Всмукател от М50б25 на М50Б20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: е36,e39
Мечтае да кара: м3

Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от Радо69 » 28 Дек 2012, 19:55

Колеги има ли смисъл от тази интервенция или е безмислено и иска ли много преправяне за да стане ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от maxpower » 28 Дек 2012, 22:07

Ако мотора е Сток е абсолютно безмислено. Иначе става, но трябва да напаснеш порта в главата към колектора, защото ефекта иначе може и вероятно ще бъде обратен.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 18.06.2012
Местоположение: Майна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1982 Corvette
Детайли за колата: WBS...

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от XaH-kpyM » 28 Дек 2012, 23:43

По-добър резултат ще постигнеш с м52 колектор. 2.0 или 2.8 няма значение. Теоритично, в ниските трябва да живне един вид....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от u`F`o » 29 Дек 2012, 0:32

XaH-kpyM написа:По-добър резултат ще постигнеш с м52 колектор. 2.0 или 2.8 няма значение. Теоритично, в ниските трябва да живне един вид....

Да, те щото постигат най-добър резултат с М52Б28 колектор, за това на 28ците слагат от М50Б25 :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 18.06.2012
Местоположение: Майна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1982 Corvette
Детайли за колата: WBS...

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от XaH-kpyM » 29 Дек 2012, 0:38

u`F`o написа:
XaH-kpyM написа:По-добър резултат ще постигнеш с м52 колектор. 2.0 или 2.8 няма значение. Теоритично, в ниските трябва да живне един вид....

Да, те щото постигат най-добър резултат с М52Б28 колектор, за това на 28ците слагат от М50Б25 :mhihi:



28-цата не е 20-ка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: е36,e39
Мечтае да кара: м3

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от Радо69 » 29 Дек 2012, 21:11

Колеги трябва ли да се преправя нещо да сложа смукател от 2.8 или без преравяне и има ли смисъл ?

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 27.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от fanfast » 29 Дек 2012, 21:27

Няма смисал никакъв да го слагаш този колектор от 2.8 ефект няма да има.
Прави каквото ТРЯБВА, пък да става каквото ЩЕ!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от maxpower » 29 Дек 2012, 21:43

Смукател от м52б28 искаш да сложиш на м50б20? Няма смисъл, за да работи коректно ще трябва след това и ремап, не си стурва разправията, а ефекта ще е точно никакъв. Инвестирай парите в лек маховик и демферна шайба от м52 ако искаш да живне 20ката. Ако пак ти е малко може да пипнеш и валчетата. Ако пак ти се занимава разплетени изпускатели, но от сега ти казвам, че ако тръгнеш по тоя път накрая ще стигнеш до темите в раздела силов тунинг ама за по голям обем :mhihi:
Иначе ето ти и снимка. Горния е от м52, долния е като твоя.
Изображение
Последна промяна maxpower на 29 Дек 2012, 21:55, променена общо 1 път
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от HowDouWantit » 29 Дек 2012, 21:54

Колега извинявам се ,че питам тук ,но може ли да споделиш какъв е ефекта от демпферната шайба от М52 на М50? :oops:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от maxpower » 29 Дек 2012, 22:16

м50- 3.400 kg по принцип вановосите би трябвало да са с по лекия, обаче имах един ваносов м50 мотор, който също беше с тежкия демпфер
м52- 2,622кг
Изображение
Изображение
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от HowDouWantit » 29 Дек 2012, 22:42

А plug and play ли е смяната на демпферната шайба или и датчик трябва да се сменява ?
Последна промяна HowDouWantit на 30 Дек 2012, 1:28, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от maxpower » 29 Дек 2012, 23:04

Не съм го правил лично, но съм чел, че става plug n' play. Утре ще слеза до мазето и ще проверя, но съм почти сигурен, че могат да се монтира на м50 и ще работи.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от bum_bum » 30 Дек 2012, 1:24

Става, аз съм с шайба за М52 и датик от М50.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 18.06.2012
Местоположение: Майна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1982 Corvette
Детайли за колата: WBS...

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от XaH-kpyM » 30 Дек 2012, 2:22

Като слагате шайба от м50, гледайте да е от ванос, че безваносовите мотори са с различни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Всмукател от М50б25 на М50Б20

Мнение от bavar4o.70 » 30 Дек 2012, 11:07

То за четенето,датчика ще чете,проблема е във фиксиращия шайбата щифт.При м50-не съм сигурен дали само при безванусовия,но като я сложиш в щифта,липсващия зъб остава на друго място и няма палене.Ако става така,просто нагласи дупките на м52-та шайба в същото положение като твоята,без значение от щифта,ако трябва,направи нови дупки!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook