проблем м40б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- tery_BMW
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: sf
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW E36 3,2EVO
- Детайли за колата: м42б18
проблем м40б18
здр колеги , в4ера излизам с колата , гася я за 15-20 мин , паля я и изфорсирах до към 4-5000 оборота небеше студена на газ съм обикновенна не е инжекцион , и грумна испука едно такова и от тогава едвам се исфорсирва до 3-4000 оборота , нема грам сила , възможно ли е да е дебитомера , благодария пред варително !!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: проблем м40б18
tery_BMW написа:здр колеги , в4ера излизам с колата , гася я за 15-20 мин , паля я и изфорсирах до към 4-5000 оборота небеше студена на газ съм обикновенна не е инжекцион , и грумна испука едно такова и от тогава едвам се исфорсирва до 3-4000 оборота , нема грам сила , възможно ли е да е дебитомера , благодария пред варително !!
Виж си гофрирания маркуч да не е цъфнал.....
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: проблем м40б18
tery_BMW написа:здр колеги , в4ера излизам с колата , гася я за 15-20 мин , паля я и изфорсирах до към 4-5000 оборота небеше студена на газ съм обикновенна не е инжекцион , и грумна испука едно такова и от тогава едвам се исфорсирва до 3-4000 оборота , нема грам сила , възможно ли е да е дебитомера , благодария пред варително !!
1.колега провери си маркучите от дроселовата клапа към дебитомера
2. маркуча към стъпковото моторче
3.под големия маркуч има едно малко към стъпковото моторче
проблема според мене са от тия неща поне аз сам с същия м40 на гас и е гърмял и е от това !!!
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: проблем м40б18
И к'во такова спука 

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: проблем м40б18


- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: проблем м40б18
susko написа:tery_BMW написа:здр колеги , в4ера излизам с колата , гася я за 15-20 мин , паля я и изфорсирах до към 4-5000 оборота небеше студена на газ съм обикновенна не е инжекцион , и грумна испука едно такова и от тогава едвам се исфорсирва до 3-4000 оборота , нема грам сила , възможно ли е да е дебитомера , благодария пред варително !!
1.колега провери си маркучите от дроселовата клапа към дебитомера
2. маркуча към стъпковото моторче
3.под големия маркуч има едно малко към стъпковото моторче
проблема според мене са от тия неща поне аз сам с същия м40 на гас и е гърмял и е от това !!!
+1


ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани