Решено! Кабел за маса е36 м40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Решено! Кабел за маса е36 м40
Колеги здравейте,
може ли някой който знае да разясни къде се намира кабела за масата на двигателя и купето. Общо взето повечо инфо за замасяването на акумулатора и въобще.
Премигват ми сетлините на таблото и на малкия борд. Казаха ми, че проблема може да е от окислена маса.
може ли някой който знае да разясни къде се намира кабела за масата на двигателя и купето. Общо взето повечо инфо за замасяването на акумулатора и въобще.
Премигват ми сетлините на таблото и на малкия борд. Казаха ми, че проблема може да е от окислена маса.
Последна промяна santo3 на 29 Яну 2013, 16:54, променена общо 1 път
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Кабел за маса е36 м40
Погледни дясната лапа на мотора,там е със сигурност...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Кабел за маса е36 м40
Точно там е, като си пред колата - лявата пета на мотора, като си вътре в колата се пада дясната (пасажерската страна)
- BMW_M42
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: ///БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36
- Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас
Re: Кабел за маса е36 м40
и да знаеш че много лесно се чупят тия ушенца за кабела
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Кабел за маса е36 м40
От алтернатора до лявата лапа(шофьорската страна)също има кабел маса
Провери го.При мен се беше скъсал и се държеше само на 4-5 жици.Беше се стопила изолацията му в резултат на слабата маса и беше яко окислен.
Провери го.При мен се беше скъсал и се държеше само на 4-5 жици.Беше се стопила изолацията му в резултат на слабата маса и беше яко окислен.
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Кабел за маса е36 м40
Здравейте,
След като прегледах кабелите за маса, този който е на лапата от към пасажера и един кабел който свързва капака на двигателя с купето, се установи следното:
Кабела за масата на двигателя е със скъсана изолация жиците са окислени и са се закъсали.
Ето какво представлява самия кабел, тук съм го изолирал с изолирбанд и го сложих пак докато намеря друг. Гумената му обвивка беше започнала да се разпада. Дължина 30 см., дебелина 15 мм /ако някой знае да каже колко е това в дроби, квадрати/ и две ушета/клеми/ с по 10 мм дупки.
Установих, че и кабела, който свързва капака на двигателя с купето се е закъсал по средата и изолацията е обелена. Изолирах и него с изолирбанд докато намеря друг. Дължина 17-18 см., дебелина 6 мм / в дроби, квадрати не знам/ и две ушета/клеми/ с по 6 мм дупки
Моля, който знае откъде да си купя такива кабели да даде инфо. Надявам се по Симеон все в някой магазин да мога да си купя два нови такива кабела. Уредите на таблото и на малкия борд пак леко им играе светлината. Предполагам, че прекъснатоста на жиците оказва влияние, въпреки, че са изолирани.
Благодаря за съвета, ще погледна и масата на динамото.
След като прегледах кабелите за маса, този който е на лапата от към пасажера и един кабел който свързва капака на двигателя с купето, се установи следното:
Кабела за масата на двигателя е със скъсана изолация жиците са окислени и са се закъсали.
Ето какво представлява самия кабел, тук съм го изолирал с изолирбанд и го сложих пак докато намеря друг. Гумената му обвивка беше започнала да се разпада. Дължина 30 см., дебелина 15 мм /ако някой знае да каже колко е това в дроби, квадрати/ и две ушета/клеми/ с по 10 мм дупки.
Установих, че и кабела, който свързва капака на двигателя с купето се е закъсал по средата и изолацията е обелена. Изолирах и него с изолирбанд докато намеря друг. Дължина 17-18 см., дебелина 6 мм / в дроби, квадрати не знам/ и две ушета/клеми/ с по 6 мм дупки
Моля, който знае откъде да си купя такива кабели да даде инфо. Надявам се по Симеон все в някой магазин да мога да си купя два нови такива кабела. Уредите на таблото и на малкия борд пак леко им играе светлината. Предполагам, че прекъснатоста на жиците оказва влияние, въпреки, че са изолирани.
Благодаря за съвета, ще погледна и масата на динамото.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна santo3 на 20 Яну 2013, 15:24, променена общо 1 път
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Кабел за маса е36 м40
BMW_M42 написа:и да знаеш че много лесно се чупят тия ушенца за кабела
Благодаря колега, но не разбрах, че имаш предвид ушето което е на лапата. Успях да го отчупя, но за радост само малко и успях да завия след това пак кабела...


- BMW_M42
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: ///БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36
- Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас
Re: Кабел за маса е36 м40
santo3 написа:BMW_M42 написа:и да знаеш че много лесно се чупят тия ушенца за кабела
Благодаря колега, но не разбрах, че имаш предвид ушето което е на лапата. Успях да го отчупя, но за радост само малко и успях да завия след това пак кабела...![]()
здраве да е
трябва ти нещо такова http://www.amavto.com/objects.php?from=30&cid=4
а това се използва за състезателни коли

не е задължително да се прави както го правят в завода
ако искаш да си го направиш сам купуваш кабел обувки и си замасяваш
ДВГ-то и динамото както каза колегата dangerous по нагоре

Последна промяна BMW_M42 на 22 Яну 2013, 6:15, променена общо 1 път
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Кабел за маса е36 м40
BMW_M42 написа:santo3 написа:BMW_M42 написа:и да знаеш че много лесно се чупят тия ушенца за кабела
Благодаря колега, но не разбрах, че имаш предвид ушето което е на лапата. Успях да го отчупя, но за радост само малко и успях да завия след това пак кабела...![]()
здраве да е
трябва ти нещо такова http://www.amavto.com/objects.php?from=30&cid=4
а това се използва за бегунитеhttp://shopix.bg/Kabeli-obshta-masa-YZ0280
не е задължително да се прави както го правят в завода
ако искаш да си го направиш сам купуваш кабел обувки и си замасяваш
ДВГ-то и динамото както каза колегата dangerous по нагоре
Много благодаря за инфото. А какво имаш предвид под "бегуните" - не знам какво е това.
Значи от всеки магазин за ел. елементи явно ще мога да се уредя с кабели. Като ги взема ще пиша

- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Кабел за маса е36 м40
JOGI написа:погледни оригиналните, бяха около 50лв
Скъпо ми е колега...
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Кабел за маса е36 м40
Новите кабели са закупени от червения магазин за руски авто части на Цар Симеон малко преди бул. Хр. Ботев:
Цената на синия Кабел маса е 8 лв., а на малкия кабел за маса на предния капак е 5 лв. /бил еластичен/.
Като поставя кабелите ще пиша всичко паснало ли е...
Ето и снимка на кабелите. Които иска може да вкара голия в шлаух и да го наглрее с горещ въздух, оптично става страхотен
http://picbg.net/u/71530/54586/689036.jpg
Ето малкия кабел облечен с шлаух, заел формата му:
http://picbg.net/u/71530/54586/689034.jpg
Цената на синия Кабел маса е 8 лв., а на малкия кабел за маса на предния капак е 5 лв. /бил еластичен/.
Като поставя кабелите ще пиша всичко паснало ли е...

Ето и снимка на кабелите. Които иска може да вкара голия в шлаух и да го наглрее с горещ въздух, оптично става страхотен

http://picbg.net/u/71530/54586/689036.jpg
Ето малкия кабел облечен с шлаух, заел формата му:
http://picbg.net/u/71530/54586/689034.jpg
- BMW_M42
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: ///БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36
- Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас
Re: Кабел за маса е36 м40
темата си е направо за полезни
вярно ,че е много елементарно
но както разбрахме и тука си има тънкости

вярно ,че е много елементарно

Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Кабел за маса е36 м40
BMW_M42 написа:темата си е направо за полезни![]()
вярно ,че е много елементарноно както разбрахме и тука си има тънкости

Кабелите са поставени колата си работи в нормални ритми

За съжаление има леко играене на уредите пак, явно има и др. несгода някъде

- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Решено! Кабел за маса е36 м40
Премигването се оказа от потенциометъра който усилва и намаля светлината на таблото. Бил съм го намалил на половина, но явно проводимостта ми е слаба и прави премигване.
След като го увеличих до край, т.е. дадох директна връзка на тока до таблото, нещата са ОК.
Друго което ме насочи към потенциометъра е факта, че при изключени светлини, цифрите на изминатите километри не примигват и си светят с постоянна светлина.
Дреболия, но кой да се сети.

След като го увеличих до край, т.е. дадох директна връзка на тока до таблото, нещата са ОК.
Друго което ме насочи към потенциометъра е факта, че при изключени светлини, цифрите на изминатите километри не примигват и си светят с постоянна светлина.
Дреболия, но кой да се сети.



15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани