ГИ Lovato на M44B19

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

ГИ Lovato на M44B19

Мнение от Mpower84 » 06 Май 2012, 14:34

Първо искам да отбележа, че съм настроен много скептично относно цялата тая работа с монтажа на газовите инжекциони и като цяло с карането на пропан-бутан. Мотора е M44B19 и ми изпада ГИ Lovato на доставна цена и много се замислих дали да не го взема. Комплекта включва всичко под предния капак (без бутилка, сонда и тръби). До колкото разбрах модела на системата е Easy Fast. Много съм бос по тази тема и всяка информация ще ми бъде от полза! Въобще как се държи този мотор с ГИ и конкретно марката Lovato става ли за нещо?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 95`` m52b20
Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....

Re: ГИ Lovato на M44B19

Мнение от Salis » 06 Май 2012, 14:58

Имам приятел със същия инжекцион самоче на м43 и нема никакви грижи вече 2 години, Като разход мога да ти кажа, че в Сандански с 20лв минава 120км. От към софуер е доста лесен за настройка. Връзката между газовия компютър и лаптопа става с блутуут връзка. Това се сещам за сега.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: ГИ Lovato на M44B19

Мнение от Jang1r » 06 Май 2012, 18:16

Карам със същото Ловато на М42 и съм доволен.Както вече е дъвкано важно е кой ще ти я настрой.В началото имах малък проблем,че над 6к оборота обръщаше сама на газ,но се качихме с газаджията на магистралата и след малко донастройки всичко заспа.Разхода е 10-11 на 100 газ нормално каране. :mhihi: Примерно вчера с 10лв минах 75км :)
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: ГИ Lovato на M44B19

Мнение от Mpower84 » 06 Май 2012, 19:19

Принципно замислям да си я сложа сам или поне сам да си пробия колекторите. Още мнения са добре дошли!

п.п. Има ли разлика между Lovato SMART и Lovato EASY FAST и каква е тя?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: ГИ Lovato на M44B19

Мнение от stormrider » 06 Май 2012, 23:40

Mpower84 написа:Първо искам да отбележа, че съм настроен много скептично относно цялата тая работа с монтажа на газовите инжекциони и като цяло с карането на пропан-бутан. Мотора е M44B19 и ми изпада ГИ Lovato на доставна цена и много се замислих дали да не го взема. Комплекта включва всичко под предния капак (без бутилка, сонда и тръби). До колкото разбрах модела на системата е Easy Fast. Много съм бос по тази тема и всяка информация ще ми бъде от полза! Въобще как се държи този мотор с ГИ и конкретно марката Lovato става ли за нещо?

От един месец съм с газов инжекцион на М44б19 среден разход 8/100
С много любов към децата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 7.02.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

Re: ГИ Lovato на M44B19

Мнение от kolov » 11 Май 2012, 18:57

Слагай не го мисли ама първо се посъветвай с някой газаджия. Аз имам един при който си ходя и съм доволен, ако си в София де :).
и мойта и на брат ми са със същия двигател и двете са с ГИ и сме доволни от към вървене.
ако искаш да ти дам координати на газаджията пиши на Л.С.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: ГИ Lovato на M44B19

Мнение от Mpower84 » 12 Май 2012, 7:21

Говорих вече с газаджия и неговия съвет е ГИ Mega Jet. Май успя да ме убеди пък и слагаше точно такъв на Е60 530i докато говорихме. Още малко ще помисля...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: ГИ Lovato на M44B19

Мнение от Le Transporteur » 12 Май 2012, 18:50

С риск да ти размътя мислите, ще кажа че Ловато са добри на АГУ, за ГИ не ги хвалят, това съм чел избирайки ГИ преди месец-два.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: ГИ Lovato на M44B19

Мнение от Mpower84 » 12 Май 2012, 20:12

Le Transporteur написа:С риск да ти размътя мислите, ще кажа че Ловато са добри на АГУ, за ГИ не ги хвалят, това съм чел избирайки ГИ преди месец-два.

Точно това ми каза и майстора. Даже ми показа комплект Ловато и доста се учудих когато видях надписа Made in Turkey. Там им били фабриките за ГИ... Ти какъв ГИ монтира и доволен ли си? Нещо някой да сподели относно MegaJet?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: ГИ Lovato на M44B19

Мнение от Mpower84 » 01 Юли 2012, 1:15

Монтирах MegaJet. Втори ден карам и от малкото което видях основната разлика от карането на бензин е цената. За момента съм доволен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 14.04.2010
Местоположение: по света и у нас..
Пол: Мъж
Кара: е36 м52б20 купе
Мечтае да кара: e46 m3 csl

Re: ГИ Lovato на M44B19

Мнение от Badr Hari » 01 Юли 2012, 14:10

Всичко е до настройката на уредбата, аз 2 месеца съм г.и. От началото взимам колата майстора ми казва карай всичко е наред, хубаво карам ама не беше наред, не върви прекъсва, казвам му майсторе нещо не е наред, вика карай ще улегне системата :mhihi: . И пак не се оправя, пуснах си парното и хоп всичко заспа. Като погледнах какво е правил под капака, той моля ви се хванал топлата вода от маркуча който излиза от парното и, за да идва до испарителя топла вода трябва да карам на парно.Отивам при него, показвам му, и ми вика ми аз я свръзвам по схема :shock:. Питам го каква е тая схема бе как може така, поспорихме хвана ми топлата вода от маркуча, който отива към парното и колата заспа.Исчистихме натрупаните грешки и сега няма ядове. Та мисълта ми беше ,че всичко е до кадърен майстор и правилна центровка. Сега ако щете ми вярвайте два пъти я засичм и с 20 лева около 17л гас минавам 200км смесено. Обаче и не върви така както на бензин, по-слаба я усещам. И така, бе тая дума ,,майстор'' я мразя вече :D
BMW - The Ultimate Driving Machine

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook