Проблем при мокро време!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем при мокро време!
Здравейте колеги, поразрових се из форума , но като че ли не намерих решение точно на моя проблем.Та по въпроса... карам е36 318и 95г. мотора е м43 колата е истинско куче и досега да чукна на дърво не ми е дала сериозен проблем. Обаче има нещо което ме тормози всеки пат когато завали пороен дъжд... 2 мин в мокрото и колата полудява, а именно на място оборотите играят от 400-900 и колата тресе, тръгвам от светофара нормално и колата почва да глъхне и да придърпва , натиснали педала до тенекията стои 2-3 сек. на 1400 оборота и след това се изфорсирва и така чак докато стигна на 5 предавка малко се успокоява , но това трае до следващия светофар и после всичко от начало. Няма смисъл да пояснявам за разхода че скача до небето а и е доста неприятно да оставам в кръстовището щото не мога да се изтегля като хората . Само да поясня че един мерцедес ме спря челно преди време и като подновявах предницата не съм копувал пласмасариите отпред така че може и да подмокрям нещо!Благодаря предварително за отговорите и съветите 

Re: Проблем при мокро време!
Temo написа:Здравейте колеги, поразрових се из форума , но като че ли не намерих решение точно на моя проблем.Та по въпроса... карам е36 318и 95г. мотора е м43 колата е истинско куче и досега да чукна на дърво не ми е дала сериозен проблем. Обаче има нещо което ме тормози всеки пат когато завали пороен дъжд... 2 мин в мокрото и колата полудява, а именно на място оборотите играят от 400-900 и колата тресе, тръгвам от светофара нормално и колата почва да глъхне и да придърпва , натиснали педала до тенекията стои 2-3 сек. на 1400 оборота и след това се изфорсирва и така чак докато стигна на 5 предавка малко се успокоява , но това трае до следващия светофар и после всичко от начало. Няма смисъл да пояснявам за разхода че скача до небето а и е доста неприятно да оставам в кръстовището щото не мога да се изтегля като хората . Само да поясня че един мерцедес ме спря челно преди време и като подновявах предницата не съм копувал пласмасариите отпред така че може и да подмокрям нещо!Благодаря предварително за отговорите и съветите
Мокри се буксата на ламбда сондата и затова колата прави тези проблеми.Махни релето на сондата и нещата ще се оправят.

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Проблем при мокро време!
sachs написа:Temo написа:Здравейте колеги, поразрових се из форума , но като че ли не намерих решение точно на моя проблем.Та по въпроса... карам е36 318и 95г. мотора е м43 колата е истинско куче и досега да чукна на дърво не ми е дала сериозен проблем. Обаче има нещо което ме тормози всеки пат когато завали пороен дъжд... 2 мин в мокрото и колата полудява, а именно на място оборотите играят от 400-900 и колата тресе, тръгвам от светофара нормално и колата почва да глъхне и да придърпва , натиснали педала до тенекията стои 2-3 сек. на 1400 оборота и след това се изфорсирва и така чак докато стигна на 5 предавка малко се успокоява , но това трае до следващия светофар и после всичко от начало. Няма смисъл да пояснявам за разхода че скача до небето а и е доста неприятно да оставам в кръстовището щото не мога да се изтегля като хората . Само да поясня че един мерцедес ме спря челно преди време и като подновявах предницата не съм копувал пласмасариите отпред така че може и да подмокрям нещо!Благодаря предварително за отговорите и съветите
Мокри се буксата на ламбда сондата и затова колата прави тези проблеми.Махни релето на сондата и нещата ще се оправят.
А кое е релето на сондата ?
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Проблем при мокро време!
И моята беше така в дъжд,докато не я вдигнах и видях че буксата на ламбдата ми не е завита докрай и се мокри.
Вдигай колата и я виж как е,и ще си решиш проблема.
Вдигай колата и я виж как е,и ще си решиш проблема.



Re: Проблем при мокро време!
laviatan написа:sachs написа:Temo написа:Здравейте колеги, поразрових се из форума , но като че ли не намерих решение точно на моя проблем.Та по въпроса... карам е36 318и 95г. мотора е м43 колата е истинско куче и досега да чукна на дърво не ми е дала сериозен проблем. Обаче има нещо което ме тормози всеки пат когато завали пороен дъжд... 2 мин в мокрото и колата полудява, а именно на място оборотите играят от 400-900 и колата тресе, тръгвам от светофара нормално и колата почва да глъхне и да придърпва , натиснали педала до тенекията стои 2-3 сек. на 1400 оборота и след това се изфорсирва и така чак докато стигна на 5 предавка малко се успокоява , но това трае до следващия светофар и после всичко от начало. Няма смисъл да пояснявам за разхода че скача до небето а и е доста неприятно да оставам в кръстовището щото не мога да се изтегля като хората . Само да поясня че един мерцедес ме спря челно преди време и като подновявах предницата не съм копувал пласмасариите отпред така че може и да подмокрям нещо!Благодаря предварително за отговорите и съветите
Мокри се буксата на ламбда сондата и затова колата прави тези проблеми.Махни релето на сондата и нещата ще се оправят.
А кое е релето на сондата ?
Точно до бушонното табло има 3 релета.Първото е за бенз.помпа,второто е главно реле,третото(най-вътрешното към купето) е за ламбда сондата
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем при мокро време!
обзалагам се че е датчик на коляновия вал
той е най долу , най отпред и ако някой ще се намокри то той е пръв.а и симптомите са като за него
той е най долу , най отпред и ако някой ще се намокри то той е пръв.а и симптомите са като за него
Re: Проблем при мокро време!
Колега и аз имам същите симптоми на м43. Карах я на диагностика и единствената грешка която показва е детонационен датчик. Сега съм го поръчал и до няколко дни ще си каже дали е от него.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем при мокро време!
sachs написа:laviatan написа:sachs написа:Temo написа:Здравейте колеги, поразрових се из форума , но като че ли не намерих решение точно на моя проблем.Та по въпроса... карам е36 318и 95г. мотора е м43 колата е истинско куче и досега да чукна на дърво не ми е дала сериозен проблем. Обаче има нещо което ме тормози всеки пат когато завали пороен дъжд... 2 мин в мокрото и колата полудява, а именно на място оборотите играят от 400-900 и колата тресе, тръгвам от светофара нормално и колата почва да глъхне и да придърпва , натиснали педала до тенекията стои 2-3 сек. на 1400 оборота и след това се изфорсирва и така чак докато стигна на 5 предавка малко се успокоява , но това трае до следващия светофар и после всичко от начало. Няма смисъл да пояснявам за разхода че скача до небето а и е доста неприятно да оставам в кръстовището щото не мога да се изтегля като хората . Само да поясня че един мерцедес ме спря челно преди време и като подновявах предницата не съм копувал пласмасариите отпред така че може и да подмокрям нещо!Благодаря предварително за отговорите и съветите
Мокри се буксата на ламбда сондата и затова колата прави тези проблеми.Махни релето на сондата и нещата ще се оправят.
А кое е релето на сондата ?
Точно до бушонното табло има 3 релета.Първото е за бенз.помпа,второто е главно реле,третото(най-вътрешното към купето) е за ламбда сондата
Това реле не е ли само за подгряването на сондата и няма нищо общо със сигнала от нея.

Колега и аз имам същите симптоми на м43. Карах я на диагностика и единствената грешка която показва е детонационен датчик. Сега съм го поръчал и до няколко дни ще си каже дали е от него.
Едва ли е от него. С помоща на този датчик, заедно със сигналите от няколко други ДМЕ определя момента на подаване на искрата в зависимост от натоварването на двигателя и оборотите. Този датчик конкретно служи да се определи възможно най-ранният момент на подаване на искрата при, който няма да има детонационно горене.
обзалагам се че е датчик на коляновия вал
той е най долу , най отпред и ако някой ще се намокри то той е пръв.а и симптомите са като за него
Наистина е много вероято да е от него, ако датчика се е разхерметизирал поради някаква причина.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем при мокро време!
sachs написа:Мокри се буксата на ламбда сондата и затова колата прави тези проблеми.Махни релето на сондата и нещата ще се оправят.

п.с. Не е лошо да си има пласмасарийте отпред, знам че за повечето хора да дават пари за такива неща е странно, дано не си от тях...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Проблем при мокро време!
Лично за мен сащо са много важни се пак имат определена функция и то никак маловажна , но липсата им в моргите поради ясни причини :д доста намалява вероятноста да си ги набавиш тай като са значително красиви суми от магазин... благодаря за сички отговори до тук и аз имам самненияч че може да е от датчика на коляновия вал но тряя да сабера малко кинти да го сменя и дано е от негоинтересното е че от 1 месец съм с газов инжекцион и проблема в мокро време докато карам на газ е доста по малак . Отново прави тиа парчета но ниакак си по стабилно се даржи ... ако на бензин оборотите играят между 900-100 и трепери постоянно с признак да загасне то на газ диапазона е 900-600 и времето на реакция на педала на гаста е маааалко по добър (на бензин след натискане до ламарината след 4 сек дига ниакви обороти ... )
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем при мокро време!
seimo написа:Не е ли редно също така да запише грешка ако не е наред.
И сондата и датчика, ако подават неправилен сигнал, няма да се отчете грешка. Грешка се отчита, ако сондата подаде сигнал за отрицателно напрежение или прекъснати кабели, при датчика на коляновият вал пак трябва да има или прекъснат или дал накъсо кабел за да се запише като грешка.
Re: Проблем при мокро време!
Колега преди 5-6 дни го смених въпросния детонационен датчик и оттогава не ми е правила гадния проблем с придърпването. Стария направо се беше разпаднал.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани