проблем с дигиталният климатроник
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- miroslavdimov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 2.11.2011
- Пол: Мъж
проблем с дигиталният климатроник
Колеги имам е36-ца и съм с двуозонов дигитален климатроник.Когато колата стой на слънце няколко часа и таблото е светнало от слънцето запалвам двигателят и искам да пусна климатроника.Дисплеят му работи но не духа.Дисплеят копчетата всичко работи даже и компресора на климатика се пуска но не духа вътре в купето.Като карам на отворени прозорци и каркирам на сянка за час два три и след тва тръгва.Какъв може да е проблема ?
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: проблем с дигиталният климатроник
Проблема ти е от таралежа! Студена спойка!
viewtopic.php?f=8&t=259591&p=2860942&hilit=%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6#p2860942
viewtopic.php?f=8&t=259591&p=2860942&hilit=%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6#p2860942
Re: проблем с дигиталният климатроник
Да ползвам темата на колегата
Е36 M43B18 ’96.С дигиталния климатроник съм.
Миналата година му смених кондензатора на управлението, защото гаснеше и се оправи. Тогава и таралежа май се обади (преди управлението), но напръсках с контактен спрей буксите и се оправи до края на зимата.
Обаче почна пак.
Цяла зима - без проблеми.Но понякога вентилатора не иска да тръгне въобще.
Като го направи за първи път реших да видя първо буксата пак. Свалих кората, запалих, пуснах климата - не тръгва вентилатора. Размърдах буксата и тръгна веднага. Откачих я, напръсках пак с контактен спрей и почна да си работи.
Позатопли се и няколко пъти се случва - сутрин си тръгва, а след обед понякога не ще.
После започна – тръгва при потегляне, спирам за 5-10 мин. и после не ще, паля-гася-чакам_малко-паля-гася и не ще и не ще. Спирам и след 30-тина мин. паля и тръгва. В жегите мин. седмица сутрин тръгва нормално, когато колата е била на слънце след това не ще да тръгне. Размърдвам буксата обаче продължава да не иска.
Всичко това не е непрекъснато, а по негова желание, непредвидимо.
Извадих го да видя какъв му е № - 64118362931. Няма никакви белези за проблем и естествено си работи без проблем като съм го сложил без кората и въздоховода… Обаче ако монтирам всичко не се знае…
Докато беше изваден го включих и пуснах без да е монтиран – темп. се вдигна осезателно веднага. Гася колата, паля, пускам климата – работи, така няколко пъти. Т.е. ако е студена спойка би трябвало да спре като загрее, тъй като достига темп. по-висока отколкото се нагрява от слънцето.
Тръгне ли - си работи както трябва без никакви забележки.
Прочетох някой от темите за таралежа, обаче не ми стана ясно -
Има ли начин да се провери със сигурност дали в таралежа е проблема или си е наред.
Все пак е мин. 150 лв. нов....
Гледам и какви таралежи има и се ошашквам от многообразието.
Като в RealOEM една част дават за Е39, други - за Е46 и трети – несъществуващ №.
За 64118362931 навсякъде пише „няма такъв № на част”.
Е36 M43B18 ’96.С дигиталния климатроник съм.
Миналата година му смених кондензатора на управлението, защото гаснеше и се оправи. Тогава и таралежа май се обади (преди управлението), но напръсках с контактен спрей буксите и се оправи до края на зимата.
Обаче почна пак.
Цяла зима - без проблеми.Но понякога вентилатора не иска да тръгне въобще.
Като го направи за първи път реших да видя първо буксата пак. Свалих кората, запалих, пуснах климата - не тръгва вентилатора. Размърдах буксата и тръгна веднага. Откачих я, напръсках пак с контактен спрей и почна да си работи.
Позатопли се и няколко пъти се случва - сутрин си тръгва, а след обед понякога не ще.
После започна – тръгва при потегляне, спирам за 5-10 мин. и после не ще, паля-гася-чакам_малко-паля-гася и не ще и не ще. Спирам и след 30-тина мин. паля и тръгва. В жегите мин. седмица сутрин тръгва нормално, когато колата е била на слънце след това не ще да тръгне. Размърдвам буксата обаче продължава да не иска.
Всичко това не е непрекъснато, а по негова желание, непредвидимо.
Извадих го да видя какъв му е № - 64118362931. Няма никакви белези за проблем и естествено си работи без проблем като съм го сложил без кората и въздоховода… Обаче ако монтирам всичко не се знае…
Докато беше изваден го включих и пуснах без да е монтиран – темп. се вдигна осезателно веднага. Гася колата, паля, пускам климата – работи, така няколко пъти. Т.е. ако е студена спойка би трябвало да спре като загрее, тъй като достига темп. по-висока отколкото се нагрява от слънцето.
Тръгне ли - си работи както трябва без никакви забележки.
Прочетох някой от темите за таралежа, обаче не ми стана ясно -
Има ли начин да се провери със сигурност дали в таралежа е проблема или си е наред.
Все пак е мин. 150 лв. нов....
Гледам и какви таралежи има и се ошашквам от многообразието.
„Heater Blower FSU/Resistor/Regulator/Hedgehog Fr BMW E36/E46 3Series
Corresponding part numbers:
64116929540
64116923204
64116931680
64118380580
64118376174
64118362931
64118385549
64116929486”
„Fan Blower Resistor for BMW 64116929540 64118362931 64118376174 64118380580 5HL351321031
Application:
BMW 3 ( E36) 1990.09-1998.02
BMW 3 Coupe ( E36) 1992.03-1999.04
BMW 3 Touring ( E36) 1995.01-1999.10
BMW 3 Compact ( E36) 1994.03-2000.08
BMW 3 Convertible ( E36) 1993.03-1999.04”
Като в RealOEM една част дават за Е39, други - за Е46 и трети – несъществуващ №.
За 64118362931 навсякъде пише „няма такъв № на част”.
- GANG_STER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 20.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 M52 COUPE
Re: проблем с дигиталният климатроник
Колега аз имам същия проблем като твоя и естествено се подлъгах да сменям таралежа и естествено си купих нов и нищо проблема си остана, та мисалта ми е ти намери ли решение на твоя проблем?
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани