може ли на 318 ка да се монтира агу
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- martoracing
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 21.09.2005
- Местоположение: София
може ли на 318 ка да се монтира агу
говоря за обикновенна газова уредба не за газов инжекцион
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Без абсолютно никакъв проблем може да се монтира. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- vfti
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ex. Alfa Romeo 155 2.0 8V 141hp
- Детайли за колата: http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
да може без проблем но МОЕ мнение че газовия инжекционна е една по добра инвестиция за в бъдеще
и разхода ти ще си е като на бензин и вървежа ще ти е добър, а и ще избегнеш МОЖЕ би много бъдещи нерви и главоболия с тая обикновена АГУ 


Re: може ли на 318 ка да се монтира агу
martoracing написа:говоря за обикновенна газова уредба не за газов инжекцион
набутваш се


http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
Sad имай милост,не бъди груб с колата!
Имай милост с портмонето си не го разтваряй....

Аз съм с 318и и обикновено АГУ без никакви забележки. Е малко по-тромава е, но разликата в цената на пробег с бензин и газ е значителна, а аз я ползвам за каране не за гъзария.
Газ :
- градско - 11-14/100 в зависимост от карането
- извън града - 9-11/100 пак зависи как я карам
Една подробност - като ти слагат автоматичен ключ за превключване на газ гледай да е италиански и да превключва при качване на оборотите, а не като българските при падането им иначе ще гърми.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Малко да поясня - аз съм точно с такъв ключ. Превключва, когато оборотите достигнат 2000. И какво се получава - палиш, забравяш на място да чукнеш газта (за да превключи на газ), решаваш да "се изстреляш", и, когато трябва да продължиш да набираш, ключа решава да щракне, минава на газ, но мотора за секунда-две остава без гориво. И позорно забива муцуна. Докато псуваш, газта вече пълни цилиндрите, а педала е натиснат доста. Колата подскача напред.Blato написа:... Една подробност - като ти слагат автоматичен ключ за превключване на газ гледай да е италиански и да превключва при качване на оборотите, а не като българските при падането им иначе ще гърми.
Ако ключа превключваше при първото падане на оборотите, след достигане на 2000 (както правят "италианските") нямаше да го има това "забиване на муцуната - подскачане напред".
Гърмежите са от бедна смес или свещи, но не и от ключа.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Нека и аз да поясня:
Българските ключове превключват при падане на оборотите, но след като двигатела е преминал +-2000 оборота.
Тогава се получава същото нещо както ти го описа - двигатела остава без газ за момент, но в момента на падане на оборотите. Поради което ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да подадеш много бързо газ с педала.
Ако се забавиш малко или забравиш доста често се случва двигатела да изгърми и/или изгасне точно поради това, че сместа е бедна понеже си се забавил да напомпиш газ с педала, а оборотите на двигатела падат много бързо.
Другия неприятен момент е, че в гореописаната ситуация от теб ако колата е с български ключ би превключила в момента на превключване на по-горна предавка, което пак би могло да доведе до изгасване или гърмене на двигатела, което е още по-неприятно.
При мен имаше 2-3 гърмежа докато бях с български ключ поради описаните причини, но приятели ме посъветваха да си доплатя още 30лв и да сложа италиански ключ и вече 1г. няма проблеми.
Но всеки си решава сам за себе си.
Българските ключове превключват при падане на оборотите, но след като двигатела е преминал +-2000 оборота.
Тогава се получава същото нещо както ти го описа - двигатела остава без газ за момент, но в момента на падане на оборотите. Поради което ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да подадеш много бързо газ с педала.
Ако се забавиш малко или забравиш доста често се случва двигатела да изгърми и/или изгасне точно поради това, че сместа е бедна понеже си се забавил да напомпиш газ с педала, а оборотите на двигатела падат много бързо.
Другия неприятен момент е, че в гореописаната ситуация от теб ако колата е с български ключ би превключила в момента на превключване на по-горна предавка, което пак би могло да доведе до изгасване или гърмене на двигатела, което е още по-неприятно.
При мен имаше 2-3 гърмежа докато бях с български ключ поради описаните причини, но приятели ме посъветваха да си доплатя още 30лв и да сложа италиански ключ и вече 1г. няма проблеми.
Но всеки си решава сам за себе си.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Whatever ...
Само да питам: Кога е по-добре да останеш без мощност?
а) Докато ускоряваш до 3000, на 2000 да забиеш муцуна (щото ключа е решил, че трябва да превключи на газ) и колата да подскочи?
б) Когато си ускорил до 3000, натиснеш съединителя, оборотите паднат до 2500-2000 (и по време на това падане мотора минава на газ), и при следващото натискане на педала (вече на газ) пак си имаш мощност?
Само да питам: Кога е по-добре да останеш без мощност?
а) Докато ускоряваш до 3000, на 2000 да забиеш муцуна (щото ключа е решил, че трябва да превключи на газ) и колата да подскочи?
б) Когато си ускорил до 3000, натиснеш съединителя, оборотите паднат до 2500-2000 (и по време на това падане мотора минава на газ), и при следващото натискане на педала (вече на газ) пак си имаш мощност?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
'псулютно.KaLoSoFt написа:...

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани