неразгадан проблем- помощ !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
неразгадан проблем- помощ !!!
От извесно време забелязвам следните симптоми. Сутрин я паля и колата не държи обороти и иска да гасне и изведнъж ги дига много високи, така докато загрее. След това се появява проблема в аспуха. След връщането на гаста се чува пукане, като неизгорели газове, следващия проблем, когато съм на дълъг път и подам газ да изпреваря колата бучи , а не ускорява и изведнъж почва да ускорява. Двигателя ми е замерван и е отличен. Някой срещал ли е подобен проблем. Ако знаете нещо моля помогнете. Предварително благодаря маняци.
- ivo_cool
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 22.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е30 М3
ми значи аз имам същия проблем като твоя но при мен е от кабелите на свещите провери си и твоите дали са наред. Аз много се лутах докато разбера от каде е този проблем и накрая реших да отида на ел. кон итака разбрах от каде идва проблема.
Успех
Успех

-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
.
може ли това като изпреварваш да е сьединител,пукането от свещи кабели ,клапа за празен ход-idle gate,а може и скапан бензин аз си е... мамата на колата от бнзин,бобина може да е заминала
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
M50/M52 нямат кабели за свещите,защото бубините(6 броя) са на самите
лули на свещите.Та ако там е проблема,направо бубините провери.
Дебитомер също е добро предположение,можеш да провериш и катализатора
лули на свещите.Та ако там е проблема,направо бубините провери.
Дебитомер също е добро предположение,можеш да провериш и катализатора

- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
бубини, катализатор или дебитомер;)
аз бих направил така: махам катализатора, ако не се оправи: диагностика;)
аз бих направил така: махам катализатора, ако не се оправи: диагностика;)

Аз пък имах същия проблем и го оправих
Проблема беше в това че маркуча от дебитомера се беше скъсал и когато колата е студена не "смучеше" въздух по рецпта, а като загрее колата (съответно и целия двг. отсег) маркуча се уплътняваше и нямаше проблем.
Ето и линк за "маркуча" под номер 3
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=15&hl=2
Проблема беше в това че маркуча от дебитомера се беше скъсал и когато колата е студена не "смучеше" въздух по рецпта, а като загрее колата (съответно и целия двг. отсег) маркуча се уплътняваше и нямаше проблем.
Ето и линк за "маркуча" под номер 3
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=15&hl=2
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани