Трудно палене сутрин или след голям престой

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от stormrider » 15 Сеп 2012, 18:31

Здравейте,колеги!
Проблемът е както пише в заглавието,труден старт при студен мотор.
Моторът е М44Б19.Автомобилът е с газов инжекцион Томасето,монтиран преди 3 месеца.До преди монтажа,колата не е имала проблеми със стартирането.Миналата зима всички знаем за какви температури и снегове ставаше дума.Колата стоеше пред блока в Пловдив и колкото и да беше затрупвана и навявана,понякога не се е палила по 3 дни, старта беше без проблем.На 4 април монтирах газовия инжекцион,след изчитане на доста теми и мнения,а пък и след като, март бензина, А-100 на Еко, достигна 2,94 за литър , нямаше място за много умуване.За 3 месеца изминати 15000 км, ми даде разход 2000лв,а , ако карах на бензин щяха да са 4000лв.Дотук,чудесно,но ...От 1 месец започна да ми прави впечатление,че, когато, бензина падне, под 20 литра в резервоара, колата пали сутрин проблемно.Ако е малко под 20 литра въртя сутрин 1-2 пъти.Като падне още малко, въртя 3-4 пъти.Ако е само 10литра бензин,сутри няма палене!Въртя си по 5,6,7 пъти и няма и няма палене,а бензин има ! Проверено с отваряне на помпата.Паля принудително на газ и колата пали веднага.Направих опит няколко пъти да стартирам колата сутрин директно на газ-пали от първи път без проблем.Свещи НГК нови ,кабели здрави,бензинова помпа Бош на 4 години ,купувана чисто нова за 240лв.При разговор с газаджиите монтирали уредбата,ми обясняват ,че, такава била системата и нищо не можело да се направи.Когато в резервоара има 30 литра бензи колата пали от четвърт оборот.При коментар с колега монтирал при същите газаджии, той няма проблем подобен на моя. Какво става в крайна сметка? И има ли лечение? Мислех да купувам нова бензинова помпа , но колега от подфорум Е-39 има идентичен проблем сменил помпата и няма промяна! А пък и тя помпата трябва да дава и други проблеми.Има колеги монтиращи газови уредби ,ще съм им ,много благодарен да се включат
С много любов към децата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от georde123000 » 15 Сеп 2012, 19:31

колега виж да не смуче въздух от някъде,принципно няма значение колко бензин имаш в резервоара самата помпа има клапан които не позволява да се връща горивото но ако се прецака започва да прави така,пробваи с друга помпа само за проба :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от stormrider » 15 Сеп 2012, 19:41

Благодаря за мнението ,колега.Ще пробвам с друга помпа при първа възможност.Единият от газаджиите има Е-класа, на газ, и той ми казваше, че при него се наблюдавало същото.Като му светнела резервата и трудно палене .
С много любов към децата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от georde123000 » 15 Сеп 2012, 19:47

не би трябвало да има проблем аз съм с е30 само че и без значение дали съм на резерва или пълен резервоар пали по един и същ начин,ако ти връща горивото значи клапанчето се е прецакало
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от stormrider » 15 Сеп 2012, 20:15

Благодаря ти, отново, колега за инфото. Но, защо при 30литра бензин, пали от четвърт оборот? По голямото количество гориво, да не оказва някакво налягане и оттам палене без проблем.
С много любов към децата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от georde123000 » 15 Сеп 2012, 20:38

когато имаш 30-тина литра самото гориво ти действа като клапа не позволява да се върне горивото от горивопроводите,ако искаш да провериш има лесен начин земи си прозрачно маркуче 8мм мисля че беше диаметъра и го сложи на изхода на бензиновия филтър и до входа на реиката и на сутринта го погледни да видиш дали има въздух
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от stormrider » 15 Сеп 2012, 20:41

:bowdown:
С много любов към децата!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от bmw325tds » 15 Сеп 2012, 22:42

"stormrider" ти си написал, че проблема се е появил след монтажа на ГИ.
Много хора страдат от това, че като започнат да карат на газ и бензиновата уредба се прецаква. Но това се получава при кофти монтаж на АГУ-то.

Когато караш на газ всичко по бензиновата уредба трябва да работи без бензиновите инжектори. Бензиновите помпи трябва да въртят. Провери да не се изключват като преминеш на газ.
Проблема ти е в отлагания по горивната система, следователно помпата не прави необходимото, а възвратните клапани не задържат горивото и то се връща в резервоара, когато е по-малка от 15 литра.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от georde123000 » 16 Сеп 2012, 11:48

някои спират и бензиновата помпа което за мен е по добрия вариант,ако има запушени инжектори ще има проблем с вярвежа на бензин или нещо запушено по системата което много ме съмнява,за мен проблема е или смуче въздух от някъде но значи трябва да имаш и теч на бензин ти не споменаваш за такива проблеми,следователно проблема ти е в клапанчето в помпата ако е то може да си вземеш едно клапанче по 5-6 лв мисля че бяха и да си го монтираш поздрави :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от stormrider » 16 Сеп 2012, 14:32

Много Ви благодаря ,колеги за мненията и съветите!
Коментарът на колегата 325тдс е точен ,но защо други колеги не се оплакват от такива проблеми?
Има колега от Пловдив,който е монтирал на същото място,писах му и той отрича проблем като моя. А и газовата е на 3 месеца и 15000 км едва ли всичко е запекло толкова бързо.Газаджиите не са спирали помпата и тя върти бензина .Ще огледам за проблеми по самата бензинова система ,дали не смуче въздух.Не разбрах само къде да търся това клапанче и къде се намира на самата помпа.
С много любов към децата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от Jim Beam » 16 Сеп 2012, 15:33

stormrider написа:Много Ви благодаря ,колеги за мненията и съветите!
Коментарът на колегата 325тдс е точен ,но защо други колеги не се оплакват от такива проблеми?
Има колега от Пловдив,който е монтирал на същото място,писах му и той отрича проблем като моя. А и газовата е на 3 месеца и 15000 км едва ли всичко е запекло толкова бързо.Газаджиите не са спирали помпата и тя върти бензина .Ще огледам за проблеми по самата бензинова система ,дали не смуче въздух.Не разбрах само къде да търся това клапанче и къде се намира на самата помпа.


Следя темата с интерес, защото имам абсолютно същия проблем. Моля те сподели ако намериш решение.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от georde123000 » 16 Сеп 2012, 17:18

клапанчето е вътре в самата помпа няма какво да му направиш на него а може да си купиш клапан от някои авточасти и да си го монтираш доста го монтират при дизелите струва 5-6 лв,може да ти запечът инжекторите но щом я палиш на бензин за 15000 няма как да стане,принципно е по хубаво да спрете и бензиновата помпа :yes: ако мислиш че се нещо запушила вземи си един нов бензинов филтър,сипи му 30 литра бензин и една добавка за почистване на лики моли и го покараи на по високи обороти и виж дали ще има подобрение.ако ли не свали си инжекторите и ги занеси на ултра звук да ги почистат но ме съмнява да са се запекли щом се кара и на бензин,също може да провериш и цедката в резервоара,ако можете замерете и налягането на бензиновата помпа трябва да държи 3 бара и при подаване на гас 3 и малко
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от stormrider » 16 Сеп 2012, 21:34

Бензиновият филтър е на 2000 км.
Клапанчето се монтира някъде по бензиновия тракт ли? Т.е. може ,примерно след филтъра?
П.С. Джим Бийм ,ако намеря решение ,ще го споделя веднага!
С много любов към децата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от georde123000 » 16 Сеп 2012, 22:02

монтираиго след изхода на помпата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Трудно палене сутрин или след голям престой

Мнение от metodi80 » 17 Сеп 2012, 0:57

Не мога да разбера защо инсталацията на газова уредба в България е толкова проблемна .... ?! До къде трябва да отиде човек , че да му направят нещата както трябва ! Който от приятелите ми и познатите си е сложил газова , все е имал някакви проблеми ... , що па един нема да каже , че всичко му е 6 ....! Дано си решиш проблема , не съм изобщо в час с тия газови системи (за мен винаги е била тема табу) и не мога да ти дам полезен съвет , ама много се дразня , че няма специалисти със света в тая област !

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook