ПРОБЛЕМ с централното закл. на БМВ 318I Е36 1994
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
ПРОБЛЕМ с централното закл. на БМВ 318I Е36 1994
ПРОБЛЕМА СЕ ИЗРАЗЯВА В ТОВА ЧЕ АЛАРМАТА ЗАКЛЮЧВА И ВЕДНАГА ОТКЛЮЧВА ,ГОРЕ ЛАМПИТЕ В КУПЕТО СИ СВЕТАТ КОГАТО ИСКАТ ,СЬС КЛЮЧА КАТО ЗАКЛЮЧА ШОФИОРСКАТА ВРАТА ПРЕДИ СЕ ЗАКЛУЧВАШЕ НАВСЯКАДЕ А СЕГА НЕ,ДРУГОТО КОИЕТО Е СТРАНО ЧЕ КОГАТО СИ В КОЛАТА И СЛУЧАИНО СЬМ НАТИСКАЛ ЗАКОПЧАЛКАТА С ЛАКАТА СЕ ЗАКЛЮЧВА СИЧКИ ВРАТИ А СЕГА НЕ,КОЛЕГИ БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО ,НЕКА НЯКОИ ДА ДАДЕ ИДЕИ ДЕТО Е ИМАЛ СЪЩИЯТ ПРОБЛЕМ
- Бибо
- Emotionally Unstable
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Convertible
- go6o82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 15.03.2008
- Местоположение: плевен
- Кара: е39
- Мечтае да кара: м6
Re: ПРОБЛЕМ с централното закл. на БМВ 318I Е36 1994
най -лесно е да отвориш вратата и да свалиш механизма .
така ще видиш на 100 % какъв е проблема точно.
Аз имах подобен когато си монтирах алармата ,и не заключваше !
Опитва да заключи и веднага отключва.
Проблемът при мен беше в белият пластмасов механизъм за управление с микропревключвателите .Хубавото в случая е ,че имах резервен .
Самият механизъм блокираше .
След смяната всичко е 6 ,поне до сега
имаше тема за това как се сваля механизма ,не е сложно но е малко неприятно,понеже е неудобно .
така ще видиш на 100 % какъв е проблема точно.
Аз имах подобен когато си монтирах алармата ,и не заключваше !
Опитва да заключи и веднага отключва.
Проблемът при мен беше в белият пластмасов механизъм за управление с микропревключвателите .Хубавото в случая е ,че имах резервен .
Самият механизъм блокираше .
След смяната всичко е 6 ,поне до сега

имаше тема за това как се сваля механизма ,не е сложно но е малко неприятно,понеже е неудобно .
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: ПРОБЛЕМ с централното закл. на БМВ 318I Е36 1994
go6o82 написа:най -лесно е да отвориш вратата и да свалиш механизма .
така ще видиш на 100 % какъв е проблема точно.
Аз имах подобен когато си монтирах алармата ,и не заключваше !
Опитва да заключи и веднага отключва.
Проблемът при мен беше в белият пластмасов механизъм за управление с микропревключвателите .Хубавото в случая е ,че имах резервен .
Самият механизъм блокираше .
След смяната всичко е 6 ,поне до сега
имаше тема за това как се сваля механизма ,не е сложно но е малко неприятно,понеже е неудобно .
Колега я сподели малко по точно кой механизъм този с бутончето или заключващия на врата.
Аз съм със същия проблем и искам да го разреша та се чудих от къде да почна......
Този блия механизъм къде по точно седи, от там нататък ще се оправя но по добре да знам кое да разглобя първо

- go6o82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 15.03.2008
- Местоположение: плевен
- Кара: е39
- Мечтае да кара: м6
Re: ПРОБЛЕМ с централното закл. на БМВ 318I Е36 1994
този белия пластмасов звер всъщност има електромоторче 2 микропревключватела ,и красива пластмасова изработка,която според мен не пасва на автомобил ,струвал немалко пари .
значи как се сваля :
1. махаш кората
стъклото е добре да остане вдигнато!
2.откачваш буксата която отива към механизма на централното -външната й част се издърпва в посока надолу за да се махне!
Махаш и двете букси под механизма ,при мен жълта и черна. разкачваш ги .
има още 3 букси които са на общ държач във вътрешността .нямам снимки да покажа за съжаление.
но ще ги видите къде се опъват кабелите към тях .
3. отвивате 3 те болта на заключващият механизъм на вратата.
и сега е малко по кофти ,че нема место за бъркане много .
- като погледнете вътрешността на вратата кум механизма на централното ще видите още 2 неща ,които трябва да се освободят:
на механизма има от дясната страна (така както го гледате монтиран)едно ухо ,в което влиза кукичка от ключалката- трябва да я откачите.
-след това ще видите ,че механизма виси на метално ухо(малко над него )-хващате механизма и го повдигате нагоре и бутате (в случая ви се пада навътре към тясната част на вратата).
механизмът се освобождава и го дръжте ,иначе ще падне.
пропуснах нещо още -трябва да освободите пръчката която идва от дръжката на вратата.
- при свалянето трябва да извадите и пръчката ,която излиза от кората( бутона)
остава само да извадите целият механизъм от вратата.
при поглед ще видите кутията на ел.моторчето над механиката на механизма за заключване на вратата.
отстани има зъбче на капачето,което законтря в кутията.
с малка отверка между капака у китийката се освобождава лесно.
механизма се изважда в посока нагоре .
в него е бялата машинка с моторчето и микро превключвателите .
също има пластмасови зъбчета,които се освобождават и се вижда .... това което питате къде е...
сори ,не ме бива в писането особено ,цялата работа отнема половин час някъде.
дано сте ме разбрали ,щото не ме бива да обеснявам особено.
значи как се сваля :
1. махаш кората
стъклото е добре да остане вдигнато!
2.откачваш буксата която отива към механизма на централното -външната й част се издърпва в посока надолу за да се махне!
Махаш и двете букси под механизма ,при мен жълта и черна. разкачваш ги .
има още 3 букси които са на общ държач във вътрешността .нямам снимки да покажа за съжаление.
но ще ги видите къде се опъват кабелите към тях .

3. отвивате 3 те болта на заключващият механизъм на вратата.
и сега е малко по кофти ,че нема место за бъркане много .
- като погледнете вътрешността на вратата кум механизма на централното ще видите още 2 неща ,които трябва да се освободят:
на механизма има от дясната страна (така както го гледате монтиран)едно ухо ,в което влиза кукичка от ключалката- трябва да я откачите.
-след това ще видите ,че механизма виси на метално ухо(малко над него )-хващате механизма и го повдигате нагоре и бутате (в случая ви се пада навътре към тясната част на вратата).
механизмът се освобождава и го дръжте ,иначе ще падне.
пропуснах нещо още -трябва да освободите пръчката която идва от дръжката на вратата.
- при свалянето трябва да извадите и пръчката ,която излиза от кората( бутона)
остава само да извадите целият механизъм от вратата.
при поглед ще видите кутията на ел.моторчето над механиката на механизма за заключване на вратата.
отстани има зъбче на капачето,което законтря в кутията.
с малка отверка между капака у китийката се освобождава лесно.
механизма се изважда в посока нагоре .
в него е бялата машинка с моторчето и микро превключвателите .
също има пластмасови зъбчета,които се освобождават и се вижда .... това което питате къде е...
сори ,не ме бива в писането особено ,цялата работа отнема половин час някъде.
дано сте ме разбрали ,щото не ме бива да обеснявам особено.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани