катализатор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ако е запушен да.На колко километра е колата
Ако над 160-170000км. го махни.Първото което ще ти иде е ламда сондата а от там нататък става по-лошо ако караш с него 


- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Re: катализатор
rplamen написа:Задължително ли е да го разкарам?
Задължително е да го смениш

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
а като се махне не се ли дига разхода и не става ли "малко" по шумна колата
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Да, задръстеният катализатор трябва да се премахне, но е практически незаменима част от изпускателната система /освен ако не хвълиш бая пари за нов/. Резонаторните гърнета, които се поставят като заместители обезшумяват работата на мотора, но не предоставят нужното "съпротивление" на газовете. Ламбдата осреднява съотношението кислород/бензин и разходът неминуемо се покачва, колата работи на обогатена смес. На малки обороти по-трудно набира, извънградско върви много.
В такъв случай има един трик с "шунтиране" на ламбдата с постоянно елсъпротивление. Таксиджиите с пълни инжекции на газ знаят за какво става въпрос
В такъв случай има един трик с "шунтиране" на ламбдата с постоянно елсъпротивление. Таксиджиите с пълни инжекции на газ знаят за какво става въпрос

Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
bavareza написа:Да, задръстеният катализатор трябва да се премахне, но е практически незаменима част от изпускателната система /освен ако не хвълиш бая пари за нов/. Резонаторните гърнета, които се поставят като заместители обезшумяват работата на мотора, но не предоставят нужното "съпротивление" на газовете. Ламбдата осреднява съотношението кислород/бензин и разходът неминуемо се покачва, колата работи на обогатена смес. На малки обороти по-трудно набира, извънградско върви много.
В такъв случай има един трик с "шунтиране" на ламбдата с постоянно елсъпротивление. Таксиджиите с пълни инжекции на газ знаят за какво става въпрос
Зависи къде е разположена ламбдата, мойта примерно е на колектора и няма проблеми, при други автомобили е преди катализатора, а при някой вътре, знам, че ако е вътре в катализатора се слага разичен резонатор, който има нещо като стойка за О2 сензора.
А отностно вървенето при мен колата се отпуши доста приятно и подобрението е най-голямо при ниските обороти. Познати, които са си махнали катализ. също са доволни и споделят моето мнение. Просто при мен колата стана много по-приятна за каране, преди имах чувство, че има банан в ауспуха, а като ми свалиха кат. се оказа, че е перфетен дори като го дигна на горе се вижда леко през неко и е доста чист, сега ми е на тавана и го пазя за Евро5

- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
ivopicha написа:Колега, сподели с нас деКакво се шунтира?


Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Niikoo_1 написа:bavareza написа:Да, задръстеният катализатор трябва да се премахне, но е практически незаменима част от изпускателната система /освен ако не хвълиш бая пари за нов/. Резонаторните гърнета, които се поставят като заместители обезшумяват работата на мотора, но не предоставят нужното "съпротивление" на газовете. Ламбдата осреднява съотношението кислород/бензин и разходът неминуемо се покачва, колата работи на обогатена смес. На малки обороти по-трудно набира, извънградско върви много.
В такъв случай има един трик с "шунтиране" на ламбдата с постоянно елсъпротивление. Таксиджиите с пълни инжекции на газ знаят за какво става въпрос
Зависи къде е разположена ламбдата, мойта примерно е на колектора и няма проблеми, при други автомобили е преди катализатора, а при някой вътре, знам, че ако е вътре в катализатора се слага разичен резонатор, който има нещо като стойка за О2 сензора.
А отностно вървенето при мен колата се отпуши доста приятно и подобрението е най-голямо при ниските обороти. Познати, които са си махнали катализ. също са доволни и споделят моето мнение. Просто при мен колата стана много по-приятна за каране, преди имах чувство, че има банан в ауспуха, а като ми свалиха кат. се оказа, че е перфетен дори като го дигна на горе се вижда леко през неко и е доста чист, сега ми е на тавана и го пазя за Евро5
По принцип е така, факт е че ката дърпа няколко коня. За Е36-М43 датчикът е непосредствено преди катализатора

Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
За разхода не мога да стигна до заключение, дори и да има разлика то не мога да я усетя винаги разхода ми се движи +-10литра при нормално каране.
А съветвам хората, които се чудят дали да си махат катализаторите изобщо да не му мислят, по-евтин начин за качване на няколко кончета не се сещам.
Препоръчвам Крафт и сервиз Лазаров.
А съветвам хората, които се чудят дали да си махат катализаторите изобщо да не му мислят, по-евтин начин за качване на няколко кончета не се сещам.
Препоръчвам Крафт и сервиз Лазаров.
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
- Гост
-
Niikoo_1 написа:За разхода не мога да стигна до заключение, дори и да има разлика то не мога да я усетя винаги разхода ми се движи +-10литра при нормално каране.
А съветвам хората, които се чудят дали да си махат катализаторите изобщо да не му мислят, по-евтин начин за качване на няколко кончета не се сещам.
Препоръчвам Крафт и сервиз Лазаров.
кажи ся и че при дизела ше се дигнат неколко кончета и почвам да прескачам 18ките

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
bavareza написа:....нужното "съпротивление" на газовете.....
може би това което искаш да кажеш е, че колата ще върви по-малко на ниски и повече на високи обороти, след премахването на катализатора? до сега не се бях замислял наистина има логика...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Мога да кажа за себе си. Преди когата карах 320-ката с катализатор вървеше доста ... поне съм бил доволен от нея. Въпреки всичко, все си мислех че нещо пречи и може и повече. Махнах катализатора, защото всеки го маха, а не че съм осетил че не върви.
Мога да кажа сега, че колата работи много по-добре, издухва се много по-чисто и свалих разхода с около литър. Не съм се ограничавал с карането, определено в момента съм на 11-12 градско, преди си гореше 13 средно.
Не става въпрос за единия литър, просто съм доволен, че махнах тази "тапа от сажди" и сега колата и е кеф да върви и да се реже
Мога да кажа сега, че колата работи много по-добре, издухва се много по-чисто и свалих разхода с около литър. Не съм се ограничавал с карането, определено в момента съм на 11-12 градско, преди си гореше 13 средно.
Не става въпрос за единия литър, просто съм доволен, че махнах тази "тапа от сажди" и сега колата и е кеф да върви и да се реже

Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани