Спирачен ъпгрейд
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- .::Братоев::.
- ентусиаст
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Спирачен ъпгрейд
Аз пък никакъв проблем с баланса не видях като си сложих отпред и отзад спирачки от 330i Е46 Лично съм я пробвал как ли не да спирам с нея и разликата е брутална спрямо стоковите на 28ца...
Заигравката с ръчната е ,че накладките за ръчната и да ги натегнеш до край не хващат добре...барабана на самия диск където хващат тия накладки за ръчната е по-голям от стандартния там идва проблема...
Заигравката с ръчната е ,че накладките за ръчната и да ги натегнеш до край не хващат добре...барабана на самия диск където хващат тия накладки за ръчната е по-голям от стандартния там идва проблема...
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Спирачен ъпгрейд
Това някой с 300/22 и 15ки може ли да го потвърдиМитко Стоянов написа: Идеята ми беше друга - имах предвид за ъпгрейд 300/22 предни и 294/19 задни, където може да се ползва 15".
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спирачен ъпгрейд
.::Братоев::. написа:Аз пък никакъв проблем с баланса не видях като си сложих отпред и отзад спирачки от 330i Е46 Лично съм я пробвал как ли не да спирам с нея и разликата е брутална спрямо стоковите на 28ца...
Заигравката с ръчната е ,че накладките за ръчната и да ги натегнеш до край не хващат добре...барабана на самия диск където хващат тия накладки за ръчната е по-голям от стандартния там идва проблема...
Ти разликата в баланса няма да я разбереш по никакъв начин, освен ако не си Шумахер. Другия вариант да го усетиш е крайно неприятен и не ти го пожелавам в никой случай.
- .::Братоев::.
- ентусиаст
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Спирачен ъпгрейд
bum_bum написа:.::Братоев::. написа:Аз пък никакъв проблем с баланса не видях като си сложих отпред и отзад спирачки от 330i Е46 Лично съм я пробвал как ли не да спирам с нея и разликата е брутална спрямо стоковите на 28ца...
Заигравката с ръчната е ,че накладките за ръчната и да ги натегнеш до край не хващат добре...барабана на самия диск където хващат тия накладки за ръчната е по-голям от стандартния там идва проблема...
Ти разликата в баланса няма да я разбереш по никакъв начин, освен ако не си Шумахер. Другия вариант да го усетиш е крайно неприятен и не ти го пожелавам в никой случай.
Ми да де това казвам ,че не ми се е случвало това нещо за което говориш ти , а не е като да не съм я покарал тая кола... не знам аз казвам какви са моите впечатления от тия спирачки може и да сте прави
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд
Не съм 100% сигурен, но на Е34 си влиза без проблеми, евентуално може да се наложи използването на фланец. Виждал съм 330ХД с 16" от е39 и си влизат.krika написа:Това някой с 300/22 и 15ки може ли да го потвърдиМитко Стоянов написа: Идеята ми беше друга - имах предвид за ъпгрейд 300/22 предни и 294/19 задни, където може да се ползва 15".
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд
Какви накладки използва за ръчната - от Е36 или Е46? Аз мисля да взема всичко от 330-ката (ламарината зад диска и механизма за накладките на ръчната) и предполагам няма да има проблеми с ръчната. Съответно всичко ще се сглоби с нови накладки и дискове..::Братоев::. написа:Аз пък никакъв проблем с баланса не видях като си сложих отпред и отзад спирачки от 330i Е46 Лично съм я пробвал как ли не да спирам с нея и разликата е брутална спрямо стоковите на 28ца...
Заигравката с ръчната е ,че накладките за ръчната и да ги натегнеш до край не хващат добре...барабана на самия диск където хващат тия накладки за ръчната е по-голям от стандартния там идва проблема...
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- .::Братоев::.
- ентусиаст
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Спирачен ъпгрейд
Митко Стоянов написа:Какви накладки използва за ръчната - от Е36 или Е46? Аз мисля да взема всичко от 330-ката (ламарината зад диска и механизма за накладките на ръчната) и предполагам няма да има проблеми с ръчната. Съответно всичко ще се сглоби с нови накладки и дискове..::Братоев::. написа:Аз пък никакъв проблем с баланса не видях като си сложих отпред и отзад спирачки от 330i Е46 Лично съм я пробвал как ли не да спирам с нея и разликата е брутална спрямо стоковите на 28ца...
Заигравката с ръчната е ,че накладките за ръчната и да ги натегнеш до край не хващат добре...барабана на самия диск където хващат тия накладки за ръчната е по-голям от стандартния там идва проблема...
Вземи и накладките да и няма да имаш грижи
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Спирачен ъпгрейд
Доколкото успях да събера информация от чужди форуми, разбрах, че:
286mm = 15" minimum. (E36 323,325,328. E46 320 etc).
300mm = 16" minimum. (E46 325, 328. Z3 3.0l etc).
320~mm = 17" minimum. (E36 M3. E46 330. E39 540 etc).
Значи нямаме късмет да караме с 300 диск на 15ки, освен с някакви джанти с много малко ЕТ.
Сега някой да сподели колко е разликата само с по-хубави дискове и накладки - Примерно АTE Power/Ferodo Premier (Green Stuff)
286mm = 15" minimum. (E36 323,325,328. E46 320 etc).
300mm = 16" minimum. (E46 325, 328. Z3 3.0l etc).
320~mm = 17" minimum. (E36 M3. E46 330. E39 540 etc).
Значи нямаме късмет да караме с 300 диск на 15ки, освен с някакви джанти с много малко ЕТ.
Сега някой да сподели колко е разликата само с по-хубави дискове и накладки - Примерно АTE Power/Ferodo Premier (Green Stuff)
Re: Спирачен ъпгрейд
Имам и аз въпрос относно спирачен ъпгрейд, мога ли да взема всичко от М3, но ABS/ASC помпата да остане от 28ица, има ли шанс да продължат да работят коректно системите?
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд
Мисля, че стават, ама там консумативите са по-скъпи и невинаги има в наличност или читава марка (дискове и накладки), а цената на която ще си купиш апарати (предни и задни) е почти идентична. Аз лично намерих за по-изгодно да взема от Е46 330 и предни, сега и задни.Exy написа:Имам и аз въпрос относно спирачен ъпгрейд, мога ли да взема всичко от М3, но ABS/ASC помпата да остане от 28ица, има ли шанс да продължат да работят коректно системите?
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
Re: Спирачен ъпгрейд
Накладките не ги сменям много често и да са по-скъпи не е фатално, а пък наличността изобщо не ме притеснява, лампата светва доста преди да се изтъркат докрай. Притеснява ме това, че парт номерата на АБС помпите са различни и предполагам тази на М3ката е по-мощна. А изобщо не ми се занимава да я сменям, защото ще трябва и управлението да сменя и инсталацията ще е различна и става дълга и широка.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд
Помпите са с различен диаметър на буталото и съответно с различен дебит.За накладките хубаво, ама я виж цената на дисковете? Или тях нямаш намерение да ги подменяш?Exy написа:Накладките не ги сменям много често и да са по-скъпи не е фатално, а пък наличността изобщо не ме притеснява, лампата светва доста преди да се изтъркат докрай. Притеснява ме това, че парт номерата на АБС помпите са различни и предполагам тази на М3ката е по-мощна. А изобщо не ми се занимава да я сменям, защото ще трябва и управлението да сменя и инсталацията ще е различна и става дълга и широка.
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
Re: Спирачен ъпгрейд
Еми да, ако са захабени много няма да ги взимам ще търся от друга кола. Аз не я карам много колата накладки последно сменях преди 2-3 години, а дискове само предни преди 5-6 и далеч не са за смяна още.
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Спирачен ъпгрейд
Искате да ми кажете, че спокойно мога да сложа дисковете с апаратите и накладките от 330и и да имам ръчна?
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд
Ако използваш задните ламарини и накладки на ръчната може. На 330-ката диаметъра на ръчната по-голям.g_dobreff написа:Искате да ми кажете, че спокойно мога да сложа дисковете с апаратите и накладките от 330и и да имам ръчна?
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани