318 и 318is без разлика ..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
318 и 318is без разлика ..
значи на скоро се разделих с моята красавица , и сега усилено обикалям автокъщи и обяви за да си търся 318 is-ka , та мисалта ми е следната от 0бщо четиртите is-ки които пробвах, 2 в Пловдив и 2 в София останах неприатно изненедан в смисъл , 4е не открих съществена разлика във вървенето от моята 115к.с , да не казвам 4е едната даже и толкова неможеше , иначе изпънати , 16 -ки джанити,клими и т.н и на хубави цени вси4ките каде ги намерих бяха от 9500лв. нагоре .Споделете мнение или ако някои ако е собственик и на двата модела ще съм благодарен да коментирате какво мислите ,защо все пак това са 30 кончета отгоре
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
зависи как си карал колата в ниските да кажем до 3000 оборота ...мисля че няма разлика или ако има е почти не долувима....после обаче нещата се обръщат и ИС започва да си показава силата на 25 коня повече 

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Frenz0 написа:Ми кола от България внос от Италия карана от мангалкво искаш бате
Не всички са карани от мангали, а защо мислиш, че в Германия са по-малко мангалите, ама това е друга тема. Миналата седмица имаше една 318ис синя с транзитни номера на Божура и беше ебати мъртвеца, направо неможех да повярвам, направи към десетина старта и времената бяха от високи 17ки до средни 18ки - пълна трагедия.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Frenz0 написа:То само 25те коня ли им е разликата между 318 и и 318 ис
естествено че не

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Frenz0 написа:я обади другите разлики ако не ти е проблем де
разликите са различни,мисля че окачването е различно на двете коли(поне от Ис-овете които съм видял ми се струва малко по твърдо),двигателя М42-ката вътре е с ковани железа за разлика от нормалната 18-ка,пък М44-ките са с обем 1.9 (и нормални железа


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
lowdriver написа:///M Power написа:Frenz0 написа:я обади другите разлики ако не ти е проблем де
разликите са различни,..
Е, Мите, ти забрави най-същественото - два разпределителни вала и 4 клапана на цилиндър...
При М40 - една бобина, а при М42,М43,М44 - четири.
за валовете го изпуснах нарочно(мисля че това си беше пределно ясно


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
М-43 е с 1-БУБИНА на цилиндър от септември 1994г и с верига на задвижването.Ето ти и пълните данни; Произв.-09.94--01.96 ...1796куб.см.--85kw=115HP.Въртящ момент -168/3900обр./мин. Диаметър на буталото-84.0мм. Дължина на хода-81.0мм. Степен на сгъстяване -9.7. Гориво ROZ S95(безоловен. Система за впръскане DME M1.7. Ред на работа на цилиндрите 1-3-4-2.
Последна промяна ivoo на 14 Май 2006, 16:43, променена общо 1 път
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани