смяна на волан на е36 решено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- stanio_89
-
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
- Мечтае да кара: e39 530d
- Детайли за колата: на части за е36 и е34
смяна на волан на е36 решено
здравеи те колеги искаш да смена волана на колата си защото моя е от старите 94г а аз искам по новия трилачковия 97г но при свалянето буксата на моя е друга и с два кабела а на новия е с 4 кабела и до там стигнах дайте съвет какво да правя
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна stanio_89 на 03 Яну 2013, 20:34, променена общо 1 път
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: смяна на волан на е36
Вариант с 4 букси на лентов кабел няма за е36. Би трябвало лентовия ти кабел да изглежда по тоя начин:

2 букси влизат към инсталацията и другите 2 кабела са за бега и клаксона към волана.
Снимай на новия лентовия кабел отзад.

2 букси влизат към инсталацията и другите 2 кабела са за бега и клаксона към волана.
Снимай на новия лентовия кабел отзад.
- stanio_89
-
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
- Мечтае да кара: e39 530d
- Детайли за колата: на части за е36 и е34
Re: смяна на волан на е36
колега на стария ми волан е само с една букса кръгла утре ще кача снимка
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: смяна на волан на е36
Ти си със стария лентов къде излиза само 1 оранжева букса и няма как да стане тоя волан на твоята инсталация без преправяния.
- stanio_89
-
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
- Мечтае да кара: e39 530d
- Детайли за колата: на части за е36 и е34
Re: смяна на волан на е36
ето това е моя стария както ти каза една букса а на онзи две букси и какво трябва да се преправи
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: смяна на волан на е36
На твоя волан (четирилъчевия) имаш един кабел с оранжеви букси от двете страни-той е за бега. На конзолата на волана има закрепено метално палче, което контактува на писта на лентовия кабел на волана. Тва е сигнала за клаксона и от там трябва да го вържеш на новия лентов кабел. На новия ти лентов кабел оранжевите букси(на снимката на b00st едната е жълта) са за бега и пасват едно към едно. А буксата със кафявия и синия кабел е за клаксона. Хващаш синия кабел и го връзваш с кабелчето, което е закрепено на пластината, която контактува в стария ти лентова кабел, а пластината я махаш. Кафявия кабел е маса и го връзваш на някое болтче на конзолата на волана. Правил съм го на предната Е34-ка и няма ядове. Само дано не съм объркал жиците, че го правих тва преди 2 години, ама мисля, че са така.
Последна промяна dan-dam на 24 Сеп 2012, 23:29, променена общо 1 път
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: смяна на волан на е36
Най-доброто къде може да направиш е да се пробваш да сложиш и напаснеш стария лентов кабел на 3 лъчевия волан. Не, че иначе няма друг начин да се модифицира тоя с 2те букси, ама там се реже и свързва, както са ти обяснили преди мен и аз не съм сигурен не е ли кафявия кабел към кафявия на пластината и синия просто не се ползва, щото съм го гледал в едно DIY за конверсия.
ps. имам един лентов кабел с рязани 2те букси тука из къщи, ако искаш мога ти го пратя да си правиш експерименти. пиши ми ЛС ако го искаш.
ps. имам един лентов кабел с рязани 2те букси тука из къщи, ако искаш мога ти го пратя да си правиш експерименти. пиши ми ЛС ако го искаш.
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: смяна на волан на е36
b00st написа:Най-доброто къде може да направиш е да се пробваш да сложиш и напаснеш стария лентов кабел на 3 лъчевия волан.
Това няма как да стане. Като погледнеш двата кабела ще ти стане ясно защо. Всъщност може и да стане, ама циганията ще е голяма. И не виждам какво толкова рязане е един кабел, който се запоява, като преди това си му нахлузил един термо шлаух и забравяш.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: смяна на волан на е36
Нямам наблюдения над стария кабел, ама буксата към бега ми изглежда същата.
http://i45.photobucket.com/albums/f84/c ... pring2.jpg
http://i45.photobucket.com/albums/f84/c ... pring2.jpg
- stanio_89
-
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
- Мечтае да кара: e39 530d
- Детайли за колата: на части за е36 и е34
Re: смяна на волан на е36
еми колеги мерси за инфото ще видя какво да направя като не няма да го сменям
- stanio_89
-
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
- Мечтае да кара: e39 530d
- Детайли за колата: на части за е36 и е34
Re: смяна на волан на е36 решено
здравеи те проблема е решен от четирилъчев волан към трилъчев ето кратко обяснение на процедурата
- стар
- новия
-изключвам акумулатора да не отчете грешка в еърбег
-изправя волана да е направо разглобяваш пластмасата около волана разбиеш двете борчета зад волана и централния болт


- след като махните волана на снимката се вижда. това къде е само стрелката това е за клаксона една четка медна по коя варви (+) и опира в стария ви лентов кабел коя сега не е нужна тя се премахва а нейния кабел се вързва с букси към новия лентов кабел на синия кабел. а (-) го зафащате от болтчето за контактния ключ и го връзвате на лентовия кабел на кафявата жица а ако има някакъв проблем като дадете на контакт да свири постоянно завъртате (-) и (+). а кабела на еърбег си го слагате те буксите са еднакви

- след това тоя болт където на снимката се вижда трябва да пробиете една дупка в пластмасата на лоста на мигачите. това служи да не се превърти лентовия кабел на снимкате се вижда къде трябва да се дупне а очертано то с червено е старото което вече не ти трябва няма къде да законтри на тоя лентов кабел.

- след това всичко го свързваш и сглобяваш слагаш акумулатора и тестваш
и другото което направих от един еърбег към два всичко си пасва без никакъв проблем само за връзването еърбега е по трудно и не съм още го правил няма време
-старото
-новото
- по времи на работа

- крайния резултат
- стар
- новия
-изключвам акумулатора да не отчете грешка в еърбег
-изправя волана да е направо разглобяваш пластмасата около волана разбиеш двете борчета зад волана и централния болт
- след като махните волана на снимката се вижда. това къде е само стрелката това е за клаксона една четка медна по коя варви (+) и опира в стария ви лентов кабел коя сега не е нужна тя се премахва а нейния кабел се вързва с букси към новия лентов кабел на синия кабел. а (-) го зафащате от болтчето за контактния ключ и го връзвате на лентовия кабел на кафявата жица а ако има някакъв проблем като дадете на контакт да свири постоянно завъртате (-) и (+). а кабела на еърбег си го слагате те буксите са еднакви
- след това тоя болт където на снимката се вижда трябва да пробиете една дупка в пластмасата на лоста на мигачите. това служи да не се превърти лентовия кабел на снимкате се вижда къде трябва да се дупне а очертано то с червено е старото което вече не ти трябва няма къде да законтри на тоя лентов кабел.
- след това всичко го свързваш и сглобяваш слагаш акумулатора и тестваш

-старото
-новото
- по времи на работа
- крайния резултат
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sajdite-performance
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 28.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 TI M44
- Мечтае да кара: Самолет БМВ !
Re: смяна на волан на е36 решено
Имам същият проблем, не мога да фиксирам лентовия кабел. Може ли някой да обясни и да качи снимка точно къде се дупчи ?
Враждебна на три морета и там се карат само БМВ-та !
- sajdite-performance
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 28.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 TI M44
- Мечтае да кара: Самолет БМВ !
Re: смяна на волан на е36 решено
Никой ли не го правил ?
Враждебна на три морета и там се карат само БМВ-та !
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: смяна на волан на е36 решено
Правили са го много хора. Ако обясниш по-подробно какъв е проблема. С какъв волан си и какъв искаш да сложиш?
- sajdite-performance
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 28.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 TI M44
- Мечтае да кара: Самолет БМВ !
Re: смяна на волан на е36 решено
Бях с този волан:

с този лентов кабел:

сложих този волан:

Преправих буксата на новия лентов кабел, но сега проблема е, че лентовия кабел се върти постояно ( не мога да го фиксирам).
Това е новия кабел:


с този лентов кабел:

сложих този волан:

Преправих буксата на новия лентов кабел, но сега проблема е, че лентовия кабел се върти постояно ( не мога да го фиксирам).
Това е новия кабел:

Враждебна на три морета и там се карат само БМВ-та !
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани