М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- cesico
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: По морето и у нас!
- Пол: Мъж
- Кара: баба 323ти ,
- Детайли за колата: hell rot!
М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
Колеги смених мотора - сложх М44Б19, всичко е наред в ниските, работи равномерно без прекъсване и подобни , но стигне ли 5200 - започва да прекъсва при по рязко подаване на газ, когато му подавам плавно - си качва нормално без да прекъсва и стига ограничитела. Свещите са добре, прави го както на газ така и на бензин - идентично. Бонината е от М43Б16-ката , дали тя може да е проблем? Някой да се е сблъсквал с подобна магария?
- AmxBg
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 29.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: m43b18
Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
Провери гуменото оплатнение от дебитомера до дроселовата клапа, при по рязко подаване на газта двигателя се премества леко и е възможно ако гумата е скъсана да се отваря и да взима въздух и от това да прекъсва.... при мен беше така... огледай го отгоре и от доло... http://media.snimka.bg/9658/025571086.jpg?r=0 Ето това представлява 

Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
Предния мотор имаше ли имобилайзер , понеже и при мен при смяната от м40->м44 ... удряше прекъсвач на 5500 .. т.е влизаше в авариен режим .. понеже се пуска един кабел Спийд Сигнал ... мисля се водеше ако не сте го пуснали според мен е това 


- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
Проблема ти е 100 про в тоците, виж кабелите и бобините - както докато двигателя работи (на тъмно за утечки) така и в разкачено състояние ги замери с мултицет.
- cesico
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: По морето и у нас!
- Пол: Мъж
- Кара: баба 323ти ,
- Детайли за колата: hell rot!
Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
Благодаря за отзивите - Проблема е решен ! Акумолатор Бош С5 - не можа да си изкара половината от гаранцията - там бе проблема! Смених го с нов и спря да прекъсва! От сега нататъка само Монбат или Старт - е,ал съм им и Бошовете! Никога повече!А уж платих за качество - греда!
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
796pf2 написа:Предния мотор имаше ли имобилайзер , понеже и при мен при смяната от м40->м44 ... удряше прекъсвач на 5500 .. т.е влизаше в авариен режим .. понеже се пуска един кабел Спийд Сигнал ... мисля се водеше ако не сте го пуснали според мен е това
В този храст е заека!
С много любов към децата!
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
cesico написа:Благодаря за отзивите - Проблема е решен ! Акумолатор Бош С5 - не можа да си изкара половината от гаранцията - там бе проблема! Смених го с нов и спря да прекъсва! От сега нататъка само Монбат или Старт - е,ал съм им и Бошовете! Никога повече!А уж платих за качество - греда!
Сега колата няма проблем, дори и като загрее, така ли?
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
ekcta3uto написа:cesico написа:Благодаря за отзивите - Проблема е решен ! Акумолатор Бош С5 - не можа да си изкара половината от гаранцията - там бе проблема! Смених го с нов и спря да прекъсва! От сега нататъка само Монбат или Старт - е,ал съм им и Бошовете! Никога повече!А уж платих за качество - греда!
Сега колата няма проблем, дори и като загрее, така ли?

Аз ли съм кьораф или прочетох току-що, че двигател прекъсвал над 5200 оборота заради акумулатора

Подозирам, че ще има нова тема скоро като се размести някой кабел пак...

On topic:
Колега прегледай си нещата пак и пак, защото акумулатора след като запали колата какво прави? Вози ли се или подава 10 000в ток към свещите?
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
Проблема на колата за мене е датчик разпределитене вал, който редовно диагностиката го пропуска.Сменили са акумулатора, и са изкарали колата да я тестват докато е била още студена.А датчика прави проблем само когата колата вдигне много висока температура.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
Бе не от датчика, ма айде...пак ще влезне в авариен, ма кат позагрее малко дорде не върже още един кабел дет трябва.



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.
Борис_Малинов написа:Бе не от датчика, ма айде...пак ще влезне в авариен, ма кат позагрее малко дорде не върже още един кабел дет трябва.![]()
ще помоля да споделиш от къде и как се пуска този кабел.при мен проблема е идентичен с този на автора и ми се иска да го отстраня...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани