няма тяга 325тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
няма тяга 325тдс
Здравейте.
Проблемът ми е следния:
Колата е бмв е36 325 тдс 96 ноември.Колата,когато я взех вървеше доста,набираше си и така.Обаче след 3-4000 км усетих как почна се по-трудно да набира.Помислих си,че съм и свикнал и вече ми се струва не толкова рязка.Обаче постепенно проблема се задълбочи,до момент,в който с климатик на баир колата буквално не може да отлепи-2-3 не иска.
Разходът и е повече от добър-6 извънградско,7 и малко градско(От Пловдив съм и карам спокойно).
Не пуши повече от обичайното за дизел на над 200 000 км.
Турбото не се чува да вие.
Цедката в резервоара не е запушена-проверих я.
Въздушният филтър е нов.
Масло не губи,или ако губи то е в нормите според мен-на 10 000 км да е изгубила 200-300 мл.Карам с БМВ 10в40.
Другото,което смятам е,че се чува чукане от умната дюза-поне така ми каза едно момче,което уж е в час с нещата.
Може ли някой да нахвърля идеи от какво може да е-кои вакуми основно се пукат и т.н.
Не съм имал бмв до сега,не им знам болежките.Карал съм само италянки
Проблемът ми е следния:
Колата е бмв е36 325 тдс 96 ноември.Колата,когато я взех вървеше доста,набираше си и така.Обаче след 3-4000 км усетих как почна се по-трудно да набира.Помислих си,че съм и свикнал и вече ми се струва не толкова рязка.Обаче постепенно проблема се задълбочи,до момент,в който с климатик на баир колата буквално не може да отлепи-2-3 не иска.
Разходът и е повече от добър-6 извънградско,7 и малко градско(От Пловдив съм и карам спокойно).
Не пуши повече от обичайното за дизел на над 200 000 км.
Турбото не се чува да вие.
Цедката в резервоара не е запушена-проверих я.
Въздушният филтър е нов.
Масло не губи,или ако губи то е в нормите според мен-на 10 000 км да е изгубила 200-300 мл.Карам с БМВ 10в40.
Другото,което смятам е,че се чува чукане от умната дюза-поне така ми каза едно момче,което уж е в час с нещата.
Може ли някой да нахвърля идеи от какво може да е-кои вакуми основно се пукат и т.н.
Не съм имал бмв до сега,не им знам болежките.Карал съм само италянки

Re: няма тяга 325тдс
Колега , най-често се напуква маркучлето към мапа от температуарата около мотора . Мапа е една малка черна кутийка на която е бучната букса с три кабелчета и маркучле 4мм което идва от долната част на всмукателните колектори . Мапа се намира близо до горивния филтър на левия ботуш . Забележка : не го бъркай с управлението на ЕГР или друго ако имаш за жалузите на радиатора , във мапа влиза само един маркуч по това ще го познаеш. Успех.
Re: няма тяга 325тдс
Мерси,надявам се да го намера.
Иначе днеска махнах катализатора и паднаха бая гадости и като че ли малко се отпуши колата.
И имам и друг въпрос-от умната дюза може ли да чатка колата и ако да какво и се разваля-вътре спойката на кабелчетата(четох някъде за нея тема)
Иначе днеска махнах катализатора и паднаха бая гадости и като че ли малко се отпуши колата.
И имам и друг въпрос-от умната дюза може ли да чатка колата и ако да какво и се разваля-вътре спойката на кабелчетата(четох някъде за нея тема)
Re: няма тяга 325тдс
Тоз двг има всичко на всичко 4 датчика , два за смятане на горивото и два за газоразпределението . Датчик кол. вал дава инфо за момента на ГМТ ( горна мъртва точка ) , а датчик умна дюза ( така наречената ) за действителния момент на впръскване от ГНП ( гориво-нагнетателна помпа ) . Та таз умна дюза ако не подава коректно данни на компа то последния не може да коригира правилно аванса се осъществява чрез така наречения авансатор и играе важна роля в гориворазпределението и е логично да 'чука' ако тя не работи добре при различни преходни режими подаване на газ примерно дори и на място , при което предварението скача повече от два пъти дори. Има много неща да прочетеш които ще са ти полезни за да си следиш двг и да предугаждаш или обясняваш някои проблеми , тази информация я има в Е34 подфорума във важни , прочети всичко и тогава питай пак ако не е ясно. Жив и здрав.
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Re: няма тяга 325тдс
Привет,
при мен преди около две години рязко загуби тяга и се оказа дебитомер.
От тогава съм го изключил и си карам така без проблеми.
Поздрави
при мен преди около две години рязко загуби тяга и се оказа дебитомер.
От тогава съм го изключил и си карам така без проблеми.
Поздрави
Re: няма тяга 325тдс
vladobate написа:Колега , най-често се напуква маркучлето към мапа от температуарата около мотора . Мапа е една малка черна кутийка на която е бучната букса с три кабелчета и маркучле 4мм което идва от долната част на всмукателните колектори . Мапа се намира близо до горивния филтър на левия ботуш . Забележка : не го бъркай с управлението на ЕГР или друго ако имаш за жалузите на радиатора , във мапа влиза само един маркуч по това ще го познаеш. Успех.
И аз имах същия проблем, беше се сцепил и извадил маркуча. Проблема - все едно карах чист дизел. Отрезах 2см и го вкарах пак и работата заспа.
Re: няма тяга 325тдс
amxcs написа:vladobate написа:Колега , най-често се напуква маркучлето към мапа от температуарата около мотора . Мапа е една малка черна кутийка на която е бучната букса с три кабелчета и маркучле 4мм което идва от долната част на всмукателните колектори . Мапа се намира близо до горивния филтър на левия ботуш . Забележка : не го бъркай с управлението на ЕГР или друго ако имаш за жалузите на радиатора , във мапа влиза само един маркуч по това ще го познаеш. Успех.
И аз имах същия проблем, беше се сцепил и извадил маркуча. Проблема - все едно карах чист дизел. Отрезах 2см и го вкарах пак и работата заспа.
Чист дизел смешен ще те направи по-зле става работата на ТД-тата са им други настройките и затова като нямаш трубина е по-зле и от злето

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани