Въпрос относно инсталация на таблото

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от DirtySouth » 19 Апр 2012, 1:26

Така , хванах клещите и изрезах цялата инсталация на е36цата , оставих няколко кабела до таблото и до контактния ключ , та на въпроса от таблото мисля че орязах цялата инсталация за осветлението на таблото и искам да си я направя , някой знае ли на коя точно от 2те букси се намират кабелите за 3те големи крушки на таблото ? Мерси предварително
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от stony1 » 19 Апр 2012, 7:07

Голям си веселяк, всичко дето светва в Е36 когато пуснеш габаритите се захранва с +12V по проводник с цвят сив/червен. Намираш го, на коя букса е и си щастлив :mhihi:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от DirtySouth » 19 Апр 2012, 9:27

Мерси , мисля ,че се сещам ... Дано светне пущинята , а като по запознат да те питам , случайно да знаеш на кои пинове е сигнала за бензиномера и на кои е захранването ? И на колко Ома е поплавъка на е36 , пълен - празен и среда?
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от ~Мишо~ » 20 Апр 2012, 0:16

DirtySouth написа:... И на колко Ома е поплавъка на е36 , пълен - празен и среда?


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от stony1 » 20 Апр 2012, 7:29

Виждам, че колегата ме е изпреварил :mhihi: Само да допълня, че като се сумират стойностите на съпротивленията на двете сонди се получава друга картина.
Последна промяна stony1 на 20 Апр 2012, 21:35, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от DirtySouth » 20 Апр 2012, 20:17

Ми то тея газовите са 0-90 , бмвто явно е 0-250 , тоест ако добавя към газовата едни 160 ома няма ли да стане номера ?
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от stony1 » 20 Апр 2012, 21:56

DirtySouth написа:Ми то тея газовите са 0-90 , бмвто явно е 0-250 , тоест ако добавя към газовата едни 160 ома няма ли да стане номера ?


При пълен резервояр съпротивлението е 125 Ома. При половин резервоар не се знае колко е.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от mihal » 22 Апр 2012, 11:17

stony1 написа:
DirtySouth написа:Ми то тея газовите са 0-90 , бмвто явно е 0-250 , тоест ако добавя към газовата едни 160 ома няма ли да стане номера ?


При пълен резервояр съпротивлението е 125 Ома. При половин резервоар не се знае колко е.

няма логика да са вързани успоредно, първо се пълни половинката с помпата... ако е както казваш при пълен ще показва 125 и при 1/4 пак толкова
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от stony1 » 22 Апр 2012, 11:25

mihal написа:
stony1 написа:
DirtySouth написа:Ми то тея газовите са 0-90 , бмвто явно е 0-250 , тоест ако добавя към газовата едни 160 ома няма ли да стане номера ?


При пълен резервояр съпротивлението е 125 Ома. При половин резервоар не се знае колко е.

няма логика да са вързани успоредно, първо се пълни половинката с помпата... ако е както казваш при пълен ще показва 125 и при 1/4 пак толкова


Не съм се сещал да проверя как са свързани. Може и да са свързани последователно, което е по-вероятното и лесно за управление решение. За да се направи таблото да показва вярно какво е нивото на газта в бутилката, ще трябва малко да му се побае на нивомера на газовата бутилка.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от mihal » 22 Апр 2012, 11:30

stony1 написа:
mihal написа:
stony1 написа:
DirtySouth написа:Ми то тея газовите са 0-90 , бмвто явно е 0-250 , тоест ако добавя към газовата едни 160 ома няма ли да стане номера ?


При пълен резервояр съпротивлението е 125 Ома. При половин резервоар не се знае колко е.

няма логика да са вързани успоредно, първо се пълни половинката с помпата... ако е както казваш при пълен ще показва 125 и при 1/4 пак толкова


Не съм се сещал да проверя как са свързани. Може и да са свързани последователно, което е по-вероятното и лесно за управление решение. За да се направи таблото да показва вярно какво е нивото на газта в бутилката, ще трябва малко да му се побае на нивомера на газовата бутилка.

:yes:
в другата тема точно това казват, да се сменят резисторчетата на платката на газовия нивомер


ама аз не мога да разбера колегата дето фанал клещите и нарязал цялата инсталация какво иска да направи :clap:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от stony1 » 22 Апр 2012, 11:48

Какво значение има какво ще прави, щом му е кеф нека реже :mhihi:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Въпрос относно инсталация на таблото

Мнение от DirtySouth » 23 Апр 2012, 0:04

Режа ненужната ми инсталация , само най-нужните неща си оставям , колата се прави за парзаляне ,а не за всеки ден :) Изрезах 5 кила кабели и то в запалено състояние :mhihi:
I'm slowly drifting
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook