318 и 318is без разлика ..

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

318 и 318is без разлика ..

Мнение от flober » 12 Май 2006, 19:53

значи на скоро се разделих с моята красавица , и сега усилено обикалям автокъщи и обяви за да си търся 318 is-ka , та мисалта ми е следната от 0бщо четиртите is-ки които пробвах, 2 в Пловдив и 2 в София останах неприатно изненедан в смисъл , 4е не открих съществена разлика във вървенето от моята 115к.с , да не казвам 4е едната даже и толкова неможеше , иначе изпънати , 16 -ки джанити,клими и т.н и на хубави цени вси4ките каде ги намерих бяха от 9500лв. нагоре .Споделете мнение или ако някои ако е собственик и на двата модела ще съм благодарен да коментирате какво мислите ,защо все пак това са 30 кончета отгоре

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 7.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от LEXMAUL » 12 Май 2006, 21:06

Аз като търсих ис или 320 направо са бях ОТЧАЯЛ!!!Баси и мъртавците(тези които пробвах де...).И мойта като я взех...мале мале.Умрял кон рита ли??? :mhihi: Полека лека и взе да ми харесва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: София City !!!

Мнение от Frenz0 » 12 Май 2006, 22:16

Ми кола от България внос от Италия карана от мангал :) кво искаш бате :)
Yeah money and cars, Life of a gangsta in world of stars

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 12 Май 2006, 22:19

зависи как си карал колата в ниските да кажем до 3000 оборота ...мисля че няма разлика или ако има е почти не долувима....после обаче нещата се обръщат и ИС започва да си показава силата на 25 коня повече ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: София City !!!

Мнение от Frenz0 » 12 Май 2006, 22:20

То само 25те коня ли им е разликата между 318 и и 318 ис
Yeah money and cars, Life of a gangsta in world of stars

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 12 Май 2006, 22:27

Frenz0 написа:Ми кола от България внос от Италия карана от мангал :) кво искаш бате :)


Не всички са карани от мангали, а защо мислиш, че в Германия са по-малко мангалите, ама това е друга тема. Миналата седмица имаше една 318ис синя с транзитни номера на Божура и беше ебати мъртвеца, направо неможех да повярвам, направи към десетина старта и времената бяха от високи 17ки до средни 18ки - пълна трагедия.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: София City !!!

Мнение от Frenz0 » 12 Май 2006, 22:28

Ол колега с мангалите в Германия сме на едно мнение :) вече почнах да се отчайвам че хората се лъжат яко ама явно имало и такива дето знаят за кво става дума ;) поздравления
Yeah money and cars, Life of a gangsta in world of stars

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 18.04.2004

Мнение от kal » 12 Май 2006, 22:36

Ако и двата модела са в добро техническо състояние разликата е просто ОГРОМНА

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 12 Май 2006, 23:40

Frenz0 написа:То само 25те коня ли им е разликата между 318 и и 318 ис


естествено че не ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: София City !!!

Мнение от Frenz0 » 13 Май 2006, 1:15

я обади другите разлики ако не ти е проблем де
Yeah money and cars, Life of a gangsta in world of stars

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 13 Май 2006, 9:58

Frenz0 написа:я обади другите разлики ако не ти е проблем де


разликите са различни,мисля че окачването е различно на двете коли(поне от Ис-овете които съм видял ми се струва малко по твърдо),двигателя М42-ката вътре е с ковани железа за разлика от нормалната 18-ка,пък М44-ките са с обем 1.9 (и нормални железа :D ),въртящия момент е малко по-голям на ИС(на М42-ката с 10 нм а на м44 с 15нм)...има малки разлики по таблото (километража)....ИС-а е с дискове от зад заводски,докато 18-ката е с барабани...друго за сега не се сещам...но е възможно по принцип ИС да излиза с малко по-богато обурудване от завода(само предполагам) ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 13 Май 2006, 11:44

///M Power написа:
Frenz0 написа:я обади другите разлики ако не ти е проблем де


разликите са различни,..

Е, Мите, ти забрави най-същественото - два разпределителни вала и 4 клапана на цилиндър...;)
При М40 - една бобина, а при М42,М43,М44 - четири.
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 13 Май 2006, 13:55

lowdriver написа:
///M Power написа:
Frenz0 написа:я обади другите разлики ако не ти е проблем де


разликите са различни,..

Е, Мите, ти забрави най-същественото - два разпределителни вала и 4 клапана на цилиндър...;)
При М40 - една бобина, а при М42,М43,М44 - четири.


за валовете го изпуснах нарочно(мисля че това си беше пределно ясно :D :D ),ама брат сигурен ли си че М43-ката има 4 бобини?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 13 Май 2006, 14:50

М-43 е с 1-БУБИНА на цилиндър от септември 1994г и с верига на задвижването.Ето ти и пълните данни; Произв.-09.94--01.96 ...1796куб.см.--85kw=115HP.Въртящ момент -168/3900обр./мин. Диаметър на буталото-84.0мм. Дължина на хода-81.0мм. Степен на сгъстяване -9.7. Гориво ROZ S95(безоловен. Система за впръскане DME M1.7. Ред на работа на цилиндрите 1-3-4-2.
Последна промяна ivoo на 14 Май 2006, 16:43, променена общо 1 път

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 13 Май 2006, 16:08

ivoo написа:М-43 е с 4-БУБИНИ на цилиндър

:mhihi: знам че си се объркал -> бобина цилиндър, още да добавя че м42 има кнок сензори - слушат за нежелани детонации
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook