Регулатор налягане
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Регулатор налягане
Колеги помагайте
Свалях си дюзите да ги чистя и махнах клапанчето от рейката. После затварям и сглобявам и тече като лейка отстрани. Имам 2 резервни дето на надуване и вакум през отвора за вакума не пропускат, но като ги сложа на рейката с нови О-пръстени шуртят като чешми и те. Не мога да разбера как изтърва от тия О-пръстени при положение, че са нови и по размер, както ги дават в реалоем и регулатора работеше до последно без да тече?

- XaH-kpyM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Майна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1982 Corvette
- Детайли за колата: WBS...
Re: Регулатор налягане
През отвора на вакума не можеш да разбереш нищо.
От дюзите ли тече или от бар-регулатора ?
От дюзите ли тече или от бар-регулатора ?
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Регулатор налягане
XaH-kpyM написа:През отвора на вакума не можеш да разбереш нищо.
От дюзите ли тече или от бар-регулатора ?
Струва ми се, че тече м/у рейката и регулатора. Регулатора е влезнал докрай и е стегнат с планката и гайката. Странното е, че преди това не течеше, вадя го, чистя дюзи с ултразвук, слагам ги, слагам и регулаторчето на рейката с нови О-пръстени, сглобявам всичко и тече. Така с 2 регулаторчета и едно трето което се оказа обаче, че изтърва от капсоловката. Бензина го пръска в посока към капачката за маслото и после се олива надолу.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Регулатор налягане
Според мен не си натиснал добре дюзите и регулатора да влязат плътно в гнездата ..... Изкарай пак рейката с дюзите , намажи пръстенчетата на дюзите и на регулатора с фино машинно масло и след това натисни яко да "щракнат" в гнездата .... Не може да си сложил нови пръстени и да тече ! Освен ако не са некви ментеливи ! Аз за това такива джаджи като пръстени разни си ги купувам само от дарукар !
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Регулатор налягане
metodi80 написа:Според мен не си натиснал добре дюзите и регулатора да влязат плътно в гнездата ..... Изкарай пак рейката с дюзите , намажи пръстенчетата на дюзите и на регулатора с фино машинно масло и след това натисни яко да "щракнат" в гнездата .... Не може да си сложил нови пръстени и да тече ! Освен ако не са некви ментеливи ! Аз за това такива джаджи като пръстени разни си ги купувам само от дарукар !
Свалях 2 пъти рейката с дюзите. Имам една резервна и нея смених. Имах съмнения да не като съм вадил клапана с 2-те отверки да съм изкривил нещо леглото на рейката, но и с другата е така. От дюзите не тече и са плътно в леглата си с масло ги пъхах. То даже не може да направи налягане без да протече. Щом само като дам контакт нали първоначално врътва помпата за 1-2с и спира и още тогава почва да тече. Не схващам какво стана. Тази манипулация съм я правил над 5-6 пъти и до сега не съм имал проблем и то без дори да сменям пръстени. Регулаторчето дори да е с пробита мембрана не би трябвало да тече отстрани все пак има О-пръстенче. Има само един вариант за мен... и 2-та клапана да пропускат от бертовката както третия ми и да подлива някак и аз да си мисля, че е от м/у рейката и клапана. Странното е, че преди това работеше с единия и след свалянето изведнъж да се разбертова

Re: Регулатор налягане
Колега като купува о пръстените да не си взел по тънки и затова да тече няма логика да е друго аз сменях регулатор преди 2 седмици и този който го сложих не му сменях пръстенчетата и нямам никакви проблеми а ти с нови да тече значи не са по мярка.
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Регулатор налягане
nikocom написа:Колега като купува о пръстените да не си взел по тънки и затова да тече няма логика да е друго аз сменях регулатор преди 2 седмици и този който го сложих не му сменях пръстенчетата и нямам никакви проблеми а ти с нови да тече значи не са по мярка.
Знам, че няма логика, но преди това си беше с оригиналните, които не изглеждат за смяна и пак течеше. Оригиналните пръстенчета са с размери 20х2,5 и 5х1,5 според реалоема и такива съм намерил. Новите са леко по-твърди, но ефект няма. Вече сериозно си мисля, че тече от бертовката и подлива някак и си мисля, че е от пръстенчетата, но днес надувах през тръбичката в средата(не знам вход ли е или изход за бензина) с компресора на 2бара под вода и никъде не издиша от бертовката

- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Регулатор налягане
Баща ми е купил един регулатор тая вечер и кво да ви кажа.... пак тече като чушма
И с неговите си О-пръстенчета и с други които купих(с 5 десети мм по-дебели). В потръс съм какво става 


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Регулатор налягане
Като сваля рейката , нещо друго бута ли ... , некой маркуч от горивните линии ... ?
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Регулатор налягане
metodi80 написа:Като сваля рейката , нещо друго бута ли ... , некой маркуч от горивните линии ... ?
Само съм отвивал скобите да махна рейката. После си ги стегнах. Дюзите прибраха до долу плътно и си стегнах отгоре 2та болта, които притискат рейката. Колата пали и работи, но тече. Възможно ли е да съм раменил маркучите за вход и изход, макар че те са с тръбички и малко трудно могат да се усучат така. Също така дето съм дърпал клапана възможно ли е да съм прецакал рейката, макар, че метала е доста дебел.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Регулатор налягане
Аз за това те питах за маркучите , данеби да си ги обърнал .... , а иначе защо да си прецакал гнездото , ти просто освобождаваш контрата и после теглиш клапана на горе ... няма с какво и как да прецакаш , дори да си си помагал с отверка и тя да е деформирала леко , то деформацията ще е горе високо , а не там където лягат пръстените ... Странна работа ....
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Регулатор налягане
Възможно ли е от обърнати маркучи да тече така и възможно ли е въобще да пали така се чудя
Иначе и на мен не ми се вярва да съм повредил леглото, но какво да мисля след 4 регулатора, 2 рейки и 2 чифта О-пръстени от които едните по-дебели от оригиналните дори.
ПП: Днес баща ми е пробвал на работа другата рейка с 4 дюзи да запушат дупките и регулаторчето, което взе вчера на компресор и 3бара с напълнена рейка с коресилин. Резултат:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10
1. Маркуч 6 се запушва, а на маркуч 5 се надува с компресора - тече м/у регулатора и рейката и излиза въздух от тръбичката за вакума.
2. маркуч 5 се запушва, а на маркуч 6 се подава с компресора(което според картинката е неправилно) - от никъде не тече и не излиза въздух от тръбичката за вакума.
Извод: Или (стрелките на картинката са грешни, което не ми се вярва) и аз съм завъртял маркучите, или всички клапани и О-пръстени не стават.

ПП: Днес баща ми е пробвал на работа другата рейка с 4 дюзи да запушат дупките и регулаторчето, което взе вчера на компресор и 3бара с напълнена рейка с коресилин. Резултат:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10
1. Маркуч 6 се запушва, а на маркуч 5 се надува с компресора - тече м/у регулатора и рейката и излиза въздух от тръбичката за вакума.
2. маркуч 5 се запушва, а на маркуч 6 се подава с компресора(което според картинката е неправилно) - от никъде не тече и не излиза въздух от тръбичката за вакума.
Извод: Или (стрелките на картинката са грешни, което не ми се вярва) и аз съм завъртял маркучите, или всички клапани и О-пръстени не стават.
- penev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 332i
- Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker
Re: Регулатор налягане
1. Как така излиза въздух от маркуча на вакуума? Нали има коресилин.
2. Където и да надуваш не трябва да има пропуск. Схемата си е добре. Входа е с филтъра...
2. Където и да надуваш не трябва да има пропуск. Схемата си е добре. Входа е с филтъра...
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Регулатор налягане
penev написа:1. Как така излиза въздух от маркуча на вакуума? Нали има коресилин.
Ами нямам идея. Баша ми каза, че е налял вътре около 200мл. и е обърнал рейката с клапана надолу и започнало да пропуска от тръбичката за вакума леко въздух, но кореселин излизал само от около клапана. Иначе клапанчетата на надуване и опъване на въздух през тръбичката за вакума не пропускат.
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Регулатор налягане
В моргата са сменили регулаторчето от вчера с друго. След 4 регулаторчета, чак с петото не тече най-после
Извод: Части втора употреба, почти винаги създават главоболия.

Извод: Части втора употреба, почти винаги създават главоболия.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани