M50 проблем с антифриза.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
75 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
M50 проблем с антифриза.
Здравейте колеги.
Вчера се сдобих с едно купенце с М50Б20 ванос. Има си кусури и най-вече лек удар отпред за оправяне поради което не му работеше виското, но вече заработи.
Както и да е, разбрахме, че колата има много въздух в нея. Наляхме близо 3 литра вода и обезвъздушихме, като аз лично не съм гледал до къде е била долятата вода.
Днес отварям радиатора и водата стои на дъното на казанчето. Колата си държи температура 12 без 1 и не мърда от там, има парно като сауна. Маслото е старичко, но не е боза, в казанчето на антифриза не мирише на нищо освен на вряла вода. Не съм забелязал да тече от някъде. Та къде може да е отишла водата ако е била до горе? Възможно ли е мотора да си я е поел след обезвъздушаването и сега просто да иска доливане или мога да се притеснявам за нещо по-сериозно?
Имам още едно питане - като запалих мотора днес за пръв път на студено, запали добре - след 2-3 завъртания, но като работи се чува някакво чукане все едно по пластмасата над бубините. Предложения?
Вчера се сдобих с едно купенце с М50Б20 ванос. Има си кусури и най-вече лек удар отпред за оправяне поради което не му работеше виското, но вече заработи.
Както и да е, разбрахме, че колата има много въздух в нея. Наляхме близо 3 литра вода и обезвъздушихме, като аз лично не съм гледал до къде е била долятата вода.
Днес отварям радиатора и водата стои на дъното на казанчето. Колата си държи температура 12 без 1 и не мърда от там, има парно като сауна. Маслото е старичко, но не е боза, в казанчето на антифриза не мирише на нищо освен на вряла вода. Не съм забелязал да тече от някъде. Та къде може да е отишла водата ако е била до горе? Възможно ли е мотора да си я е поел след обезвъздушаването и сега просто да иска доливане или мога да се притеснявам за нещо по-сериозно?
Имам още едно питане - като запалих мотора днес за пръв път на студено, запали добре - след 2-3 завъртания, но като работи се чува някакво чукане все едно по пластмасата над бубините. Предложения?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: M50 проблем с антифриза.
Може да е останал въздух в системата.Ако системно се налага да доливаш антифриз тогава е притеснително.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: M50 проблем с антифриза.
Spit-Fire написа:Здравейте колеги.
Вчера се сдобих с едно купенце с М50Б20 ванос. Има си кусури и най-вече лек удар отпред за оправяне поради което не му работеше виското, но вече заработи.
Както и да е, разбрахме, че колата има много въздух в нея. Наляхме близо 3 литра вода и обезвъздушихме, като аз лично не съм гледал до къде е била долятата вода.
Днес отварям радиатора и водата стои на дъното на казанчето. Колата си държи температура 12 без 1 и не мърда от там, има парно като сауна. Маслото е старичко, но не е боза, в казанчето на антифриза не мирише на нищо освен на вряла вода. Не съм забелязал да тече от някъде. Та къде може да е отишла водата ако е била до горе? Възможно ли е мотора да си я е поел след обезвъздушаването и сега просто да иска доливане или мога да се притеснявам за нещо по-сериозно?
Имам още едно питане - като запалих мотора днес за пръв път на студено, запали добре - след 2-3 завъртания, но като работи се чува някакво чукане все едно по пластмасата над бубините. Предложения?
Нормално е двигателя да си е прибрал от водата - като загрее отваря големия кръг и дърпа още вода. Има доста полезни теми за обезвъздушаването във форума, прочети ги защото моята майсторчето така я беше обезвъздушил, че нямаше парно

Накратко - на студен мотор отвиваш наливаш до чертичката в разширителния съд. Палиш колата, хубаво е да я покараш, за да загрее хубаво до оптимум, спираш и без да гасиш двигателя пускаш парното да духа на макс топло. Слизаз и отвиваш пробката за обезвъздушаване и чакаш да спре да излиза въздух. Възможно е след първата манипулация да не почне да блика антифриз. При това положение затваряш всичко и чака колата да истине напълно. Тогава почваш от първо действие - пак пълниш разширителния съд, караш, пускаш парно, обезвъдушаваш от пробката. Това докато не почне да излиза само антифриз без въздух.
Не забравяй за парното

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Благодаря за съвета. Вчера като я обезвъздушавахме го правихме на загасен мотор и без парно. Парно има, но може би наистина като е отворила големия кръг да е дръпнала това дето сме наляли и сега да иска още. В притеснението си направо забравих, че обезвъздушавахме на загасен мотор.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: M50 проблем с антифриза.
Забравих да кажа, че като си на място с пуснато парно е добре да изчакаш да се вклиючи перката преди да обезвъздушаваш, така се постига най-добър ефект 

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Коя перка бре колега, ел. перката пред радиатора ли? Аз не съм я виждал да се върти до сега, тя не е ли само за климата?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: M50 проблем с антифриза.

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: M50 проблем с антифриза.
Предното ми бмв винаги стоеше ниско долу антифриза,не го губи,просто като го налея до където трябва и след като покарам малко и явно си го изхвърля и си стои ниско долу,но без проблеми.
Сега съм с друго бмв и ще видя как ще е,защото вчера налях антифриза
Сега съм с друго бмв и ще видя как ще е,защото вчера налях антифриза

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Благодаря за мненията колеги. Някак си приятно ми става вече, че има помощ от колеги с Е36, защото в Е30 подфорума нещата с помощта стояха малко по-различно.



The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1671
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: M50 проблем с антифриза.
Обезвъздушаване се прави само при работещ двигател!Какво правите на загасен,просто не знам.Наливате до чертата,палите,пускате парното и чакате.Това с отворена капачка.Ако поеме от течноста пак доливате.Като почне да загрява и да отваря големия кръг,завивате капачката и отвивате леко пробката.Като започне да излиза само течност без мехурчета я завивате.Следващите няколко дни си проверявате нивото в съда,на студен двигател, и доливате,ако трябва.Това е!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M50 проблем с антифриза.
Spit-Fire написа:Вчера като я обезвъздушавахме го правихме на загасен мотор и без парно.

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Ами и аз не знам защо, майстора така я направи - прави един преходник да изключи онзи датчик за температура който влиза в кутията на филтъра, че изпарителя не загряваше.
Имам и още няколко въпроса.
Прибрах се до Пловдив туко що. Много съм доволен - 130-140 по магистралата без проблем (спрямо М40-ката си е направо изтребител).
Направи ми впечатление, че мотора потраква малко като спрях тук пред нас и перката пред радиатора работеше също, но температурата беше чук по табло. Пробвах да отворя радиатора и водата започна да излиза навън. Това нормално ли е? На М40-ката не ми е правило така. Също така и предишния собственик казва, че е сменял маслото преди 2-3к км. а маслото е почерняло (БМВ 10в40, карах и М40-ката с такова и знам какъв му е цвета преди смяна) и е под минимума.
Парното скрибуца на 1 и 2 степен. От пасажерското стъкло свисти доста неприятно с висока скорост.
Предложения и съвети?
Имам и още няколко въпроса.
Прибрах се до Пловдив туко що. Много съм доволен - 130-140 по магистралата без проблем (спрямо М40-ката си е направо изтребител).
Направи ми впечатление, че мотора потраква малко като спрях тук пред нас и перката пред радиатора работеше също, но температурата беше чук по табло. Пробвах да отворя радиатора и водата започна да излиза навън. Това нормално ли е? На М40-ката не ми е правило така. Също така и предишния собственик казва, че е сменял маслото преди 2-3к км. а маслото е почерняло (БМВ 10в40, карах и М40-ката с такова и знам какъв му е цвета преди смяна) и е под минимума.
Парното скрибуца на 1 и 2 степен. От пасажерското стъкло свисти доста неприятно с висока скорост.
Предложения и съвети?
Последна промяна Spit-Fire на 18 Ное 2012, 23:38, променена общо 1 път
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: M50 проблем с антифриза.
Spit-Fire написа:Ами и аз не знам защо, майстора така я направи - прави един преходник да изключи онзи датчик за температура който влиза в кутията на филтъра, че изпарителя не загряваше.
Имам и още няколко въпроса.
Прибрах се до Пловдив туко що. Много съм доволен - 130-140 по магистралата без проблем (спрямо М40-ката си е направо изтребител).
Направи ми впечатление, че мотора потраква малко като спрях тук пред нас и перката пред радиатора работеше също, но температурата беше чук по табло. Пробвах да отворя радиатора и водата започна да излиза навън. Това нормално ли е? На М40-ката не ми е правило така. Също така и предишния собственик казва, че е сменял маслото преди 2-3к км. а маслото е почерняло (БМВ 10в40, карах и М40-ката с такова и знам какъв му е цвета преди смяна) и е под минимума. Дали ме е излъгал, че го е сменил или отива някъде това масло и почернява?
Парното скрибуца на 1 и 2 степен. От пасажерското стъкло свисти доста неприятно с висока скорост.
Предложения и съвети?
Нормално е като отвориш капачката на загряла кола да извира (ти да видиш на Москвето кво става ако го направиш тва), така еб@ваш и системата - може да дръпне въздух

Маслото няма къде да ходи - или си седи, или ти го гори. Ако е черно или е сменено или имаш проблем.
Смени си уплътненията на вратата, или виж дали механизма е здрав и държи стъклото добре.
Това щурче дето ти свири от парното е вентилаторчето или по-точно моторчето. Вариант е да го вадиш и смазваш ама си е гъзене

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Ами не виждам логика маслото да е сменено преди "3к км" а в същото време да е под минимума и да е черно. То че ще се сменя е ясно, просто ми стана интересно какви филми набиват хората като си продават колите
Такова уплътнение от къде мога да си купя чисто ново освен Дару и прочие? Онова, което е долу на прага дали също се продава, че едното мойто е изядено доста.
Мотора трака като млад Форд Транзит колеги, все едно някой гном се крие под капака на бубините и удря с малкото си чукче по него, де*ба неговата мама. Идеи от какво може да е?

Такова уплътнение от къде мога да си купя чисто ново освен Дару и прочие? Онова, което е долу на прага дали също се продава, че едното мойто е изядено доста.
Мотора трака като млад Форд Транзит колеги, все едно някой гном се крие под капака на бубините и удря с малкото си чукче по него, де*ба неговата мама. Идеи от какво може да е?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Seraph
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.02.2011
- Местоположение: Klingenberg a. Main
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d '03
- Мечтае да кара: M5 F10
- Детайли за колата: '03 Пълен ел. пакет, ел. огледала, двузонов климатроник, черен полу-кожен салон, подгряване на седалките, заден парктроник, мултифункционален волан.
Re: M50 проблем с антифриза.
Сложи висок клас масло 10w40, с каквото си карал досега (SL, SM, SN) и ако пак не се оправи, значи е нещо друго. По принцип може да пробваш друго масло, да не е на БМВ, защото един приятел също се чудеше от къде идва някакво почукване и като сложил Castrol и всичко се нормализирало.
You have to let it all go. Fear...doubt and disbelief.
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
75 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани