М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: По морето и у нас!
Пол: Мъж
Кара: баба 323ти ,
Детайли за колата: hell rot!

М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

Мнение от cesico » 18 Окт 2012, 11:22

Колеги смених мотора - сложх М44Б19, всичко е наред в ниските, работи равномерно без прекъсване и подобни , но стигне ли 5200 - започва да прекъсва при по рязко подаване на газ, когато му подавам плавно - си качва нормално без да прекъсва и стига ограничитела. Свещите са добре, прави го както на газ така и на бензин - идентично. Бонината е от М43Б16-ката , дали тя може да е проблем? Някой да се е сблъсквал с подобна магария?

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 29.01.2012
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: m43b18

Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

Мнение от AmxBg » 18 Окт 2012, 11:27

Провери гуменото оплатнение от дебитомера до дроселовата клапа, при по рязко подаване на газта двигателя се премества леко и е възможно ако гумата е скъсана да се отваря и да взима въздух и от това да прекъсва.... при мен беше така... огледай го отгоре и от доло... http://media.snimka.bg/9658/025571086.jpg?r=0 Ето това представлява :)

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 2.08.2007

Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

Мнение от 796pf2 » 26 Окт 2012, 15:11

Предния мотор имаше ли имобилайзер , понеже и при мен при смяната от м40->м44 ... удряше прекъсвач на 5500 .. т.е влизаше в авариен режим .. понеже се пуска един кабел Спийд Сигнал ... мисля се водеше ако не сте го пуснали според мен е това :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 27 Окт 2012, 19:59

Проблема ти е 100 про в тоците, виж кабелите и бобините - както докато двигателя работи (на тъмно за утечки) така и в разкачено състояние ги замери с мултицет.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: По морето и у нас!
Пол: Мъж
Кара: баба 323ти ,
Детайли за колата: hell rot!

Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

Мнение от cesico » 27 Окт 2012, 23:09

Благодаря за отзивите - Проблема е решен ! Акумолатор Бош С5 - не можа да си изкара половината от гаранцията - там бе проблема! Смених го с нов и спря да прекъсва! От сега нататъка само Монбат или Старт - е,ал съм им и Бошовете! Никога повече!А уж платих за качество - греда!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

Мнение от stormrider » 28 Окт 2012, 13:25

796pf2 написа:Предния мотор имаше ли имобилайзер , понеже и при мен при смяната от м40->м44 ... удряше прекъсвач на 5500 .. т.е влизаше в авариен режим .. понеже се пуска един кабел Спийд Сигнал ... мисля се водеше ако не сте го пуснали според мен е това :)

В този храст е заека!
С много любов към децата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

Мнение от k-hristov » 28 Окт 2012, 14:50

cesico написа:Благодаря за отзивите - Проблема е решен ! Акумолатор Бош С5 - не можа да си изкара половината от гаранцията - там бе проблема! Смених го с нов и спря да прекъсва! От сега нататъка само Монбат или Старт - е,ал съм им и Бошовете! Никога повече!А уж платих за качество - греда!

Сега колата няма проблем, дори и като загрее, така ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

Мнение от u`F`o » 28 Окт 2012, 17:00

ekcta3uto написа:
cesico написа:Благодаря за отзивите - Проблема е решен ! Акумолатор Бош С5 - не можа да си изкара половината от гаранцията - там бе проблема! Смених го с нов и спря да прекъсва! От сега нататъка само Монбат или Старт - е,ал съм им и Бошовете! Никога повече!А уж платих за качество - греда!

Сега колата няма проблем, дори и като загрее, така ли?


:OT:
Аз ли съм кьораф или прочетох току-що, че двигател прекъсвал над 5200 оборота заради акумулатора :shock:
Подозирам, че ще има нова тема скоро като се размести някой кабел пак... :mhihi:

On topic:

Колега прегледай си нещата пак и пак, защото акумулатора след като запали колата какво прави? Вози ли се или подава 10 000в ток към свещите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

Мнение от k-hristov » 28 Окт 2012, 19:32

Проблема на колата за мене е датчик разпределитене вал, който редовно диагностиката го пропуска.Сменили са акумулатора, и са изкарали колата да я тестват докато е била още студена.А датчика прави проблем само когата колата вдигне много висока температура.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

Мнение от Борис_Малинов » 28 Окт 2012, 21:20

Бе не от датчика, ма айде...пак ще влезне в авариен, ма кат позагрее малко дорде не върже още един кабел дет трябва. ;)
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 27.11.2008
Пол: Мъж

Re: М44Б19 - прекъсва над 5200 об.

Мнение от Анди » 13 Ное 2012, 10:44

Борис_Малинов написа:Бе не от датчика, ма айде...пак ще влезне в авариен, ма кат позагрее малко дорде не върже още един кабел дет трябва. ;)

ще помоля да споделиш от къде и как се пуска този кабел.при мен проблема е идентичен с този на автора и ми се иска да го отстраня...
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook