат проблем ? извода е ясен
Поздрави
прекалено често има детонациа при палене на газ да не кажа всеки път,
големи разлики в оборотите при студена и при топла в единиа вариант едвам варви тресе се направо а като загрее 1500 и не подлежи на оправяне имаше и още оплаквания ама не се сещам вече все пак аз съм тоя които е доволен от М40

и за финал на всичките 4 BMW-ta газовите са еднакви чисто нови естествено и слагани на едно и също място как така само тиа с М43 имат проблем ? извода е ясен
Поздрави

Аз съм много доволен (318 М40).
Досега не съм имал детонации в колекторите ,а и върви дста добре.
Разход 10лв 95км градско.Извън града на магистралата 140-170км в час - 288км с 33 литра.
Сервиза се намира от сточна гара посока подуяне , преди надлеза за Х. Димитър в дясно (преди бензиностанцията на Петрол).
Досега не съм имал детонации в колекторите ,а и върви дста добре.
Разход 10лв 95км градско.Извън града на магистралата 140-170км в час - 288км с 33 литра.
Сервиза се намира от сточна гара посока подуяне , преди надлеза за Х. Димитър в дясно (преди бензиностанцията на Петрол).
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Лъжеца е емулатор и се слага между дюзите и компа, а това на дебитомера се нарича клапа за детонаций. И двете ги имам за продаване. 

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани