Питане за БМВ Е 36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 31.07.2006
Пол: Мъж

Питане за БМВ Е 36

Мнение от Bobi05 » 27 Май 2012, 20:17

Колеги, може ли да ми кажете как най "безболезнено" мога да отворя капака на двигателя, при положение,
че отвътре т.е. от ръчката в купето не става? Явно нещо се е "прецакало".
Очаквам отговори.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 11.12.2011
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: E60 530d, E39 540i

Re: Питане за БМВ Е 36

Мнение от espressto » 28 Май 2012, 0:12

За най безболезнено махни лостчето в купето и се моли да се е скъсало от там. С клещи и си готов. Ако не чупиш/сваляш ляв бъбрек и опъваш жилото, ако ти се сваля лесно левия мигач/като си седнал в колата/ също можеш да стигниш до жилото :yes:
ИзображениеДобрите момчета отиват в рая, а лошите си карат бимите и ...... любимите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 31.07.2006
Пол: Мъж

Re: Питане за БМВ Е 36

Мнение от Bobi05 » 28 Май 2012, 11:24

Благодаря, но какво имаш предвид за сваляне на левият мигач/кой/, "както си седнал в колата"
Ако може да поясниш.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Питане за БМВ Е 36

Мнение от vladi_a_i » 28 Май 2012, 11:28

Bobi05 написа:Благодаря, но какво имаш предвид за сваляне на левият мигач/кой/, "както си седнал в колата"
Ако може да поясниш.

Същия..демек шофьорския..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: Питане за БМВ Е 36

Мнение от rhase » 28 Май 2012, 12:08

Здравей колега,
Минах по същият път преди няколко месеца. Като дръпнеш ръчката от купето чува ли се да отпуска поне едната машинка.
Ако не се чува опитай да надигнеш капака като се оглеждаш дали се надига от едната страна повече( т.е. поне една от машинките да е отключила) Ако това става ще разбереш къде се намира проблема. При мен са 2 жила - 1 от ръчката до машинка #1(шофьорската) и второто е от машинка #1 до машинка #2(пасажерска) (E36 318ис 95'г купе). В случай че жило #1 се е скъсало, както ти казаха колегите смъкваш мигача или бъбрека (може и двете :) ) и дърпаш жилото. Трудоемко но става. Ако се е скъсало/заяло жило #2 (както беше при мен) работата е малко по-сложна, но има решение. За целта аз свалих и 2-та бъбрека както и бронята( незнам дали трябва но доста по-лесно се работи, пък и е на 4 болта само). След доста време опити да дърпам жилото за да отключи механизма разбрах , че няма да стане така. Вземаш един спрей със смазка, локализираш машинката №2 (пасажерската) и пръскаш обилно. След това пъхаш права отверка (по възможност НЕ-китайска :D ) и въртиш здраво(незнам дали има значение посоката, аз въртях обратно на часовника). Сигурен съм че това може да се приложи на която и да е от машинките, но за лявата( шофьорска) по-добре опитай първо номера със мигача и дърпане.
Дано съм помогнал, извинявам се за дългия текст :) :bchug:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook