M44B19 загадка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
M44B19 загадка
Имам монтиран ГИ MegaJet. Когато мотора е студен пали от първия път с редки изключения и както си държи 600-700 оборота за момент оборотите пропадат и пак се връщат в граници. Когато загрее на бензин няма мощност и забива муцуната като и настъпя педала. На газ няма колебания в оборотите и през повечето време няма проблеми с мощността (понякога ми се струва, че забива и на газ), но ако и настъпя педала на газта повечко си набира нормално, но отпусна ли го минава на бензин и след 10-15 сек. се връща сама на газ. Тъпото е, че специално на бензин номерата ги прави примерно една седмица и после известно време няма проблем, на газ положението е винаги едно и също. На диагностика изкарва ламбда сонда заради газовата и слаба искра, защото съм със заминали свещи за проба, но и с Denso Iridium проблемите бяха същите ( без грешката за слаба искра). Казват ми, че и MAF сензора бил започнал да става муден, но за сега не го записва като грешка. След изчистване на грешките не се записват веднага отново, а трябва да я покарам. До момента съм сменил датчик на разпределителен вал (даваше го като проблем), почистен е стъпковия мотор на ултразвук за около 1 час (не бих казал, че беше мръсен) и дросела е измит до блясък (също не беше особено мръсен). Горивния филтър е купен и чака монтаж, катализатора е проверен и не е запушен, гофрето е здраво и не дърпа въздух от никъде. Взел съм и една добавка на ProTek за прочистване на горивната система. Търся стенд да проверя и бубините в какво състояние са. Дупетата с газовата твърдят, че трябва да оправя колата на бензин преди да ръчкаме по газта и до някъде съм съгласен с тях. Помагайте със свежи идеи какво да гледам, че от 2-3 месеца тъкмо реша, че е оправена и тя пак ме изненада.
п.п при първа възможност ще кача клипче с пропадането на оборотите.
п.п при първа възможност ще кача клипче с пропадането на оборотите.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: M44B19 загадка
Имах такъв проблем с М42 колега. Обикновена газова, но проблема беше идентичен. Оказа се от дебитомер+ламбда. В момента съм с откачена ламбда и друг дебитомер и проблема изчезна, с изключение че колата е леко мудна. Опита ли за моент да караш с откачен дебитомер колкото да го елиминираш/локализираш като проблем? Или на място поне виж как са нещата.


- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M44B19 загадка
Даже съм пробвал с друг от колата на познат и разлика ако има то аз не я усещам.
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: M44B19 загадка
ако си сигурен че от никъде не дърпа въздух , примерно скъсано гофре или нещо подобно , откачаш акумулатора за 20-тина минути , през това време откачаш ламбда сондата , закачаш акумулатора и караш така.
имаше една голяма тема в която обсъждаме този проблем с това колебаене в оборотите на студено и с загубата на мощност , никой не сстиган до адекватно решение , най вероятно става въпрос за скапан софтуер на газовия комп.това което ти казвам е единственото решение
имаше една голяма тема в която обсъждаме този проблем с това колебаене в оборотите на студено и с загубата на мощност , никой не сстиган до адекватно решение , най вероятно става въпрос за скапан софтуер на газовия комп.това което ти казвам е единственото решение
- biser_316
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 27.07.2012
- Местоположение: грЕлинПелин
- Пол: Мъж
- Кара: 316 компакт
Re: M44B19 загадка
а имали вариянт дюзите имам предвид бензиновите да са зацапани. и да оказват влияние на работата на бензин?
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: M44B19 загадка
biser_316 написа:а имали вариянт дюзите имам предвид бензиновите да са зацапани. и да оказват влияние на работата на бензин?
Има, но няма да има проблем на газ.
Проблемите едни и същи ли са на бензин и газ? Ако да, тогава търси проблем с компонентите, които участват в работата на бензин и газ. Дюзите не работят на газ.
Читав диагностик би трябвало да хване проблема

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M44B19 загадка
Колега, ако искаш мога да проверя състоянието на бобините и запалването като цяло.
Дупетата с газовата са прави защото количеството газ, което ще впръскат газовите инжектори, копира количеството бензин, което ще впръскат бензиновите, умножено по определен коефициент. Ако бензиновите дюзи, поради някакъв проблем, не впръскват необходимото количство гориво същото ще го направят и газовите.
Дупетата с газовата са прави защото количеството газ, което ще впръскат газовите инжектори, копира количеството бензин, което ще впръскат бензиновите, умножено по определен коефициент. Ако бензиновите дюзи, поради някакъв проблем, не впръскват необходимото количство гориво същото ще го направят и газовите.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M44B19 загадка
Скапана софтуер на газовата не ми се струва да е, защото от миналото лято допреди 2-3 месеца колата летеше без ядове, бензиновите дюзи да са зацапани не го изключвам като вариант, но пък от друга страна от както я имам тая кола имам навика да и сипвам някоя и друга добавка за прочистване и до сега не съм имал проблем. Даже тая добавка на ProTek ще я сипвам за втори път в рамките на тези 2-3 месеца само се чудя преди или след смяната на бензиновия филтър. Относно проблема на газ специално ми се струва, че трябва да се настрои работата на мап сензора на газовата за да спре да минава на бензин. Разсъждавам така: натиснал съм педала яко и в момента когато го пусна в колекторите налягането се променя рязко, а вакума на мапа е вързан точно там. Относно дърпането на въздух пък съм проверил гофрето което е абсолютно здраво, при смяната на датчика на разпределителния вал свалях колекторите и смених гарнитурите има с нови оригинални и при почистването на дросела съм сменил гарнитурата му както и тази на стъпковото моторче. Всичко съм си го правил сам и съм сигурен, че е станало максимално добре и не се сещам от къде другаде да дърпа въздух пък и ако дърпаше проблемите щяха да са постоянни. Това с процедурата за ламбдата не ми се струва сериозно...
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M44B19 загадка
https://www.dropbox.com/s/x9xkj1ru5jvfr ... 193721.mp4 Ето видео от тази вечер. Вижда се как два пъти спадат оборотите и след това се оправят и с колата няма проблем до следващия път... Тази вечер си имаше мощност и не играеха оборотите. Много ме нервира, като обладана е.
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: M44B19 загадка
Mpower84 написа:https://www.dropbox.com/s/x9xkj1ru5jvfr0g/20130327_193721.mp4 Ето видео от тази вечер. Вижда се как два пъти спадат оборотите и след това се оправят и с колата няма проблем до следващия път... Тази вечер си имаше мощност и не играеха оборотите. Много ме нервира, като обладана е.
Koлега,
Аз смених ГИ, тъй като старият ми беше Тартарини и за съжаление нямаше, кой да ми обслужва газовата и затова прибегнах към друг ГИ. Преди не съм имал проблеми на бензин, но сега забелязвам същите неща като при теб. Никога не съм сипвал под 100 октанов бензин, сменил съм бензинова помпа и бенз. филтър ми е на около 10хил.
При мен аномалията в оборотите на бензин ги правеше на студен двигател и то не винаги, но сега има моменти, когато се наблюдава и на топъл.
Аз си мисля, че са дюзи или некачествен бензин(дори и 100 октана), тъй като на газ нямам отклонение в работата.
Ще сменя бенз филтър и ще изчистя дюзите, и ще пиша, ако има ефект

PS Но се чудя, дали е възможно газаджиите да не са сложили както трябва. Защото седмица след слагането на новия ГИ - тогава започнаха аномалиите. Гофрето ми е ново...
Поздрави!



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: M44B19 загадка
И при мен е така,както на клипа.Има моменти когато клатенето е още по силно,между 400 и 1000 оборота.Сменени датчици на коляновия и разпределителния вал-чисто нови ,оригинални.Чисто ново гуфре,оригинално.Сменена ламбда ,втора ръка.И все така.Решил съм да сменя кабелите сега ,но поетапно,че единия кабел е 100 лв,оригинален.Всичко което е за смяна ,смятам лека полека да го сменя.Диса клапа,ламбда сонда,дебитомер, бобина и т.н.
С много любов към децата!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M44B19 загадка
stormrider написа:И при мен е така,както на клипа.Има моменти когато клатенето е още по силно,между 400 и 1000 оборота.Сменени датчици на коляновия и разпределителния вал-чисто нови ,оригинални.Чисто ново гуфре,оригинално.Сменена ламбда ,втора ръка.И все така.Решил съм да сменя кабелите сега ,но поетапно,че единия кабел е 100 лв,оригинален.Всичко което е за смяна ,смятам лека полека да го сменя.Диса клапа,ламбда сонда,дебитомер, бобина и т.н.
Колега, по-добре отиди някъде да ти видят колата, защото може да се окаже нещо съвсем различно.
Скапана софтуер на газовата не ми се струва да е,...
Колега не става въпрос за скапан софтуер на газовата или замърсени бензинови дюзи. Става въпрос за неправилно определено от ECU на двигателя количество гориво, поради дефектирал датчик, което трябва да се впръска от бензиновите дюзи, при определено натоварване на двигателя. Това неправилно време на бензиновите инжектори се копира по-подразбиране от газовият компютър, от там времето на газовите инжектори също става неправилн и за това двигателя не работи добре и на газ.
Това, което показваш на клипчето, приилича на бавно реагиране на клапата на стъпковият мотор, поради задържане от замърсяване, но ти казваш, че е почистено. Не знам дали ако се изтрият адаптивните стойности на регулирането на празните обороти и се остави двигателя да си ги набере отново няма да се реши проблема.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M44B19 загадка
Как да стане това?
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: M44B19 загадка
ламбда сонда,стъпковия мотор или демпферната шаиба си провери по възможност смениги от кола която няма никакви проблеми
и закачете да гледате живи данни в момента коита прави проблема поздрави 


- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: M44B19 загадка
georde123000 написа:ламбда сонда,стъпковия мотор или демпферната шаиба си провери по възможност смениги от кола която няма никакви проблемии закачете да гледате живи данни в момента коита прави проблема поздрави
тука една камара от нас колко са закачали за живи данни , сигурно бройка нямат вече ...
така като при вас така и при мен около седмица или айде да кажем около 500 км след поставянето на ГИ започнаха и при мен проблемите , аз съм сигурен че проблема е в ГИ ... неможе на всички нас да ни се прецаква по някой датчик по едно и също време.. ...
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани