Спирачен ъпгрейд

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от .::Братоев::. » 15 Апр 2012, 23:17

Аз пък никакъв проблем с баланса не видях като си сложих отпред и отзад спирачки от 330i Е46 :mhihi: Лично съм я пробвал как ли не да спирам с нея и разликата е брутална спрямо стоковите на 28ца...
Заигравката с ръчната е ,че накладките за ръчната и да ги натегнеш до край не хващат добре...барабана на самия диск където хващат тия накладки за ръчната е по-голям от стандартния там идва проблема...
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от krika » 15 Апр 2012, 23:35

Митко Стоянов написа: Идеята ми беше друга - имах предвид за ъпгрейд 300/22 предни и 294/19 задни, където може да се ползва 15".
Това някой с 300/22 и 15ки може ли да го потвърди :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от bum_bum » 16 Апр 2012, 7:12

.::Братоев::. написа:Аз пък никакъв проблем с баланса не видях като си сложих отпред и отзад спирачки от 330i Е46 :mhihi: Лично съм я пробвал как ли не да спирам с нея и разликата е брутална спрямо стоковите на 28ца...
Заигравката с ръчната е ,че накладките за ръчната и да ги натегнеш до край не хващат добре...барабана на самия диск където хващат тия накладки за ръчната е по-голям от стандартния там идва проблема...


Ти разликата в баланса няма да я разбереш по никакъв начин, освен ако не си Шумахер. Другия вариант да го усетиш е крайно неприятен и не ти го пожелавам в никой случай.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от .::Братоев::. » 16 Апр 2012, 8:46

bum_bum написа:
.::Братоев::. написа:Аз пък никакъв проблем с баланса не видях като си сложих отпред и отзад спирачки от 330i Е46 :mhihi: Лично съм я пробвал как ли не да спирам с нея и разликата е брутална спрямо стоковите на 28ца...
Заигравката с ръчната е ,че накладките за ръчната и да ги натегнеш до край не хващат добре...барабана на самия диск където хващат тия накладки за ръчната е по-голям от стандартния там идва проблема...


Ти разликата в баланса няма да я разбереш по никакъв начин, освен ако не си Шумахер. Другия вариант да го усетиш е крайно неприятен и не ти го пожелавам в никой случай.

Ми да де това казвам ,че не ми се е случвало това нещо за което говориш ти , а не е като да не съм я покарал тая кола... не знам аз казвам какви са моите впечатления от тия спирачки може и да сте прави :yes:
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Митко Стоянов » 16 Апр 2012, 8:59

krika написа:
Митко Стоянов написа: Идеята ми беше друга - имах предвид за ъпгрейд 300/22 предни и 294/19 задни, където може да се ползва 15".
Това някой с 300/22 и 15ки може ли да го потвърди :?:
Не съм 100% сигурен, но на Е34 си влиза без проблеми, евентуално може да се наложи използването на фланец. Виждал съм 330ХД с 16" от е39 и си влизат.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Митко Стоянов » 16 Апр 2012, 9:10

.::Братоев::. написа:Аз пък никакъв проблем с баланса не видях като си сложих отпред и отзад спирачки от 330i Е46 :mhihi: Лично съм я пробвал как ли не да спирам с нея и разликата е брутална спрямо стоковите на 28ца...
Заигравката с ръчната е ,че накладките за ръчната и да ги натегнеш до край не хващат добре...барабана на самия диск където хващат тия накладки за ръчната е по-голям от стандартния там идва проблема...
Какви накладки използва за ръчната - от Е36 или Е46? Аз мисля да взема всичко от 330-ката (ламарината зад диска и механизма за накладките на ръчната) и предполагам няма да има проблеми с ръчната. Съответно всичко ще се сглоби с нови накладки и дискове.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от .::Братоев::. » 16 Апр 2012, 11:53

Митко Стоянов написа:
.::Братоев::. написа:Аз пък никакъв проблем с баланса не видях като си сложих отпред и отзад спирачки от 330i Е46 :mhihi: Лично съм я пробвал как ли не да спирам с нея и разликата е брутална спрямо стоковите на 28ца...
Заигравката с ръчната е ,че накладките за ръчната и да ги натегнеш до край не хващат добре...барабана на самия диск където хващат тия накладки за ръчната е по-голям от стандартния там идва проблема...
Какви накладки използва за ръчната - от Е36 или Е46? Аз мисля да взема всичко от 330-ката (ламарината зад диска и механизма за накладките на ръчната) и предполагам няма да има проблеми с ръчната. Съответно всичко ще се сглоби с нови накладки и дискове.

:yes: Вземи и накладките да и няма да имаш грижи
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Jim Beam » 23 Апр 2012, 13:35

Доколкото успях да събера информация от чужди форуми, разбрах, че:

286mm = 15" minimum. (E36 323,325,328. E46 320 etc).
300mm = 16" minimum. (E46 325, 328. Z3 3.0l etc).
320~mm = 17" minimum. (E36 M3. E46 330. E39 540 etc).

Значи нямаме късмет да караме с 300 диск на 15ки, освен с някакви джанти с много малко ЕТ.

Сега някой да сподели колко е разликата само с по-хубави дискове и накладки - Примерно АTE Power/Ferodo Premier (Green Stuff)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Exy » 23 Апр 2012, 18:32

Имам и аз въпрос относно спирачен ъпгрейд, мога ли да взема всичко от М3, но ABS/ASC помпата да остане от 28ица, има ли шанс да продължат да работят коректно системите?

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Митко Стоянов » 23 Апр 2012, 21:18

Exy написа:Имам и аз въпрос относно спирачен ъпгрейд, мога ли да взема всичко от М3, но ABS/ASC помпата да остане от 28ица, има ли шанс да продължат да работят коректно системите?
Мисля, че стават, ама там консумативите са по-скъпи и невинаги има в наличност или читава марка (дискове и накладки), а цената на която ще си купиш апарати (предни и задни) е почти идентична. Аз лично намерих за по-изгодно да взема от Е46 330 и предни, сега и задни.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Exy » 24 Апр 2012, 11:05

Накладките не ги сменям много често и да са по-скъпи не е фатално, а пък наличността изобщо не ме притеснява, лампата светва доста преди да се изтъркат докрай. Притеснява ме това, че парт номерата на АБС помпите са различни и предполагам тази на М3ката е по-мощна. А изобщо не ми се занимава да я сменям, защото ще трябва и управлението да сменя и инсталацията ще е различна и става дълга и широка.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Митко Стоянов » 24 Апр 2012, 11:22

Exy написа:Накладките не ги сменям много често и да са по-скъпи не е фатално, а пък наличността изобщо не ме притеснява, лампата светва доста преди да се изтъркат докрай. Притеснява ме това, че парт номерата на АБС помпите са различни и предполагам тази на М3ката е по-мощна. А изобщо не ми се занимава да я сменям, защото ще трябва и управлението да сменя и инсталацията ще е различна и става дълга и широка.
Помпите са с различен диаметър на буталото и съответно с различен дебит.За накладките хубаво, ама я виж цената на дисковете? Или тях нямаш намерение да ги подменяш?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Exy » 24 Апр 2012, 13:08

Еми да, ако са захабени много няма да ги взимам ще търся от друга кола. Аз не я карам много колата накладки последно сменях преди 2-3 години, а дискове само предни преди 5-6 и далеч не са за смяна още.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 23.04.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530I M sport
Мечтае да кара: //M5
Детайли за колата: Saloon Manual Transmission

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от g_dobreff » 04 Юни 2012, 10:02

Искате да ми кажете, че спокойно мога да сложа дисковете с апаратите и накладките от 330и и да имам ръчна?

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Митко Стоянов » 04 Юни 2012, 10:07

g_dobreff написа:Искате да ми кажете, че спокойно мога да сложа дисковете с апаратите и накладките от 330и и да имам ръчна?
Ако използваш задните ламарини и накладки на ръчната може. На 330-ката диаметъра на ръчната по-голям.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook