Проблем с генератор най-вероятно-Решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Проблем с генератор най-вероятно-Решен
Вчера акумулатора се изтощи по време на движение.Наложи се прибиране на буксир.
Акумулатора е възстановен.
Слизам да търся проблема,колата пали,откачам клема с риск за ЕКУ-то,двигателя работи което означава че генератора работи.
А сега????????
П.П. М40Б18.
Валео 90А
Акумулатора е възстановен.
Слизам да търся проблема,колата пали,откачам клема с риск за ЕКУ-то,двигателя работи което означава че генератора работи.
А сега????????
П.П. М40Б18.
Валео 90А
Последна промяна dangerous на 03 Яну 2013, 22:11, променена общо 1 път
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проблем с генератор най-вероятно
dangerous написа:Вчера акумулатора се изтощи по време на движение.Наложи се прибиране на буксир.
Акумулатора е възстановен.
Слизам да търся проблема,колата пали,откачам клема с риск за ЕКУ-то,двигателя работи което означава че генератора работи.
А сега????????
П.П. М40Б18.
Валео 90А
Това не е начин да се определи дали алтернатора наистина работи, за това просто запалете колата и й премерете напрежението, след това мерете на двигателя дали и там има 12в+ и ако всичко е наред след като я загасите наблюдавайте акумулатора какви данни показва.
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем с генератор най-вероятно
Преди малко карах колата,откачих клемата и колата изгасна.
Лампата не свети(на контакт свети)
Най-вероятно някъде ми бяга маса.
Старата маса на генератора беше скъсана,подмених я с нова и след това се появи този проблем.
Със всеки изминал ден по тези магазини все повече и повече боклуци.
Ще застана и аз с един касов апарат и лаптоп до някой контейнер и ще продавам ''ор'гинални'' неща
Лампата не свети(на контакт свети)
Най-вероятно някъде ми бяга маса.
Старата маса на генератора беше скъсана,подмених я с нова и след това се появи този проблем.
Със всеки изминал ден по тези магазини все повече и повече боклуци.
Ще застана и аз с един касов апарат и лаптоп до някой контейнер и ще продавам ''ор'гинални'' неща
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с генератор най-вероятно
С това откачане на клемите ще имаш и нови проблеми, един мултицет е ~ 10лв и е добра инвестиция.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем с генератор най-вероятно
Еку-то е предвидено да взема ток не от генератора, ами от акумулатора, с тва откачване на клема нищо не доказваш, а както ти казаха най-много да затънеш по надълбоко в л****. Алтернатора се замерва с мултицет на работещ мотор и пуснати фарове и парно, трябва да имаш напрежение 13.9V или повече.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем с генератор най-вероятно-Решен
Скъсана маса - 
П.П. Знам кое как колко.
Въпроса ми беше съвсееем съвсеееееем друг.
Благодаря все пак.

П.П. Знам кое как колко.
Въпроса ми беше съвсееем съвсеееееем друг.
Благодаря все пак.
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани