Проблемът с празния ход на IS-ките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Проблемът с празния ход на IS-ките
Колеги, моля помагайте. Къде да отида на диагностика и някой да ми каже какво й има на колата. 318IS далечната 1993 година, смених дебитомер, сложих друга ламбда за проба, почистих моторчето за празния ход...проблема остана. Като й скимне и се почват едни амплитуди в празния ход от почти нула до около 1500, като е студена за момент забива муцуната на около 2000 оборота и после продължава, но като цяло и топла и студена според мен не върви както трябва. Моля препоръчайте някой който може да направи диагностика и да установи от къде е проблема. Благодаря предварително
Последна промяна pinciflucnik на 14 Апр 2012, 0:53, променена общо 2 пъти
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
pinciflucnik написа:Колеги, моля помагайте. Къде да отида на диагностика и някой да ми каже какво й има на колата. 318IS далечната 1993 година, смених дебитомер, сложих друга ламбда за проба, почистих моторчето за празния ход...проблема остана. Като й скимне и се почват едни амплитуди в празния ход от почти нула до около 1500, като е студето за момент забива муцуната на около 2000 оборота и после продължава. Моля препоръчайте някой който може да направи диагностика и да осанови от къде е проблема. Благодаря предварително
Моторчето за празния ход провери ли го ? Щото най-често от там е проблема.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Колега преди 2 часа го чистих, ефекта беше силно нулев. Ако имаш рабощето с радост ще мина да го взема за проба
Като смених дебитомера се кротна за около ден два и после пак... Забравих да кажа, че колата е с газова инжекция, но проблема го има и на двата вида гориво

- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
viewtopic.php?t=126046
Колега, с това заглавие какво искаш да кажеш? Че при IS-ките проблемът с празния ход е "серийна екстра" ли?
Колега, с това заглавие какво искаш да кажеш? Че при IS-ките проблемът с празния ход е "серийна екстра" ли?

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
pinciflucnik написа:Колега преди 2 часа го чистих, ефекта беше силно нулев. Ако имаш рабощето с радост ще мина да го взема за пробаКато смених дебитомера се кротна за около ден два и после пак... Забравих да кажа, че колата е с газова инжекция, но проблема го има и на двата вида гориво
Само болтче м5 е решението на проблема с моторчето.Не ти трябва нов безплатно е и работи безотказно.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Да колега според мен е серийна екстра, темата съм я чел...няколко пъти точно заради това искам да отида някъде при някой доказан човек който да направи диагностика и да каже.
Колега това болтче М5 къде трябва да го сложа?
Колега това болтче М5 къде трябва да го сложа?
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Отстрани на клапанчето се пробива една дупчица ф5мм и се слага болтче с подходяща дължина да достигне пеперудката вътре която се върти.Така се ограничава минималното притваряне на клапана тоест се задават минимални обороти.Изчезват гасненето флуктуациите и ниските обороти на газ.Пак си имаш високи на студен двигател.Тва моторче не се регулира по никакъв начин. Слагаш нов и се молиш да се оправи.Другия начин е от дебитомера.Има си откъде да се регулира байпасно на клапата но засега толкова.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
tps и стъпково или направо дросел на които никои не му е ръчкал настоиките..
моя М42 работи като часовник и никога не ми е тресял след като смених тези неща
моя М42 работи като часовник и никога не ми е тресял след като смених тези неща
- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
А някой познава ли човек който може да погледне колата и да каже: "това е проблемът, оправи го и ще се оправи/ще струва еди колко си"???ares2 написа:tps и стъпково или направо дросел на които никои не му е ръчкал настоиките..
моя М42 работи като часовник и никога не ми е тресял след като смених тези неща
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Според мен проблема не е в датчиците на тези мотори ,ами целият проблем се крие в смукателният колектор .
Със времето гарнитурите олягат и не може да уплатнява добре двучастовия смукател ,за това взимаш силикон от този за гарнитури дали ще е на Орлинг или Виктор рейц и ключ 11 .
Сваляш горната част на колектора и ще видиш диса клапана .Между двата колектора има едно като фланец ,мажеш под него и над него добре със силикон ...след това по обратен ред събираш .Мисля че ще има добър ефент и вероятно ще стабилизара оборотите
За диса клапана -направо го вади ,има такива пластмасови от 2 части който аз съм вадел на парчета преди да попаднат в смукателя навътре
Със времето гарнитурите олягат и не може да уплатнява добре двучастовия смукател ,за това взимаш силикон от този за гарнитури дали ще е на Орлинг или Виктор рейц и ключ 11 .
Сваляш горната част на колектора и ще видиш диса клапана .Между двата колектора има едно като фланец ,мажеш под него и над него добре със силикон ...след това по обратен ред събираш .Мисля че ще има добър ефент и вероятно ще стабилизара оборотите
За диса клапана -направо го вади ,има такива пластмасови от 2 части който аз съм вадел на парчета преди да попаднат в смукателя навътре

- кобрата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 31.01.2012
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525TDS, E32 735i, E30 320i
- Мечтае да кара: S50 нещо си ....
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Eй Владе Владе давай IS да те отърва от мъките се видиш V-TECH 

- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
На м42то ДИСАта е с метална клапа
Неработеща ДИСА няма как да причини проблеми с празния ход,а и работи ли не я барай 


BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
това с уплътняването на снадката на двете части на колектора не е лоша идея
аз скоро я смених тази гарнитурка там и за всеки случаи я намазах и със силикон..
много е вероятно нестабилния празен ход да си е от нерегламентиран въздух .. някъде да си подръпва..
прав е колегата по горе
аз скоро я смених тази гарнитурка там и за всеки случаи я намазах и със силикон..
много е вероятно нестабилния празен ход да си е от нерегламентиран въздух .. някъде да си подръпва..
прав е колегата по горе
- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
До колкото успявам да установя основния проблем е докато колата влезне в работен режим. След като изправи стрелката на температурата колебанията ставам много малки, но винаги ги има при палене. Тези дни ще пробвам с един температурен датчик и ще пиша какво е станало...
- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
След обстойни тестове днес установих че проблема си го има и при загрял дригател. DISA-та не работи, искам да питам запознатите кой от двата клапана е по-чето дефектиралия, електрическия или другия? Установих също и че имам спешна нужда от гарнитура за капака на клапаните, тъй като от 4 свещи 3 са в масло. Има ли вариянт САМО от това да е проблема или....?
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани