2 въпроса за 325TDS ?!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Tsureto » 05 Авг 2012, 11:00

От няколко дни имам е36 325TDS 143hp ... Колата е стегната,няма забележки по ходовата част,двигателя работи добре!Имам няколко въпроса.
Много "разбирачи" я караха и казват,че трябва да върви много повече.Турбото включва на 2 и 5,но го няма този тласък,който трябва да даде,а си набира постепенно.Значи,колата не е карана 7-8 месеца,отделно филтри и масла не са сменяни от 2 години сигурно!Снощи смених горивния и въздушния (който беше в отчаиващо състояние) и горе долу има някаква разлика.Тези дни ще сменя маслото и масления филтър.Та въпроса ми е,от какво може да е така да кажем "спъната"?!?!

Другия ми въпрос е.Като запаля колата за 5-8 секунди мени оборотите,после нормализира.Двигателя мърка,работи добре,но защо се случва това в началото?!

Мерси за отг предварително :)
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Coulthard » 05 Авг 2012, 15:58

отпред вдясно зад горивния филтър ще видиш една черна кутийка с букса и маркуче, маркуче идва от колектора. Вадиш маркучето и проверяваш дали е запушено. Надува от 1900 грубо така че нормално това което го казваш.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Tsureto » 05 Авг 2012, 16:42

Маркуча не беше запушен,но самата букса беше изключена и аз я включих и сега върви много повече.Явно от това е бил проблема.Незнам,защо беше изключена....А за оборотите,нещо да кажеш ?!
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от ShibinG » 05 Авг 2012, 16:49

щом не е карана дълго време сипи нафта с добавка за дюзи и я покарай малко с повече газ :yes:
6>4

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.05.2012
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW-E39; Yamaha R6 /06

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Toni E36 » 05 Авг 2012, 17:08

Колега провери турбо маркучите до ЕГР-а да не би да има някой разхлабен и да изпуска, много е възможно да има някоя цепнатинка и да издухва налягането, поради което да не чувстваш вървежа на колата. :yes:
0895600722

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Coulthard » 07 Авг 2012, 0:13

Cvetun написа:Маркуча не беше запушен,но самата букса беше изключена и аз я включих и сега върви много повече.Явно от това е бил проблема.Незнам,защо беше изключена....А за оборотите,нещо да кажеш ?!


Радвам се че се е оправило налягането :) дойде и въздуха, сега и сипи наистина добавка да изчисти и дюзите че май май там ти е проблема. Ползвам това - цък
сипвам я на 20л гориво и го издухвам за максимално къс период примерно правя една магистрала Варна-Шумен-Варна ефекта е осезаем правя го веднъж в годината. НО съм си проверявал и резервоара и знам че вътре няма грам боклук
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Zubcho » 07 Авг 2012, 10:39

Претрисането може да е от гадна нафта. Зимата ми се е случвало на мен.

Отиваш и наливаш Шел Ви пауър нафта 20л. на празен резервоар +100гр. безпепелно 2-тактово масло, или само двутактово масло. Може Приста. Ако не се реши проблема вече започвай да мислиш за сипване на добавки и чистене на ГНП.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Tsureto » 07 Авг 2012, 11:43

А възможно ли е да е от акумулатора.Да не стига ток например.Защото акумулатора ми е 60 ампера :S
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Coulthard » 07 Авг 2012, 13:45

три години бях с такъв никакъв проблем, най-накрая умря барабар с четки и диоден блок
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Tsureto » 09 Авг 2012, 21:42

То не е претрисане,а мени оборотите,най-много когато е по студен двигателя,като загрее,не мени толкова,но пак ..... :(
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Zubcho » 09 Авг 2012, 22:34

Cvetun написа:То не е претрисане,а мени оборотите,най-много когато е по студен двигателя,като загрее,не мени толкова,но пак ..... :(


Сега сядаш, зареждаш се с търпение и прочиташ хубаво тези теми...

ЦЪК
и
ЦЪК

след това продължаваш с въпросите в тази тема.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Tsureto » 15 Авг 2012, 11:01

Тва треперене и менене на оборотите,доста хора ми казват помпа.Трябва да се регулира или в краен случаи да е заминала.Колко е една диагностика и настроика на помпата,а недаи си боже е за смяна,за какви пари говорим .... :S
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Zubcho » 20 Авг 2012, 12:22

Cvetun написа:Тва треперене и менене на оборотите,доста хора ми казват помпа.Трябва да се регулира или в краен случаи да е заминала.Колко е една диагностика и настроика на помпата,а недаи си боже е за смяна,за какви пари говорим .... :S


около 800лв за само за плочката без труд за смяната й
Последна промяна Zubcho на 20 Авг 2012, 20:20, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от Tsureto » 20 Авг 2012, 14:30

Мале ужас,дано не е заминала ! :(
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

Мнение от vladobate » 20 Авг 2012, 23:09

Cvetun написа:Мале ужас,дано не е заминала ! :(

Колега твойта помпа има нужда от добра центровка друго да се говори за нея преди таз операция е харчене на думи. Отиващо си гнп рядко да мени оборотите на студено даже наобратно е работата колко по-топло толкова по си изкарва кирливите ризи на показ. Плюс една хубава добавка и малко двутактово масълце ще правиш рожден ден на гнп-то.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook