Шарнирни болтове смяна?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Шарнирни болтове смяна?
Здравейте колеги,дойде време да сменям шарнирните болтове късия и дългия но незнам дали се избиват от носача или целия носач се сменя става дума за седан 318 М43 1994 година?Късия болт е с подложка отдолу-подсилен,ако се сменят може ли да го сменя с обикновен?Благодаря и поздрави!
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Шарнирни болтове смяна?
Избиват се и се сменяват. 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Шарнирни болтове смяна?
Както ти е казал колегата по-горе избиват се шарнирите. От съществена важност е новите шарнири да влизат в носачите с усилие, а не свободно (неслучайно се набиват на преса). Хлабаво влизане на шарнира означава износване на отвора в носача, което еднозначно показва нуждата от закупуване на нов носач. Ето тук и една снимка, да видиш разликата между обикновен и усилен шарнир:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Шарнирни болтове смяна?
Благодаря колеги за отговорите,мойте шарнири не са сменяни изобщо оригинални са,смених тампона на носача защото беше понапукан и той беше оригиналния.Общо взето шарнирите са добре късия има лек луфт дългия само тампончето е скъсано,но ще ги сменя мисля да взема на моог като късия да е нормален?!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Шарнирни болтове смяна?
Вземай усилени. И те съветвам да дадеш малко повече пари и да сложиш нещо по-истинско.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Шарнирни болтове смяна?
Прецени си, ако ти идва горе долу на кантар взимай цял носач, усилен няма да е зле...
Да не стане като мен - смених ги с усилени, те обаче не влязоха много стегнато съответно и си излязаха
... че после едни филми, набивах ги с няква ламарина от консерва за втулка, че и ги заварях ... сега вече май позалепнаха и не са излизали повече 
Да не стане като мен - смених ги с усилени, те обаче не влязоха много стегнато съответно и си излязаха



Re: Шарнирни болтове смяна?
Dirty M5 driveR написа:Както ти е казал колегата по-горе избиват се шарнирите. От съществена важност е новите шарнири да влизат в носачите с усилие, а не свободно (неслучайно се набиват на преса). Хлабаво влизане на шарнира означава износване на отвора в носача, което еднозначно показва нуждата от закупуване на нов носач. Ето тук и една снимка, да видиш разликата между обикновен и усилен шарнир:
Аз разлика виждам ама не мога си обясня какво му е усиленото . Единственото важно нещо на шарнира е тефлоновата ( може и друг вид няква пластмаса трудно износваема да е ) капсула дето лагерува с ябълката за какво усилване става на идея ако може някой да обясни ще съм му много благодарен , че ми е интересно наистина.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Шарнирни болтове смяна?
Има теми в които е доста подробно обяснено разликата между двата.Откакто съм с усиления(опростения) вариант вече повече от година не ми се е налагало да сменям къс шарнир.
- zonian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 23.08.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 1.8i
- Мечтае да кара: z4/850i
- Детайли за колата: коли без тавани, мани
Re: Шарнирни болтове смяна?
И аз съм много доволен от усилените на евтините марки. Май ОПТИМАЛ взех усилен за 15 лв. 

- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Шарнирни болтове смяна?
В крайна сметка колеги каква марка шарнирни болтове да търся?Относно носача той си е оригиналния както е излезнала колата от завода и никога не са избивани тея шарнирни болтове!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Шарнирни болтове смяна?
Еми и аз не знам точната разлика между нормален и усилен, просто усиления издържа повече
Естетсвено здравината му зависи и от това колко е качествен. Съвсем не искам да кажа, че при еднакви експлоатационни условия кой да е усилен шарнир гарантирано ще издържи повече от кой да е нормален. Ментета се предлагат навсякъде
Щом носача е оригинален не трябва да има проблеми. Вземай нови шарнири и ги мушкай. А какви да вземеш - доста хора са доволни от Meyle HD. Аз си взех такъв, но за съжаление имам незначителен пробег с него и не мога да кажа от опит дали наистина е толкова здрав или не. Виж в темата на laviatan какво се предлага и си избери.


Щом носача е оригинален не трябва да има проблеми. Вземай нови шарнири и ги мушкай. А какви да вземеш - доста хора са доволни от Meyle HD. Аз си взех такъв, но за съжаление имам незначителен пробег с него и не мога да кажа от опит дали наистина е толкова здрав или не. Виж в темата на laviatan какво се предлага и си избери.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Шарнирни болтове смяна?
И аз съм с т.н. усилени шарнири на мейле и втора година няма проблем
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани