M50B25 спира да върви като загрее

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 10.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от /////M » 21 Мар 2013, 12:18

Здравейте колеги.
От скоро ми се яви проблем за който не успях да намеря нищо с търсачката.
Автомобила е Е36 с М50B25. Проблема е, че когато колата е студена върви осезаемо различно. Под студена имам в предвид диапазона след като излезе от синьото до първото деление.
След като мине първото деление и тръгне към средата и като загрее напълно, колата започва да се "мъчи".
Форсира се но по-бавно и губи мощност. Изтъквам тези неща защото имам претенции, че си познавам колата и разбирам кога има проблем.
Ще съм благодарен ако някой сподели идеи какви биха били причините.
Предварително благодаря на всички отзовали се!!!
Поздрави
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: сомалия
Пол: Мъж
Кара: мотокара
Мечтае да кара: на бензин

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от arsenal » 21 Мар 2013, 13:01

гълта топъл въздух

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 20.09.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36 323ti

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от luben.peichev » 21 Мар 2013, 20:21

Провери датчиците на коляновия вал и разпределителния вал , поне аз имах такъв проблем при ис-ката оказа се датчкика на разпределителния вал при мен
'92 E34 525ix(R.I.P)-->'92 E34 525tdsA(R.I.P)-->'95 E36 Compact 335ti(R.I.P)--> '95 E34 525tds Touring -->'93 E34 525i --> '84 E30 Coupe 318i(soon with m30b35 compressor) + '96 E36 323ti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от bavar4o.70 » 21 Мар 2013, 20:28

А сондата как е?

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от err0r » 21 Мар 2013, 20:43

Със "спортен" филтър ли си? Ако не си с филтърна кутия, правилно изведена до маската и бъбреците, а с някакъв метнат конус пред дебитомера, е абсолютно нормално...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от zvetiko » 21 Мар 2013, 21:49

Да добавя и датчик за температурата на антифриза. Но ако тръгнеш да сменяш всичко, за което ще се напише в темата... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от Dirty M5 driveR » 22 Мар 2013, 7:40

Това за филтъра е добре споменато, макар аз при всички датчици изправни да не усетих чак такъв спад в мощността на двигателя. По-скоро беше като с фабричен филтър и кутия, или може би една идея по-зле... чак трудно за определяне. Диагностика на първо място обаче.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от Boyadjiev » 22 Мар 2013, 10:32

Момчета има 3 датчика на кръст в тоя мотор... Какво ще види на тая диагностика :shock: Хваща мултимер, гледа в аутодата какви са стойностите и за около 15 мин. сам си е направил диагностика...

Залагам на спортен филтър :paranoid:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от petio_bmw 318is » 22 Мар 2013, 15:47

ако е спортен филтър ,значи зимата при -20 ще върви,като бясно магаре,а лятото при +30 ще пълзи,като охлюв :mhihi: :mhihi: :mhihi:
щом при промяна на темп. ти прави проблем,първо си замери темп.датчик :yes:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от err0r » 22 Мар 2013, 15:53

petio_bmw 318is написа:ако е спортен филтър ,значи зимата при -20 ще върви,като бясно магаре,а лятото при +30 ще пълзи,като охлюв :mhihi: :mhihi: :mhihi:
щом при промяна на темп. ти прави проблем,първо си замери темп.датчик :yes:

Тука говорим за работна температура, а не за метеорологични условия. :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от petio_bmw 318is » 22 Мар 2013, 16:01

се тая,от топлия въздух е невъзможно да губи толкова мощност и да вдига по-бавно оборотите,че осезаемо да усети,че колата се мъчи

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от err0r » 22 Мар 2013, 16:33

Дали? Като се разфучи това виско и започне да бута всичкото топло, изсмукано от радиатора и минаващо покрай мотора, колко топло да е станало докато влезе във филтъра, мине през нажежаемата жичка на дебитомера и се поблъска в колекторите... :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от petio_bmw 318is » 22 Мар 2013, 16:42

да ама дава минимална разлика и не спъва колата,а и той казва,че се е появил проблема от скоро,а не от как е със спортен филтър :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от zvetiko » 22 Мар 2013, 19:49

Boyadjiev написа:Момчета има 3 датчика на кръст в тоя мотор... Какво ще види на тая диагностика :shock: Хваща мултимер, гледа в аутодата какви са стойностите и за около 15 мин. сам си е направил диагностика...

Залагам на спортен филтър :paranoid:


Датчик на колянов вал, датчик на разпределителен вал, масметър, ламбда сонда, датчик за положението на дроселовата клапа, датчик за температурата на антифриза, датчик за температурата на въздуха. Може да се добави състоянието на бобини, лули, свещи, кабели- с една дума състоянието на запалителната система, после да добавим и горивоподаването- помпа, дюзи, налягане на бензина и т.н. + разни други неща. И всичкото това се намират в една взаимовръзка. Да отричаш диагностиката/ при дилърската има повече от 200 възможни грешки/ и да казваш, че ще се справиш с мултицет е все едно на човек с инфаркт да направиш операция в къщи с джобното си ножче и после да кажеш, че си направил всичко както трябва и не разбираш защо не се е получило. ;)

По отношение на това, което казвате за спортият филтър, на него ще му реагира датчика за температурата на въздуха и масметъра, освен това тези коли не са предвидени да се карат само на Северният полюс. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: M50B25 спира да върви като загрее

Мнение от Boyadjiev » 22 Мар 2013, 21:04

zvetiko написа:
Boyadjiev написа:Момчета има 3 датчика на кръст в тоя мотор... Какво ще види на тая диагностика :shock: Хваща мултимер, гледа в аутодата какви са стойностите и за около 15 мин. сам си е направил диагностика...

Залагам на спортен филтър :paranoid:


Датчик на колянов вал, датчик на разпределителен вал, масметър, ламбда сонда, датчик за положението на дроселовата клапа, датчик за температурата на антифриза, датчик за температурата на въздуха. Може да се добави състоянието на бобини, лули, свещи, кабели- с една дума състоянието на запалителната система, после да добавим и горивоподаването- помпа, дюзи, налягане на бензина и т.н. + разни други неща. И всичкото това се намират в една взаимовръзка. Да отричаш диагностиката/ при дилърската има повече от 200 възможни грешки/ и да казваш, че ще се справиш с мултицет е все едно на човек с инфаркт да направиш операция в къщи с джобното си ножче и после да кажеш, че си направил всичко както трябва и не разбираш защо не се е получило. ;)

По отношение на това, което казвате за спортият филтър, на него ще му реагира датчика за температурата на въздуха и масметъра, освен това тези коли не са предвидени да се карат само на Северният полюс. ;)

Много хубаво си ги изброил колега, но има ли нещо което да те смущава от тия датчици което не може да се премери с мултимер или с пръст и нос :shock:
И в тоя ред на мисли казвам горното щото при мен работи тая система, а не мисля че съм по-напред с мат'ряла от вас ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook