M50B25 спира да върви като загрее
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
M50B25 спира да върви като загрее
Здравейте колеги.
От скоро ми се яви проблем за който не успях да намеря нищо с търсачката.
Автомобила е Е36 с М50B25. Проблема е, че когато колата е студена върви осезаемо различно. Под студена имам в предвид диапазона след като излезе от синьото до първото деление.
След като мине първото деление и тръгне към средата и като загрее напълно, колата започва да се "мъчи".
Форсира се но по-бавно и губи мощност. Изтъквам тези неща защото имам претенции, че си познавам колата и разбирам кога има проблем.
Ще съм благодарен ако някой сподели идеи какви биха били причините.
Предварително благодаря на всички отзовали се!!!
Поздрави
От скоро ми се яви проблем за който не успях да намеря нищо с търсачката.
Автомобила е Е36 с М50B25. Проблема е, че когато колата е студена върви осезаемо различно. Под студена имам в предвид диапазона след като излезе от синьото до първото деление.
След като мине първото деление и тръгне към средата и като загрее напълно, колата започва да се "мъчи".
Форсира се но по-бавно и губи мощност. Изтъквам тези неща защото имам претенции, че си познавам колата и разбирам кога има проблем.
Ще съм благодарен ако някой сподели идеи какви биха били причините.
Предварително благодаря на всички отзовали се!!!
Поздрави
- arsenal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: сомалия
- Пол: Мъж
- Кара: мотокара
- Мечтае да кара: на бензин
Re: M50B25 спира да върви като загрее
гълта топъл въздух
- luben.peichev
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323ti
Re: M50B25 спира да върви като загрее
Провери датчиците на коляновия вал и разпределителния вал , поне аз имах такъв проблем при ис-ката оказа се датчкика на разпределителния вал при мен
'92 E34 525ix(R.I.P)-->'92 E34 525tdsA(R.I.P)-->'95 E36 Compact 335ti(R.I.P)--> '95 E34 525tds Touring -->'93 E34 525i --> '84 E30 Coupe 318i(soon with m30b35 compressor) + '96 E36 323ti
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: M50B25 спира да върви като загрее
А сондата как е?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: M50B25 спира да върви като загрее
Със "спортен" филтър ли си? Ако не си с филтърна кутия, правилно изведена до маската и бъбреците, а с някакъв метнат конус пред дебитомера, е абсолютно нормално...

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50B25 спира да върви като загрее
Да добавя и датчик за температурата на антифриза. Но ако тръгнеш да сменяш всичко, за което ще се напише в темата... 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50B25 спира да върви като загрее
Това за филтъра е добре споменато, макар аз при всички датчици изправни да не усетих чак такъв спад в мощността на двигателя. По-скоро беше като с фабричен филтър и кутия, или може би една идея по-зле... чак трудно за определяне. Диагностика на първо място обаче.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: M50B25 спира да върви като загрее
Момчета има 3 датчика на кръст в тоя мотор... Какво ще види на тая диагностика
Хваща мултимер, гледа в аутодата какви са стойностите и за около 15 мин. сам си е направил диагностика...
Залагам на спортен филтър

Залагам на спортен филтър




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: M50B25 спира да върви като загрее
ако е спортен филтър ,значи зимата при -20 ще върви,като бясно магаре,а лятото при +30 ще пълзи,като охлюв
щом при промяна на темп. ти прави проблем,първо си замери темп.датчик



щом при промяна на темп. ти прави проблем,първо си замери темп.датчик

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: M50B25 спира да върви като загрее
petio_bmw 318is написа:ако е спортен филтър ,значи зимата при -20 ще върви,като бясно магаре,а лятото при +30 ще пълзи,като охлюв![]()
![]()
![]()
щом при промяна на темп. ти прави проблем,първо си замери темп.датчик
Тука говорим за работна температура, а не за метеорологични условия.


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: M50B25 спира да върви като загрее
се тая,от топлия въздух е невъзможно да губи толкова мощност и да вдига по-бавно оборотите,че осезаемо да усети,че колата се мъчи
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: M50B25 спира да върви като загрее
Дали? Като се разфучи това виско и започне да бута всичкото топло, изсмукано от радиатора и минаващо покрай мотора, колко топло да е станало докато влезе във филтъра, мине през нажежаемата жичка на дебитомера и се поблъска в колекторите... 


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: M50B25 спира да върви като загрее
да ама дава минимална разлика и не спъва колата,а и той казва,че се е появил проблема от скоро,а не от как е със спортен филтър 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50B25 спира да върви като загрее
Boyadjiev написа:Момчета има 3 датчика на кръст в тоя мотор... Какво ще види на тая диагностикаХваща мултимер, гледа в аутодата какви са стойностите и за около 15 мин. сам си е направил диагностика...
Залагам на спортен филтър
Датчик на колянов вал, датчик на разпределителен вал, масметър, ламбда сонда, датчик за положението на дроселовата клапа, датчик за температурата на антифриза, датчик за температурата на въздуха. Може да се добави състоянието на бобини, лули, свещи, кабели- с една дума състоянието на запалителната система, после да добавим и горивоподаването- помпа, дюзи, налягане на бензина и т.н. + разни други неща. И всичкото това се намират в една взаимовръзка. Да отричаш диагностиката/ при дилърската има повече от 200 възможни грешки/ и да казваш, че ще се справиш с мултицет е все едно на човек с инфаркт да направиш операция в къщи с джобното си ножче и после да кажеш, че си направил всичко както трябва и не разбираш защо не се е получило.

По отношение на това, което казвате за спортият филтър, на него ще му реагира датчика за температурата на въздуха и масметъра, освен това тези коли не са предвидени да се карат само на Северният полюс.

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: M50B25 спира да върви като загрее
zvetiko написа:Boyadjiev написа:Момчета има 3 датчика на кръст в тоя мотор... Какво ще види на тая диагностикаХваща мултимер, гледа в аутодата какви са стойностите и за около 15 мин. сам си е направил диагностика...
Залагам на спортен филтър
Датчик на колянов вал, датчик на разпределителен вал, масметър, ламбда сонда, датчик за положението на дроселовата клапа, датчик за температурата на антифриза, датчик за температурата на въздуха. Може да се добави състоянието на бобини, лули, свещи, кабели- с една дума състоянието на запалителната система, после да добавим и горивоподаването- помпа, дюзи, налягане на бензина и т.н. + разни други неща. И всичкото това се намират в една взаимовръзка. Да отричаш диагностиката/ при дилърската има повече от 200 възможни грешки/ и да казваш, че ще се справиш с мултицет е все едно на човек с инфаркт да направиш операция в къщи с джобното си ножче и после да кажеш, че си направил всичко както трябва и не разбираш защо не се е получило.
По отношение на това, което казвате за спортият филтър, на него ще му реагира датчика за температурата на въздуха и масметъра, освен това тези коли не са предвидени да се карат само на Северният полюс.
Много хубаво си ги изброил колега, но има ли нещо което да те смущава от тия датчици което не може да се премери с мултимер или с пръст и нос

И в тоя ред на мисли казвам горното щото при мен работи тая система, а не мисля че съм по-напред с мат'ряла от вас




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани