5500 оборота

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 15.05.2006

5500 оборота

Мнение от casspar » 16 Май 2006, 10:42

здравейте фенове на трите букви!
преди около месец си взех едно баварче
318 i 93 г. и съвсем наскоро установих че на 5500 оборота
инжекцията изключва :confused: някой може ли да каже дали това е нормално или трябва сервиз...ще бъда много благодарен ако помогнете!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 16 Май 2006, 14:11

5500 не е нормално 6200 е нормално за тоя двигател виж на едно място на колко изключва и после в движение пробваи ако има разлика пиши пак да ти кажа от ко е!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от vase F1 » 16 Май 2006, 14:29

Определено не е нормално, мойта със същият мотор влиза в лютеницата без проблем :)
България над всичко
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 16 Май 2006, 14:38

И на мойта прекъсвача се включва на 6200-6300. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: 5500 оборота

Мнение от ///M Power » 16 Май 2006, 15:42

casspar написа:здравейте фенове на трите букви!
преди около месец си взех едно баварче
318 i 93 г. и съвсем наскоро установих че на 5500 оборота
инжекцията изключва :confused: някой може ли да каже дали това е нормално или трябва сервиз...ще бъда много благодарен ако помогнете!


какъв е двигателя ? М40?....трака ли?...ако да лошо..да знаеш не е от инжекцията ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 15.05.2006

Мнение от casspar » 17 Май 2006, 10:01

мерси на всички за изказаните мнения
Se7ven, значи снощи го пробвах и на място - изключи на около 6200
а в движение отново 5500 :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 17 Май 2006, 10:33

Ами значи си за ремонт на повдигачи и кобилици, не е проблем и така да е караш.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 15.05.2006

Мнение от casspar » 17 Май 2006, 10:43

Se7ven, благодаря за инфото
като се поопарича ше я заведа на лекар да ги видят тези неща...
и пак ше пиша кво е станало ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 17 Май 2006, 13:44

трябва да смениш вал,кобилици,повдига4и,тарелки.ина4е няма фаида, проблема,6те си остане

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 17 Май 2006, 14:07

както каза колегата,може6 да си кара6 така,но няма да може6 да вдига6 пове4е от 160-170км.не предприемай рисковани изпреварвания.за6тото когата влезе в 5500 например на 3-та и вкл.4та за около 5сек.барка газоразпределянето,и неможе веднага да набере.което е достата4но някои отсреща да те надани.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook