Богата горивна смес или...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Богата горивна смес или...
Привет колеги. Имам следния проблем и ще съм благодарен ако някой даде съвет или сподели информация от опит. Проблема е в това че от известно време ауспуха ми почерня. Когато изфорсирам колата на място при топъл двигател до към 5000-6000 оборота припушва черен дим, същото е при тръгване на първа с високи обороти. Направих диагностика защото се съмнявах за въздухомера но той си е наред поне според диагностиката. Съмнявам за богата горивна смес, но как се регулира това, каква друга причина може да доведе до този черен дим? Масло негори, разхода на гориво според мен е в нормите за този двигател и стила на шофирането ми.(Около 7-8 литра.100км предимно извънградски условия) Колата е 316и М40 мотор 94-та.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ако ти е от дебитомера като падат оборотите ще слушаш препукване в ауспуха.Провери свещите да ли работят добре и ако нужно ги смени.Пробвай да смениш и бензиностанцията.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ако регулатора на налягането на горивото държи по-високо налягане, пак ще си с богата смес
. А всичко друго ще си е ОК ...

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Има ли начин да се провери този регулатор или трябва да се пробва с друг? В интерес на истината имах проблеми с него, течеше бензин, беше се пропукал. Оправих го като притиснах силно мястото където е теча и той спря. (Бях на път и нямаше друга възможност, трябваше да се прибера някак си) но от тогава несъм обръщал внимание щото нямаше видими проблеми.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Спираш бензиновата помпа от предпазител. Палиш мотора и чакаш да изгасне сам. Системата остава без налягане. Вадиш един от маркучите м/у помпата и регулатора. Слагаш допълнителен маркуч с тройник по пътя на бензина. На тройника слагаш манометър (трябва да мериш до 3,5-4атм, така че манометъра да е до 8-10). Връщаш бушона и палиш. По книгите гледаш колко трябва да измеришredex написа:Има ли начин да се провери този регулатор ...

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани