e36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
e36
здравеите колеги днес се зблъсках със следният проблем запалих моето БМВ е36 318ис и колата започна да прекъсва
работата на двигателя беше нестъбилна и оборотите леко играеха вдигнах капака и издърпах онова малкото мъркуче
което е набито в регулатора на бензиновата реика а другият му краи е забит в смукателният колектор и когато го извадих работата на двигателиат се нормализира и колата върви по добренезнам в слу4ея кое се е прецакало
работата на двигателя беше нестъбилна и оборотите леко играеха вдигнах капака и издърпах онова малкото мъркуче
което е набито в регулатора на бензиновата реика а другият му краи е забит в смукателният колектор и когато го извадих работата на двигателиат се нормализира и колата върви по добренезнам в слу4ея кое се е прецакало
bmw Power
- Jorjinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 30.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe
Re: e36
същия проблем имах и аз на 1.8 ис,но аз сам си го бях сменил с по-мек маркуч който при загряване на двигателя се сплескваше от налягането на вакума смених го с друг и се оправи.Та или е нацепен или може да е запушен според мен или вакумчето да е заминало(помпичката от смукателния)

Re: e36
Колега,имате проблем с регулатора на празният ход! Това маркучле е за вакуум и като го откачите влиза въздух в всмукателният колектор,а щом почва да върви нормално,значи нещо ви души мотора и не му стига въздух.При затворена дроселна клапа въздух влиза само през клапата управлявана от моторчето на празният ход.Свалете го и вижте дали заяжда,оттам почистване ,раздвижване и смазване.Почистване със спрей за карбуратори,раздвижване с отверка ама внимателно,смазване със спрей от тефлон и PTTE.Това е вярно обаче ако поне веднъж е сменян въздушният филтър в близките 5-6 години и знаете затова. 

- Jorjinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 30.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe
Re: e36
Benord написа:Колега,имате проблем с регулатора на празният ход! Това маркучле е за вакуум и като го откачите влиза въздух в всмукателният колектор,а щом почва да върви нормално,значи нещо ви души мотора и не му стига въздух.При затворена дроселна клапа въздух влиза само през клапата управлявана от моторчето на празният ход.Свалете го и вижте дали заяжда,оттам почистване ,раздвижване и смазване.Почистване със спрей за карбуратори,раздвижване с отверка ама внимателно,смазване със спрей от тефлон и PTTE.Това е вярно обаче ако поне веднъж е сменян въздушният филтър в близките 5-6 години и знаете затова.
ам колега при мен се оправи проблема след като смених маркуча,но мерси за инфото!Въпреки,че сега е ок ще го обслужа както подобава

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани