Проблем с генератор най-вероятно-Решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Проблем с генератор най-вероятно-Решен

Мнение от dangerous » 02 Яну 2013, 15:18

Вчера акумулатора се изтощи по време на движение.Наложи се прибиране на буксир.
Акумулатора е възстановен.
Слизам да търся проблема,колата пали,откачам клема с риск за ЕКУ-то,двигателя работи което означава че генератора работи.
А сега????????
П.П. М40Б18.
Валео 90А
Последна промяна dangerous на 03 Яну 2013, 22:11, променена общо 1 път
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Проблем с генератор най-вероятно

Мнение от k-hristov » 02 Яну 2013, 16:46

dangerous написа:Вчера акумулатора се изтощи по време на движение.Наложи се прибиране на буксир.
Акумулатора е възстановен.
Слизам да търся проблема,колата пали,откачам клема с риск за ЕКУ-то,двигателя работи което означава че генератора работи.
А сега????????
П.П. М40Б18.
Валео 90А

Това не е начин да се определи дали алтернатора наистина работи, за това просто запалете колата и й премерете напрежението, след това мерете на двигателя дали и там има 12в+ и ако всичко е наред след като я загасите наблюдавайте акумулатора какви данни показва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Проблем с генератор най-вероятно

Мнение от dangerous » 02 Яну 2013, 17:14

Преди малко карах колата,откачих клемата и колата изгасна.
Лампата не свети(на контакт свети)
Най-вероятно някъде ми бяга маса.
Старата маса на генератора беше скъсана,подмених я с нова и след това се появи този проблем.
Със всеки изминал ден по тези магазини все повече и повече боклуци.
Ще застана и аз с един касов апарат и лаптоп до някой контейнер и ще продавам ''ор'гинални'' неща
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Проблем с генератор най-вероятно

Мнение от ~Мишо~ » 03 Яну 2013, 0:44

С това откачане на клемите ще имаш и нови проблеми, един мултицет е ~ 10лв и е добра инвестиция.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем с генератор най-вероятно

Мнение от b00st » 03 Яну 2013, 0:54

Еку-то е предвидено да взема ток не от генератора, ами от акумулатора, с тва откачване на клема нищо не доказваш, а както ти казаха най-много да затънеш по надълбоко в л****. Алтернатора се замерва с мултицет на работещ мотор и пуснати фарове и парно, трябва да имаш напрежение 13.9V или повече.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем с генератор най-вероятно

Мнение от vladi_a_i » 03 Яну 2013, 1:00

Свали четките и ги подмени..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Проблем с генератор най-вероятно-Решен

Мнение от dangerous » 03 Яну 2013, 22:13

Скъсана маса - :cop:

П.П. Знам кое как колко.
Въпроса ми беше съвсееем съвсеееееем друг.
Благодаря все пак.
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook