Сериозен проблем с ТДС е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Сериозен проблем с ТДС е36
Колеги преди да си купя колата човека от който я взех ми каза че са ремонтирали ГНПто защото било протеклко, купих я и се оказа че не е зацепена правилно. Носих я на сервиз в Русе уж я опрайха (подмениха и и една шпонка за зацепването и гарнитурата(така ми казаха поне)) и че няма проблем вече. Ходих миналата седмица да и слагам чип във Варна и още със закачането на сондата показа че е много бедна горивната смес, изненадващо но пък процедурата която е правело момчето за чипосването на ТДСките не се получи при моя.Наложи се да и вдигне горивото на макс и ефек вече имаше, но почти никакъв, разликата във вървежа едва се разбираше. След малко размишляване разбрахме се след няколко дни да отида пак и да я вкараме в севиза на БОШ. Тръгнах от Русе след някой друг ден към Варна и директно в сервиза. Оставихме колата пак да и центроват помпата да я оправят (уж да и центроват "центрованата" помпа) и след няколко часа ми се обаждат да ходя да си я взема защото била готова. Обясниха ми че са нагласили помпата както трябва да е в заводско зацепено састояние ако мога така да се изразя и... разлика нямаше даже колата стана малко по тромава. ПОМОГНЕТЕ ако знаете на какво се далжи това. Пробвах с друга подкачваща помпа нямаше разлика прочистих горивните канали тръбички филтри и всякакви такива и пак нямаше разли и отново стигнахме до там че ГНП-то не нагнетява както трябва, колата ми е 94г. но е след 01. месец не съм сигурен за другото ще допълня в др. коментар като разбера точно, казвам го защото разбрах че след 94г. 01. месец помпите трябвало да завършват на 995 а моята е на 994 ... ето и целия номер NR. 0 460 496 994 . ! Ако е така както си мисля аз още в самото начало преди да взема колата са сменили помпата по времето когато е протекла за по лесно ако са имали тая вапросната на 994 или просто оригиналната не е ставала за нищо незнам моля ПОМОГНЕТЕ. Стигнах до извода че тая помпа не е за моя ТДС, но за да съм сигурен моля поправете ме ако греша, ако някой знае точно на какво се дължи това прецакване с бедната смес и дали найстина трябва да си взема ГНП на 995 и ГНП с този номер е за моята кола нека каже ще съм много благодарен ! 

ПОМОГНЕТЕ! - Проблем с чипосан ТДС - Не ВЪРВИ !!!!
Здравейте колеги имам един вапрос и ако някой може да помогне.?..
Карам 325 тдс ( 143 коня)..,след известно време каране със заводския си мотор реших да ми чипосат колата междувременно преди това в русе си правих помпата защото небеше зацепена правилно уж така каза помпаджията и след като седя колата ми 3 дни при него за ремонт бяхме приклиучили както ми беше сменил и шпонката за зацепването на помпата така и гарнитурата.
Та мисалта ми е следната.
Ходих до Варна миналата седмица да чипосаме колата, още със слагането на Сондата в гърнето за замерването на сместа забелязахме че е много бедна сместа, при което се зае майстора да оправи нещата софтуерно (той си знае как).Направи всичко за около час и полувина при което пак тествахме резултат никакъв.Втори път отвори компиутара и му зададе максимално гориво, имаше минимална разлика почти незабележима.Извода ни беше че помпата на са я зацепили правилно и решихме да оправят бъркотията сервиза на "Bosch" във Варна. След няколко дена от Русе пак се наех и отидох във Варна директно в сервиза оставих колата с уговорката да ми погледнат ГНП-то и да оправят проблема за да може да повлияе чипа на колата (ако мога така да се изразя). След няколко часа ми се обадиха казаха че са ми нагласили помпата по заводски както трябвало да бъде. Отивам вземам колата и пак не върви даже леко по тромава стана. Прибрах се естествено издухан от към финанси и отчаян от кофти проблема който така и не отстраниха и сервиза на "Bosch". Поразтърсих се но тъй като не намерих нищо близко до моя проблем, а само че евентуално помпата ми е друга, реших да видя номера на ГНП-то който е (NR. 0 460 496 994), при което разбирам че помпата не е за моя мотор (но не съм сигурен).! МОЛЯ ако можете помогнете колеги за да знам наистина ли помпата не е за моя двигател и затова нищо неможе да постигнем или просто се заблуждавам. На мен лично ми казаха че проблема ми е в ГНП-то просто не било за тоя мотор а по скоро за ТД. Помогнете моля ще съм ви много благодарен, наистина тая кола ме побърка. И само да вмъкна за финал преди да взема колата тоя от когото я взех ми каза че са правили ГНП-то, но не са го заменяли. Вазможно ли е да са изиграли него и да са му сменили ГНП-то, както и той мен в следствие на цялата тая каша.???? ....
Извинявам се че пускам 2 едни и същи теми по малко различно написан начин но се надявам някой наистина да помогне !
Карам 325 тдс ( 143 коня)..,след известно време каране със заводския си мотор реших да ми чипосат колата междувременно преди това в русе си правих помпата защото небеше зацепена правилно уж така каза помпаджията и след като седя колата ми 3 дни при него за ремонт бяхме приклиучили както ми беше сменил и шпонката за зацепването на помпата така и гарнитурата.
Та мисалта ми е следната.
Ходих до Варна миналата седмица да чипосаме колата, още със слагането на Сондата в гърнето за замерването на сместа забелязахме че е много бедна сместа, при което се зае майстора да оправи нещата софтуерно (той си знае как).Направи всичко за около час и полувина при което пак тествахме резултат никакъв.Втори път отвори компиутара и му зададе максимално гориво, имаше минимална разлика почти незабележима.Извода ни беше че помпата на са я зацепили правилно и решихме да оправят бъркотията сервиза на "Bosch" във Варна. След няколко дена от Русе пак се наех и отидох във Варна директно в сервиза оставих колата с уговорката да ми погледнат ГНП-то и да оправят проблема за да може да повлияе чипа на колата (ако мога така да се изразя). След няколко часа ми се обадиха казаха че са ми нагласили помпата по заводски както трябвало да бъде. Отивам вземам колата и пак не върви даже леко по тромава стана. Прибрах се естествено издухан от към финанси и отчаян от кофти проблема който така и не отстраниха и сервиза на "Bosch". Поразтърсих се но тъй като не намерих нищо близко до моя проблем, а само че евентуално помпата ми е друга, реших да видя номера на ГНП-то който е (NR. 0 460 496 994), при което разбирам че помпата не е за моя мотор (но не съм сигурен).! МОЛЯ ако можете помогнете колеги за да знам наистина ли помпата не е за моя двигател и затова нищо неможе да постигнем или просто се заблуждавам. На мен лично ми казаха че проблема ми е в ГНП-то просто не било за тоя мотор а по скоро за ТД. Помогнете моля ще съм ви много благодарен, наистина тая кола ме побърка. И само да вмъкна за финал преди да взема колата тоя от когото я взех ми каза че са правили ГНП-то, но не са го заменяли. Вазможно ли е да са изиграли него и да са му сменили ГНП-то, както и той мен в следствие на цялата тая каша.???? ....
Извинявам се че пускам 2 едни и същи теми по малко различно написан начин но се надявам някой наистина да помогне !
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Сериозен проблем с ТДС е36
вместо да си даваш парите са чип можеше да ги вложиш в ангренаж щеше да тръгне колата повече и щеше да и се радваш повече време .
а иначе на въпроса 100% не е зацепена правилно помпата ,много често прескачат от разтегнати вериги при затягането на помпата и после нещата стават сложни за който не разбира
а иначе на въпроса 100% не е зацепена правилно помпата ,много често прескачат от разтегнати вериги при затягането на помпата и после нещата стават сложни за който не разбира
6>4
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани