Регулатор налягане

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Регулатор налягане

Мнение от Don_Mandragon » 06 Авг 2012, 20:25

Колеги помагайте :help: Свалях си дюзите да ги чистя и махнах клапанчето от рейката. После затварям и сглобявам и тече като лейка отстрани. Имам 2 резервни дето на надуване и вакум през отвора за вакума не пропускат, но като ги сложа на рейката с нови О-пръстени шуртят като чешми и те. Не мога да разбера как изтърва от тия О-пръстени при положение, че са нови и по размер, както ги дават в реалоем и регулатора работеше до последно без да тече?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 18.06.2012
Местоположение: Майна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1982 Corvette
Детайли за колата: WBS...

Re: Регулатор налягане

Мнение от XaH-kpyM » 06 Авг 2012, 20:39

През отвора на вакума не можеш да разбереш нищо.
От дюзите ли тече или от бар-регулатора ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Регулатор налягане

Мнение от Don_Mandragon » 07 Авг 2012, 10:18

XaH-kpyM написа:През отвора на вакума не можеш да разбереш нищо.
От дюзите ли тече или от бар-регулатора ?


Струва ми се, че тече м/у рейката и регулатора. Регулатора е влезнал докрай и е стегнат с планката и гайката. Странното е, че преди това не течеше, вадя го, чистя дюзи с ултразвук, слагам ги, слагам и регулаторчето на рейката с нови О-пръстени, сглобявам всичко и тече. Така с 2 регулаторчета и едно трето което се оказа обаче, че изтърва от капсоловката. Бензина го пръска в посока към капачката за маслото и после се олива надолу.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Регулатор налягане

Мнение от metodi80 » 07 Авг 2012, 10:25

Според мен не си натиснал добре дюзите и регулатора да влязат плътно в гнездата ..... Изкарай пак рейката с дюзите , намажи пръстенчетата на дюзите и на регулатора с фино машинно масло и след това натисни яко да "щракнат" в гнездата .... Не може да си сложил нови пръстени и да тече ! Освен ако не са некви ментеливи ! Аз за това такива джаджи като пръстени разни си ги купувам само от дарукар !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Регулатор налягане

Мнение от Don_Mandragon » 07 Авг 2012, 11:45

metodi80 написа:Според мен не си натиснал добре дюзите и регулатора да влязат плътно в гнездата ..... Изкарай пак рейката с дюзите , намажи пръстенчетата на дюзите и на регулатора с фино машинно масло и след това натисни яко да "щракнат" в гнездата .... Не може да си сложил нови пръстени и да тече ! Освен ако не са некви ментеливи ! Аз за това такива джаджи като пръстени разни си ги купувам само от дарукар !


Свалях 2 пъти рейката с дюзите. Имам една резервна и нея смених. Имах съмнения да не като съм вадил клапана с 2-те отверки да съм изкривил нещо леглото на рейката, но и с другата е така. От дюзите не тече и са плътно в леглата си с масло ги пъхах. То даже не може да направи налягане без да протече. Щом само като дам контакт нали първоначално врътва помпата за 1-2с и спира и още тогава почва да тече. Не схващам какво стана. Тази манипулация съм я правил над 5-6 пъти и до сега не съм имал проблем и то без дори да сменям пръстени. Регулаторчето дори да е с пробита мембрана не би трябвало да тече отстрани все пак има О-пръстенче. Има само един вариант за мен... и 2-та клапана да пропускат от бертовката както третия ми и да подлива някак и аз да си мисля, че е от м/у рейката и клапана. Странното е, че преди това работеше с единия и след свалянето изведнъж да се разбертова :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 24.04.2012
Пол: Мъж

Re: Регулатор налягане

Мнение от nikocom » 07 Авг 2012, 14:02

Колега като купува о пръстените да не си взел по тънки и затова да тече няма логика да е друго аз сменях регулатор преди 2 седмици и този който го сложих не му сменях пръстенчетата и нямам никакви проблеми а ти с нови да тече значи не са по мярка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Регулатор налягане

Мнение от Don_Mandragon » 07 Авг 2012, 15:22

nikocom написа:Колега като купува о пръстените да не си взел по тънки и затова да тече няма логика да е друго аз сменях регулатор преди 2 седмици и този който го сложих не му сменях пръстенчетата и нямам никакви проблеми а ти с нови да тече значи не са по мярка.


Знам, че няма логика, но преди това си беше с оригиналните, които не изглеждат за смяна и пак течеше. Оригиналните пръстенчета са с размери 20х2,5 и 5х1,5 според реалоема и такива съм намерил. Новите са леко по-твърди, но ефект няма. Вече сериозно си мисля, че тече от бертовката и подлива някак и си мисля, че е от пръстенчетата, но днес надувах през тръбичката в средата(не знам вход ли е или изход за бензина) с компресора на 2бара под вода и никъде не издиша от бертовката :roll: Пратил съм баща ми по моргите да вземе още едно клапанче и да видим дали и с него ще е такъв ефекта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Регулатор налягане

Мнение от Don_Mandragon » 07 Авг 2012, 21:09

Баща ми е купил един регулатор тая вечер и кво да ви кажа.... пак тече като чушма :mhihi: И с неговите си О-пръстенчета и с други които купих(с 5 десети мм по-дебели). В потръс съм какво става :evil:


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Регулатор налягане

Мнение от Don_Mandragon » 07 Авг 2012, 21:32

metodi80 написа:Като сваля рейката , нещо друго бута ли ... , некой маркуч от горивните линии ... ?


Само съм отвивал скобите да махна рейката. После си ги стегнах. Дюзите прибраха до долу плътно и си стегнах отгоре 2та болта, които притискат рейката. Колата пали и работи, но тече. Възможно ли е да съм раменил маркучите за вход и изход, макар че те са с тръбички и малко трудно могат да се усучат така. Също така дето съм дърпал клапана възможно ли е да съм прецакал рейката, макар, че метала е доста дебел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Регулатор налягане

Мнение от metodi80 » 07 Авг 2012, 21:57

Аз за това те питах за маркучите , данеби да си ги обърнал .... , а иначе защо да си прецакал гнездото , ти просто освобождаваш контрата и после теглиш клапана на горе ... няма с какво и как да прецакаш , дори да си си помагал с отверка и тя да е деформирала леко , то деформацията ще е горе високо , а не там където лягат пръстените ... Странна работа ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Регулатор налягане

Мнение от Don_Mandragon » 07 Авг 2012, 22:07

Възможно ли е от обърнати маркучи да тече така и възможно ли е въобще да пали така се чудя :kuku: Иначе и на мен не ми се вярва да съм повредил леглото, но какво да мисля след 4 регулатора, 2 рейки и 2 чифта О-пръстени от които едните по-дебели от оригиналните дори.

ПП: Днес баща ми е пробвал на работа другата рейка с 4 дюзи да запушат дупките и регулаторчето, което взе вчера на компресор и 3бара с напълнена рейка с коресилин. Резултат:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10

1. Маркуч 6 се запушва, а на маркуч 5 се надува с компресора - тече м/у регулатора и рейката и излиза въздух от тръбичката за вакума.
2. маркуч 5 се запушва, а на маркуч 6 се подава с компресора(което според картинката е неправилно) - от никъде не тече и не излиза въздух от тръбичката за вакума.

Извод: Или (стрелките на картинката са грешни, което не ми се вярва) и аз съм завъртял маркучите, или всички клапани и О-пръстени не стават.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 332i
Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker

Re: Регулатор налягане

Мнение от penev » 08 Авг 2012, 12:44

1. Как така излиза въздух от маркуча на вакуума? Нали има коресилин.
2. Където и да надуваш не трябва да има пропуск. Схемата си е добре. Входа е с филтъра...
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Регулатор налягане

Мнение от Don_Mandragon » 08 Авг 2012, 13:27

penev написа:1. Как така излиза въздух от маркуча на вакуума? Нали има коресилин.


Ами нямам идея. Баша ми каза, че е налял вътре около 200мл. и е обърнал рейката с клапана надолу и започнало да пропуска от тръбичката за вакума леко въздух, но кореселин излизал само от около клапана. Иначе клапанчетата на надуване и опъване на въздух през тръбичката за вакума не пропускат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Регулатор налягане

Мнение от Don_Mandragon » 08 Авг 2012, 19:53

В моргата са сменили регулаторчето от вчера с друго. След 4 регулаторчета, чак с петото не тече най-после :mhihi:
Извод: Части втора употреба, почти винаги създават главоболия.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook