Решение + Снимки: Е36 320 без ванус теч антифриз
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Решение + Снимки: Е36 320 без ванус теч антифриз
Здравейте колеги !
Предварително се извинявам, че пускам тема по този въпрос понеже прочетох темата за М43 М40 за прословутият троиник които капе накрая. Един колега беше качил ето тази снимка, но нямаше отговор в темата затова пуснах тази за да се изясни проблема и при 6-ците.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
при мен е М50Б20 без ванус и имам теч в задната част на мотора според схемата номер 3 ли е проблема за смяна ? и налага ли се да се сваля колектора за да се извърши смяната..
Огледах в задната дясна част на мотора (погледнато отпред) там има 2 маркуча за охладителна течност при които нямам проблем само този фланец ли остава като проблем или има и друга възможност от където да тече...
Отново се извинявам, че товаря форума с още една тема, но просто ми е спешно.. студент съм в София и ще си пътувам към края на седмицата и искам да се подготвя с необходимите части и инструменти... ( Пък и в момента навънка с извинение е е*ати студа)
Благодаря на отзовалите се !
ЕДИТ : Така колеги след като видях около 2-3 теми още със сходният проблем като моя нека да отворя вратите за повечето и да се опитам да бъда полезен...
Всички разбрахте от по горе за проблема имах теч в задната част на мотора между купето и главата (Над картера) колата е М50Б20 без ванус като се има напредвид, че схемата е същата за М50Б20 с ванус и М52 като цяло М50 М52 са почти еднакви в тази част на мотора ето и схемата :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Става въпрос за номер 3 от схемата фланеца които излиза от главата и влиза в клапаните на парното (долната част под двата мъркуча които се виждат отгоре..)
1.Като за начало сваляте металната подложка над инсталацията на мотора и я махате за да не ви пречи откачате буксата на мотора която стой то кутията с бушоните така, че да може снопа с кабели да мрадне малко напред.
2.Според мен ( Лично преди малко го направих ) не е нужно свалянето на колектора и на рейката.. чесно казано и да ги махна нямаше да ми се отвори място...
3.Ако ръцете ви не са на онова място
напълно спокойно с малко повече търпение се бърка и се стига до въпросният фланец.. С камъче 10 се разхлабват двете болчета.. ( само ги разхлабете защото няма място за да се извадят заедно с камъчето.) след това с помоща на дълго нормално ключв 10 се развиват болчетата и фланеца излиза...
4.След това развивате скобките и изваждате и мъркуча за да сте сигурни, че проблема не е в него не е закъсан от скобите или самите скоби не са разхлабени...
които съответно си има и сериен номер и БМВ и там оригиналните си глупости
Няколко пояснения фланеца е метален няма пластмасови части по него и си мисля, че няма как да се спука... при мен проблема е че уплътнението се е сварило.. (понеже ми е прегрявана колата) и скобката която го хващаше направо си се въртеше...
Не правете грешката да го демонтирате когато колата е топла... (остави че мястото е тясно ами и доста пари...)
Уплътнение се предлага, но и с него пак намазвам с "РЕИНЗ" монтирам, стягам скобите ( Така че при евентуална смяна да мога да ги развия отгоре) наливам антифриз и му пръсвам сака да видя дали всичко е наред
За обезвъздушаване няма да казвам нищо има поне 3 теми доста изчерпателни по тая тема всеки си има метод... и всеки знае че М50/52 си е капризен...
Още един път казвам работата става и без сваляне на колектора.. (при свалянето му и слагането му има едно уплътнение което се размества застъпва... и почва да смуче въздух и става повод за още теми във форума и безмислени коментари и така.. и рейката като свалиш и става... абе край на празните приказки )
Дано е полезно това на някого ( щото на мен нищо не ми беше ясно) всичкото дето написах снимките не са кой знае какво... просто да добиете представа

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
при мен е М50Б20 без ванус и имам теч в задната част на мотора според схемата номер 3 ли е проблема за смяна ? и налага ли се да се сваля колектора за да се извърши смяната..
Огледах в задната дясна част на мотора (погледнато отпред) там има 2 маркуча за охладителна течност при които нямам проблем само този фланец ли остава като проблем или има и друга възможност от където да тече...
Отново се извинявам, че товаря форума с още една тема, но просто ми е спешно.. студент съм в София и ще си пътувам към края на седмицата и искам да се подготвя с необходимите части и инструменти... ( Пък и в момента навънка с извинение е е*ати студа)
Благодаря на отзовалите се !
ЕДИТ : Така колеги след като видях около 2-3 теми още със сходният проблем като моя нека да отворя вратите за повечето и да се опитам да бъда полезен...
Всички разбрахте от по горе за проблема имах теч в задната част на мотора между купето и главата (Над картера) колата е М50Б20 без ванус като се има напредвид, че схемата е същата за М50Б20 с ванус и М52 като цяло М50 М52 са почти еднакви в тази част на мотора ето и схемата :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Става въпрос за номер 3 от схемата фланеца които излиза от главата и влиза в клапаните на парното (долната част под двата мъркуча които се виждат отгоре..)
1.Като за начало сваляте металната подложка над инсталацията на мотора и я махате за да не ви пречи откачате буксата на мотора която стой то кутията с бушоните така, че да може снопа с кабели да мрадне малко напред.
2.Според мен ( Лично преди малко го направих ) не е нужно свалянето на колектора и на рейката.. чесно казано и да ги махна нямаше да ми се отвори място...
3.Ако ръцете ви не са на онова място

4.След това развивате скобките и изваждате и мъркуча за да сте сигурни, че проблема не е в него не е закъсан от скобите или самите скоби не са разхлабени...
които съответно си има и сериен номер и БМВ и там оригиналните си глупости
Няколко пояснения фланеца е метален няма пластмасови части по него и си мисля, че няма как да се спука... при мен проблема е че уплътнението се е сварило.. (понеже ми е прегрявана колата) и скобката която го хващаше направо си се въртеше...
Не правете грешката да го демонтирате когато колата е топла... (остави че мястото е тясно ами и доста пари...)
Уплътнение се предлага, но и с него пак намазвам с "РЕИНЗ" монтирам, стягам скобите ( Така че при евентуална смяна да мога да ги развия отгоре) наливам антифриз и му пръсвам сака да видя дали всичко е наред


За обезвъздушаване няма да казвам нищо има поне 3 теми доста изчерпателни по тая тема всеки си има метод... и всеки знае че М50/52 си е капризен...
Още един път казвам работата става и без сваляне на колектора.. (при свалянето му и слагането му има едно уплътнение което се размества застъпва... и почва да смуче въздух и става повод за още теми във форума и безмислени коментари и така.. и рейката като свалиш и става... абе край на празните приказки )
Дано е полезно това на някого ( щото на мен нищо не ми беше ясно) всичкото дето написах снимките не са кой знае какво... просто да добиете представа

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна ThreeTwentyEight на 23 Ное 2012, 2:49, променена общо 1 път
BMW..
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Е36 320 без ванус теч антифриз
то освен от там в задната част няма от къде другаде да е .. виж дали не е самия маркуч
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Е36 320 без ванус теч антифриз
Няма значение дали е маркуча или фланеца... проблема е монтажа/демонтажа сваля ли го... ще се смени всичко понеже е на кофти място, искам някой които го е правил да каже техниката да не е да се мъча на студеното навън.. 

BMW..
- Martoo0oo0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 20.08.2010
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i Vanos
- Мечтае да кара: M6 G-POWER
Re: Е36 320 без ванус теч антифриз
Значи свалясе реиката и колектора без него неможеш да го смениш.Наскоро сменях маркуча там в него край, и не е много приятна работата на кофти място е но няма как.Успех 

- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Решение + Снимки: Е36 320 без ванус теч антифриз
Браво, колега! Аз толкова пъти съм чувал за този фланец, но все съм си мислел, че е няква страшна гимнастика да се извади, особено при е36 (един познат имаше проблеми с е39, където мотора е доста по-напред от щита на купето, и там ми се видя съвсем спокойно да може да се бръкне).
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Решение + Снимки: Е36 320 без ванус теч антифриз
E39 има повече място за работа както при М52 понеже колектора е един крив малко по странен и има малко повече място... макар колектора да е най-малката пречка там
Ако губите охладителна течност много е важно да се знае, че водата няма същите качества като антифриза, така че да сте наясно, че е напълно нормално да карате с вода и да нямате проблем да сипвате по 1л на 50 000 км, а с антифриза да ви тече като лейка

Ако губите охладителна течност много е важно да се знае, че водата няма същите качества като антифриза, така че да сте наясно, че е напълно нормално да карате с вода и да нямате проблем да сипвате по 1л на 50 000 км, а с антифриза да ви тече като лейка

BMW..
- Martoo0oo0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 20.08.2010
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i Vanos
- Мечтае да кара: M6 G-POWER
Re: Решение + Снимки: Е36 320 без ванус теч антифриз
Само да добавя на колегата,че като се махне колектора има страшно много място и е в пъти по одобно.А свалянето му не е сложна работа,след махането му за 2мин сте готови,и се виждат и другите маркучи които не е лошо да се прегледат 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани