Смяна на семеринг на диференциала (от към полуоската)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Смяна на семеринг на диференциала (от към полуоската)
Намерих си изгодно едни отворен диф и мисля да го заварям (за да не пре*бавам моя). Но този е с проблем. Една семеринга е изпуснала и се чудя да го тормозя така или да я сменя и тогава да го тормозя
Ето за какво става въпрос:

Трудна ли е смяната, скъпа ли е, сам мога ли да го направя? И другия ми въпрос е, щом ще го заварям после какво масло да му слагам. Ясно е че няма да е кастрол
, ама такова наливно диференциално става ли?


Трудна ли е смяната, скъпа ли е, сам мога ли да го направя? И другия ми въпрос е, щом ще го заварям после какво масло да му слагам. Ясно е че няма да е кастрол


Re: Смяна на семеринг на диференциала (от към полуоската)
Купи си семеринги и ги смени. Семерингите са стандартни размери просто трябва да отидеш в магазин за семеринги и да избереш марката.
Смяната е следната:
- с една щанга напъваш чашката на полуоската на вън и тя излиза;
- изваждаш семеринга и набиваш новия.
Ето схема:

Смяната е следната:
- с една щанга напъваш чашката на полуоската на вън и тя излиза;
- изваждаш семеринга и набиваш новия.
Ето схема:

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани