НЕстабилност при по-висока скорост
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
НЕстабилност при по-висока скорост
Привет на всички БМВ маняци. Бих искал малко помощ от ваз. Ето и проблема. От няколко месеца усещам нестабилност, когато понатисна до към 140-160км. Ето и състоянието на колата. Сменил съм ляв тампон на носача (дясния бил здрав според монтьора), сменил съм двата къси шарнирни болта, сменил съм левия накрайник,джантите са метални прави, гумите са ми нови на 5000 км зимни Малоя Креста, балансира съм, правил съм реголаж на предница преди 2-3 месеца. Когато стигна въпросната скорост колата става трудна за оправление, волана се върти на където си изка, а колата се клани странично, имам предвит неподскача на горе на долу а все едно някой я натиска от едната странна и от другата страна. Друго което ми направи впечатление е че когато карам по неравности и има наклон на долу(наклон с павета примерно) волана ми трепери леко. Нямам тропане или луфтове по предницата. Несъм сигурен за състоянието на двата предни амортисьора но несъм ги сменял. Ще съ благодарен на всеки, който даде мнение или съвет.
Гумите са с посока но са монтирани правилно. Този проблем го имах и с летните гуми. В момента със със гуми чиито размери неса препоръчани от БМВ поне според книгата на колата но аз се базирам на факта че карам по "ИДЕАЛНИ" магистрали без дупки като кратер
. Размера е 195/65/15 но едва ли това е причината, лятните бяха 185/60/15 и пак се клатушкаше.

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
пробвай в завой дали се клати пак така колата, ако се "люшка" значи е от амортесеорите
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Най-добре отиди някъде да ти тестват амортесиьорите преди да правиш каквото и да е. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Не търси причините за тази нестабилност само по предния мост... виж задните амортисьори, стабил. щанги, тампони на носачите... Другото, което ми хрумва е да видиш състянието на рейката, този ефект на "волана ходи накъдето си иска може и да е от нея"... и мен все ме сполетяват такива трудно откриваеми прблеми, така че отхвърляй едно по едно 

Never mistake motion for action...
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Достатъчно е един от четирите морта да се е "изпуснал".
Получава се дисбаланс при висока скорост /заради въздушното съпротивление/, и в завой при накланяне също. При предишната си кола карах така и имах чувството, че падам от седалката, а тия отзад им се повръщаше.
Това е най-вероятното, прегледай ги /всичките!/
И както знаеш се сменяват по двойки.


Това е най-вероятното, прегледай ги /всичките!/

Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
Несъм се замислял да погледна задния мост но задните амортисьори са добре поне неподскачам и при натиск са доста твърди докато отпред е мъка. Сещам се че като возя хора на задната седалка наистина споделят че вози като лодка сиреч люля, несъм сядал никога да се воза отзад
но ще взема да пробам, иначе знам че се сменяват по двойки амортисьорите. Колкото до рейката ми я гледаха в Интеркар (Плевен) и според техните специалисти е добре и в интерес на истината няма свирене при въртене на волана нито течове а и хидравличната течност неси е променила цвета, демек няма струшки или други боклуци вътре.

- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
Зада го усеща само на висока ксорост според мен са предни, щото ако беха задни на ниска скорост щеше да се люля като лодка, а пък висока скорост немаше да може да вдигне изобщо (без 99.9% риск да се пребие) Това лично съм го опитал и наскоро сменях амортисьори, първо предни после и задни (в такъв ред ми изпуснаха)
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Ако имаш пари си сложи едно спортно окачване с една голяма джанта. А ако имаш пари само за джанти само си резни пружините!!!




- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани