Проблем с E36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Проблем с E36
Здравейте колеги,
имам един проблем с автомобила, който се случва за втори път.
Измъкава се маркуча, който е от радиатора към двигателя. Горния маркуч.. и се измъква от страната на радиатора. Пробвах да го затегна, да сменя скобата, но пак днес за втори път се измъкна.
Вероятно се образува някакво налягане, а ми обясни един колега, че не трябва горния маркуч да има налягане?!
Двигателят е M43B16, 316i.
Дали имате представа какво би могло да е? Гарнитура или прочие?
имам един проблем с автомобила, който се случва за втори път.
Измъкава се маркуча, който е от радиатора към двигателя. Горния маркуч.. и се измъква от страната на радиатора. Пробвах да го затегна, да сменя скобата, но пак днес за втори път се измъкна.
Вероятно се образува някакво налягане, а ми обясни един колега, че не трябва горния маркуч да има налягане?!
Двигателят е M43B16, 316i.
Дали имате представа какво би могло да е? Гарнитура или прочие?
...
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Проблем с E36
Като за начало си смени капачката на радиатора и то с оригинална . След това ги мисли тежките варианти.
А всъщност ,не искам да си представя как трябва да надуе охладителната система ,за да се измъкне маркуча от щуцера на радиатора. Относно налягането в горния маркуч,че не трябва да го има
То е еднакво в цялата охладителна система 
А всъщност ,не искам да си представя как трябва да надуе охладителната система ,за да се измъкне маркуча от щуцера на радиатора. Относно налягането в горния маркуч,че не трябва да го има



- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с E36
plradev написа:Като за начало си смени капачката на радиатора и то с оригинална . След това ги мисли тежките варианти.
А всъщност ,не искам да си представя как трябва да надуе охладителната система ,за да се измъкне маркуча от щуцера на радиатора. Относно налягането в горния маркуч,че не трябва да го имаТо е еднакво в цялата охладителна система
Тя е оригинална, ако е за същата капачка за която си мисля

Първия път, когато се случи беше преди няколко месеца. Тогава смених и затегнах скобата и нямах ядове до днес. Интересното е, че днес не съм се движил с някаква висока скорост за разлика от първия инцидент. Случайно евентуално ако има прекалено много охладителна течност и това да е причина? Въпреки, че съм налял до горна граница на деленията.. отстрани дето се виждат на радиатора.
...
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: Проблем с E36
Има граница, на която пише "студено" (КОЛТ или нещо такова, може би на немски
), та наливаш до там, на студен двигател. И не е много нависоко това деление, така както казваш, наистина може да си с повече течност.

- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Проблем с E36
Колега както е написано в по-горното мнение смени първо капачката.
След това провери дали ти работят и двете степени на перката. Защото има такъв проблем, не включва първа степен, а само 2-ра и постоянно надува по-голяма температура. 3-ти вариант радиатора някога да е сменян с някое менте и щутсера от голямата жега да омеква и да се изхлузва маркуча. Провери тези неща и кажи дали има някакъв резултат.
Успех!
След това провери дали ти работят и двете степени на перката. Защото има такъв проблем, не включва първа степен, а само 2-ра и постоянно надува по-голяма температура. 3-ти вариант радиатора някога да е сменян с някое менте и щутсера от голямата жега да омеква и да се изхлузва маркуча. Провери тези неща и кажи дали има някакъв резултат.
Успех!
Бъди честен пък да става квото ще
Re: Проблем с E36
Колега покарай го за да загрее и стисни маркуча с ръка ако е много корав значи си за гарнитура ако капачката не ти върти номера.Дори и да не включва първа степен не трябва да вдига налягане което да вади маркуча.
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Проблем с E36
nikocom написа:Колега покарай го за да загрее и стисни маркуча с ръка ако е много корав значи си за гарнитура ако капачката не ти върти номера.Дори и да не включва първа степен не трябва да вдига налягане което да вади маркуча.
Съгласен съм с колега. Но аз бях със спукана глава и този маркуч пак не изпадаше, а маркучите така се надуваха, че да те е страх да отвориш капака!!! За това клоня към менте радиатор или нещо от този сорт.
Бъди честен пък да става квото ще
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с E36
Yanko Petrov написа:Има граница, на която пише "студено" (КОЛТ или нещо такова, може би на немски), та наливаш до там, на студен двигател. И не е много нависоко това деление, така както казваш, наистина може да си с повече течност.
Като се замисля сега.. две години нямаше никакви ядове като описания. Започнаха като долях вода в радиатора, защото беше на дъното като отвих и погледнах тръбата. Долях до най-горното деление от всичките дето се виждат...
bmw55 написа:Колега както е написано в по-горното мнение смени първо капачката.
След това провери дали ти работят и двете степени на перката. Защото има такъв проблем, не включва първа степен, а само 2-ра и постоянно надува по-голяма температура. 3-ти вариант радиатора някога да е сменян с някое менте и щутсера от голямата жега да омеква и да се изхлузва маркуча. Провери тези неща и кажи дали има някакъв резултат.
Успех!
Възможно да е сменян радиатора честно казано.. преди да я купя. Не съм голям специалист да преценя дали е някакво менте в интерес на истината.. ама ще го огледам. Иначе степените на перката са ок, поне последно като ги гледах.
Ще взема да източа част от водата и да видим.. Първо ще видя къде е това COLD деление и ще изравня нивото. Дано това да е причината..

пп. За капачката, става въпрос предполагам за голямата капачка дето е на радиатора.. отгоре?
пп2 Обаче ми направи много голямо впечатление днес.. като закъсах нямаше хора да ме освиркат. Дори се намери един колега да слезне и да помогне, да избутаме колата

...
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с E36
nikocom написа:Колега покарай го за да загрее и стисни маркуча с ръка ако е много корав значи си за гарнитура ако капачката не ти върти номера.Дори и да не включва първа степен не трябва да вдига налягане което да вади маркуча.
Дай Боже да не е гарнитура..! Ще тествам да видя... след час
...
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Проблем с E36
Абе колега тая кола обезвъздушена ли е както трябва, да няма въздух в системата и той да прави мизерия?
Бъди честен пък да става квото ще
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с E36
bmw55 написа:Абе колега тая кола обезвъздушена ли е както трябва, да няма въздух в системата и той да прави мизерия?
през преливника.. на работещ двигател.. изчаквам минута-две да си тече течността, преди да завия обратно пробката.
Ето от днес няколко клипчета. Струва ми се, че двигателят не работи нормално.. тресе се (може би си въобразявам..). Звукът от ауспуха също е някакъв прекъсващ с буботещ звук..т.е не е равномерен.
https://www.youtube.com/watch?v=MBJkL77 ... ature=plcp
https://www.youtube.com/watch?v=R84x3ON ... ature=plcp
пп. Извинете ме за незнанието.
...
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Проблем с E36
И докато чакаш трябва да е на 2500 оборота. Газ,метан има ли?
Бъди честен пък да става квото ще
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с E36
bmw55 написа:И докато чакаш трябва да е на 2500 оборота. Газ,метан има ли?
бензин. няма газ или метан.
освен довечера да обезвъздушавам пак на 2500 оборота?
...
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с E36
Toй мотора си работи нормално и да не е обезвъздушена колата, като звук и шум. Най-много да започне да загрява или да направи някоя мизерия в процеса на каране. Тоя маркуч дето влиза в мотора да не е запушен някъде или след него да има запушено ?
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с E36
u`F`o написа:Toй мотора си работи нормално и да не е обезвъздушена колата, като звук и шум. Най-много да започне да загрява или да направи някоя мизерия в процеса на каране. Тоя маркуч дето влиза в мотора да не е запушен някъде или след него да има запушено ?
Не е запушен. Като работи и не се измъква си поддържа нормалната температура на двигателя... иначе след него не знам.
Предполагам ако има запушване ще вдига температура?
Yanko Petrov написа:Има граница, на която пише "студено" (КОЛТ или нещо такова, може би на немски), та наливаш до там, на студен двигател. И не е много нависоко това деление, така както казваш, наистина може да си с повече течност.
днес така направих. принципно преди проблема беше до най-горната черта от деленията.. т.е 5 или 8 над границата cold. Сега ще видим какво ще стане... в момента на студен двигател е точно на делението cold.
...
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани