Проблем при мокро време!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 30.01.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i

Проблем при мокро време!

Мнение от Temo » 08 Фев 2013, 23:52

Здравейте колеги, поразрових се из форума , но като че ли не намерих решение точно на моя проблем.Та по въпроса... карам е36 318и 95г. мотора е м43 колата е истинско куче и досега да чукна на дърво не ми е дала сериозен проблем. Обаче има нещо което ме тормози всеки пат когато завали пороен дъжд... 2 мин в мокрото и колата полудява, а именно на място оборотите играят от 400-900 и колата тресе, тръгвам от светофара нормално и колата почва да глъхне и да придърпва , натиснали педала до тенекията стои 2-3 сек. на 1400 оборота и след това се изфорсирва и така чак докато стигна на 5 предавка малко се успокоява , но това трае до следващия светофар и после всичко от начало. Няма смисъл да пояснявам за разхода че скача до небето а и е доста неприятно да оставам в кръстовището щото не мога да се изтегля като хората . Само да поясня че един мерцедес ме спря челно преди време и като подновявах предницата не съм копувал пласмасариите отпред така че може и да подмокрям нещо!Благодаря предварително за отговорите и съветите :yes:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от sachs » 09 Фев 2013, 11:13

Temo написа:Здравейте колеги, поразрових се из форума , но като че ли не намерих решение точно на моя проблем.Та по въпроса... карам е36 318и 95г. мотора е м43 колата е истинско куче и досега да чукна на дърво не ми е дала сериозен проблем. Обаче има нещо което ме тормози всеки пат когато завали пороен дъжд... 2 мин в мокрото и колата полудява, а именно на място оборотите играят от 400-900 и колата тресе, тръгвам от светофара нормално и колата почва да глъхне и да придърпва , натиснали педала до тенекията стои 2-3 сек. на 1400 оборота и след това се изфорсирва и така чак докато стигна на 5 предавка малко се успокоява , но това трае до следващия светофар и после всичко от начало. Няма смисъл да пояснявам за разхода че скача до небето а и е доста неприятно да оставам в кръстовището щото не мога да се изтегля като хората . Само да поясня че един мерцедес ме спря челно преди време и като подновявах предницата не съм копувал пласмасариите отпред така че може и да подмокрям нещо!Благодаря предварително за отговорите и съветите :yes:

Мокри се буксата на ламбда сондата и затова колата прави тези проблеми.Махни релето на сондата и нещата ще се оправят. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от laviatan » 09 Фев 2013, 11:54

sachs написа:
Temo написа:Здравейте колеги, поразрових се из форума , но като че ли не намерих решение точно на моя проблем.Та по въпроса... карам е36 318и 95г. мотора е м43 колата е истинско куче и досега да чукна на дърво не ми е дала сериозен проблем. Обаче има нещо което ме тормози всеки пат когато завали пороен дъжд... 2 мин в мокрото и колата полудява, а именно на място оборотите играят от 400-900 и колата тресе, тръгвам от светофара нормално и колата почва да глъхне и да придърпва , натиснали педала до тенекията стои 2-3 сек. на 1400 оборота и след това се изфорсирва и така чак докато стигна на 5 предавка малко се успокоява , но това трае до следващия светофар и после всичко от начало. Няма смисъл да пояснявам за разхода че скача до небето а и е доста неприятно да оставам в кръстовището щото не мога да се изтегля като хората . Само да поясня че един мерцедес ме спря челно преди време и като подновявах предницата не съм копувал пласмасариите отпред така че може и да подмокрям нещо!Благодаря предварително за отговорите и съветите :yes:

Мокри се буксата на ламбда сондата и затова колата прави тези проблеми.Махни релето на сондата и нещата ще се оправят. ;)

А кое е релето на сондата ?
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от Biogame » 09 Фев 2013, 11:54

И моята беше така в дъжд,докато не я вдигнах и видях че буксата на ламбдата ми не е завита докрай и се мокри.
Вдигай колата и я виж как е,и ще си решиш проблема.
:driving: :dunno: :driving:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от sachs » 09 Фев 2013, 12:49

laviatan написа:
sachs написа:
Temo написа:Здравейте колеги, поразрових се из форума , но като че ли не намерих решение точно на моя проблем.Та по въпроса... карам е36 318и 95г. мотора е м43 колата е истинско куче и досега да чукна на дърво не ми е дала сериозен проблем. Обаче има нещо което ме тормози всеки пат когато завали пороен дъжд... 2 мин в мокрото и колата полудява, а именно на място оборотите играят от 400-900 и колата тресе, тръгвам от светофара нормално и колата почва да глъхне и да придърпва , натиснали педала до тенекията стои 2-3 сек. на 1400 оборота и след това се изфорсирва и така чак докато стигна на 5 предавка малко се успокоява , но това трае до следващия светофар и после всичко от начало. Няма смисъл да пояснявам за разхода че скача до небето а и е доста неприятно да оставам в кръстовището щото не мога да се изтегля като хората . Само да поясня че един мерцедес ме спря челно преди време и като подновявах предницата не съм копувал пласмасариите отпред така че може и да подмокрям нещо!Благодаря предварително за отговорите и съветите :yes:

Мокри се буксата на ламбда сондата и затова колата прави тези проблеми.Махни релето на сондата и нещата ще се оправят. ;)

А кое е релето на сондата ?

Точно до бушонното табло има 3 релета.Първото е за бенз.помпа,второто е главно реле,третото(най-вътрешното към купето) е за ламбда сондата

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 30.01.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от Temo » 08 Апр 2013, 1:10

Проблема не е в буксатаа.... :( :( :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от svilgg » 08 Апр 2013, 13:13

обзалагам се че е датчик на коляновия вал
той е най долу , най отпред и ако някой ще се намокри то той е пръв.а и симптомите са като за него
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от seimo » 08 Апр 2013, 14:16

Колега и аз имам същите симптоми на м43. Карах я на диагностика и единствената грешка която показва е детонационен датчик. Сега съм го поръчал и до няколко дни ще си каже дали е от него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от zvetiko » 08 Апр 2013, 17:36

sachs написа:
laviatan написа:
sachs написа:
Temo написа:Здравейте колеги, поразрових се из форума , но като че ли не намерих решение точно на моя проблем.Та по въпроса... карам е36 318и 95г. мотора е м43 колата е истинско куче и досега да чукна на дърво не ми е дала сериозен проблем. Обаче има нещо което ме тормози всеки пат когато завали пороен дъжд... 2 мин в мокрото и колата полудява, а именно на място оборотите играят от 400-900 и колата тресе, тръгвам от светофара нормално и колата почва да глъхне и да придърпва , натиснали педала до тенекията стои 2-3 сек. на 1400 оборота и след това се изфорсирва и така чак докато стигна на 5 предавка малко се успокоява , но това трае до следващия светофар и после всичко от начало. Няма смисъл да пояснявам за разхода че скача до небето а и е доста неприятно да оставам в кръстовището щото не мога да се изтегля като хората . Само да поясня че един мерцедес ме спря челно преди време и като подновявах предницата не съм копувал пласмасариите отпред така че може и да подмокрям нещо!Благодаря предварително за отговорите и съветите :yes:

Мокри се буксата на ламбда сондата и затова колата прави тези проблеми.Махни релето на сондата и нещата ще се оправят. ;)

А кое е релето на сондата ?

Точно до бушонното табло има 3 релета.Първото е за бенз.помпа,второто е главно реле,третото(най-вътрешното към купето) е за ламбда сондата


Това реле не е ли само за подгряването на сондата и няма нищо общо със сигнала от нея. :?:

Колега и аз имам същите симптоми на м43. Карах я на диагностика и единствената грешка която показва е детонационен датчик. Сега съм го поръчал и до няколко дни ще си каже дали е от него.


Едва ли е от него. С помоща на този датчик, заедно със сигналите от няколко други ДМЕ определя момента на подаване на искрата в зависимост от натоварването на двигателя и оборотите. Този датчик конкретно служи да се определи възможно най-ранният момент на подаване на искрата при, който няма да има детонационно горене.

обзалагам се че е датчик на коляновия вал
той е най долу , най отпред и ако някой ще се намокри то той е пръв.а и симптомите са като за него


Наистина е много вероято да е от него, ако датчика се е разхерметизирал поради някаква причина.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от seimo » 08 Апр 2013, 18:24

Къде се намира този датчик или поне буксата му?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от seimo » 08 Апр 2013, 18:25

Не е ли редно също така да запише грешка ако не е наред.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от ~Мишо~ » 08 Апр 2013, 18:51

sachs написа:Мокри се буксата на ламбда сондата и затова колата прави тези проблеми.Махни релето на сондата и нещата ще се оправят. ;)

:yes: И да не е точно буксата - може да има оголени кабели, при мен бяха протрити в топлинния щит и ефекта беше същия. Развий буксата на сондата, прегледай я отдолу и ще се разбере.

п.с. Не е лошо да си има пласмасарийте отпред, знам че за повечето хора да дават пари за такива неща е странно, дано не си от тях...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 30.01.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от Temo » 08 Апр 2013, 23:09

Лично за мен сащо са много важни се пак имат определена функция и то никак маловажна , но липсата им в моргите поради ясни причини :д доста намалява вероятноста да си ги набавиш тай като са значително красиви суми от магазин... благодаря за сички отговори до тук и аз имам самненияч че може да е от датчика на коляновия вал но тряя да сабера малко кинти да го сменя и дано е от негоинтересното е че от 1 месец съм с газов инжекцион и проблема в мокро време докато карам на газ е доста по малак . Отново прави тиа парчета но ниакак си по стабилно се даржи ... ако на бензин оборотите играят между 900-100 и трепери постоянно с признак да загасне то на газ диапазона е 900-600 и времето на реакция на педала на гаста е маааалко по добър (на бензин след натискане до ламарината след 4 сек дига ниакви обороти ... )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от zvetiko » 09 Апр 2013, 10:28

seimo написа:Не е ли редно също така да запише грешка ако не е наред.


И сондата и датчика, ако подават неправилен сигнал, няма да се отчете грешка. Грешка се отчита, ако сондата подаде сигнал за отрицателно напрежение или прекъснати кабели, при датчика на коляновият вал пак трябва да има или прекъснат или дал накъсо кабел за да се запише като грешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Проблем при мокро време!

Мнение от seimo » 13 Апр 2013, 15:44

Колега преди 5-6 дни го смених въпросния детонационен датчик и оттогава не ми е правила гадния проблем с придърпването. Стария направо се беше разпаднал.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook