Проблем с климатроник
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Проблем с климатроник
Колеги имам следния проблем:
Колата е Е36 кабрио с климатроник и преди два дни климатроника отказа.Не знам дали има общо че сменях компа на двигатела,но като го закача на диагностика не показва грешки.
проблема е че пускам климатика и тръгва само перката отпред а компресора не.Има си фреон и т.н.
Сега не знам къде да търся проблема?
Колата е Е36 кабрио с климатроник и преди два дни климатроника отказа.Не знам дали има общо че сменях компа на двигатела,но като го закача на диагностика не показва грешки.
проблема е че пускам климатика и тръгва само перката отпред а компресора не.Има си фреон и т.н.
Сега не знам къде да търся проблема?
Re: Проблем с климатроник
Веднага след смяната ли е отказало, или е работило след смяната и после е спряло?
- -Юли-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
Re: Проблем с климатроник
виж да не си откачил кабела на компресора!!!
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Проблем с климатроник
Работеше с единя компютър и на следващия ден сложих друг компютър и не съм го пускал...на следващия ден опитах да го пусна и не иска да тръгне компресора,а в момента в който натисна копчето и тръгва перката.... 

- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Проблем с климатроник
Лошото е че няма как да сложа стария...вчера пуснах само един плюс на компресора и тръгна,но сега не мога да намеря от къде идва този плюс който управлява компресора...проверих бушоните,здрави са си...трябва да потърся от къде идва плюса...трябва да има и реле,но и него не знам къде е?
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с климатроник
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Проблем с климатроник
Проверих всичките релета и всичко си работи....май ще се окаже че проблема е в компа,номерата им са едни и същи и на двата-1429861.
Въпроса е че единя е от 2,8(който е на колата),а оригиналния е 2,5.Не знам дали мога да сменя паметите на двата компа защото така или иначе колата не върви както преди...
Въпроса е че единя е от 2,8(който е на колата),а оригиналния е 2,5.Не знам дали мога да сменя паметите на двата компа защото така или иначе колата не върви както преди...

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Проблем с климатроник
Плюса за компресора идва от пресостата,който ако не се лъжа стои на фиртъра дехидратор,има букса с 4-ри кабела,двата са за перката,а другите два за компресора 

- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Проблем с климатроник
А като го сваля този датчик дали ще изтече фреона или?
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с климатроник
релето се командва с маса от компютъра, който си сменил (pin 74). плюсовете са: за силовата верига бушон 39, за управляващата - 16... това е грубо казано, без номер на шаси 

- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Проблем с климатроник
venek написа:А като го сваля този датчик дали ще изтече фреона или?
За да го премериш няма нужда да го свалиш,а само да откачиш буксата му.Иначе при демонтажа му не би трябвало да изпуснеш газта,отдолу трябва да има игличка и само леко да изсъска и спре,но не съм сигурен че е така при бмв

Re: Проблем с климатроник
Колеги аз също имам проблем с двузоновия климатик с врутките. Колата е е36 седан с м40 двигател 92 година , Смених и двигателя с м52б25 от англичанка която е била автоматик, копресора го смених с този от м52-ката напълнихме го с Фреон и не тръгна, като направим мост на релето климатика тръгва и в колата духа студено. Самото управление си работи и си е оригинално на колата не е пипано, съмнява ме някои кабел не свързан при трансплантацията обаче не мога да намеря кои в Бургас може да го оправи. Можете ли да ми помогнете
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани