Пак за Мотроника

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: София
Кара: каквото му падне

Пак за Мотроника

Мнение от plamenM » 19 Фев 2006, 21:08

Бях чел за онази проверка на мотроника с бързото натискане на педала на газта пет пъти и започвало да мига и си броиш....ама днес се сбърках да си натискам и нищо.Някой да е пробвал???

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Фев 2006, 21:32

M40 с мотроник? Аз нещо не знам да има такъв с мотроник, а само с jetronic. Провери пак да не си объркал системата нещо.
BMW only!

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 19 Фев 2006, 22:17

извинявам се ако задавам тъп въпрос ама какво е мотроник и как да разбера дали го имам :uups: :uups: :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 19 Фев 2006, 22:23

Това е електрониката дет ти управлява двигателя.На М40 версията е
Bosch Моtronic 1.3,а на М50-3.1.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 19 Фев 2006, 22:35

bmwdriver написа:Това е електрониката дет ти управлява двигателя.На М40 версията е
Bosch Моtronic 1.3,а на М50-3.1.

мерси много :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 16.02.2006
Местоположение: Бургас
Кара: Старо BMW
Детайли за колата: E36 320i

Мнение от gani76 » 19 Фев 2006, 23:15

М40 също е мотронок(1.7;1.3).МОТРОНИК означава,че впръскващата и запалителна система са обеденени и работят като едно цяло.Jetronik е само впръскваща система с отделна система за запалване

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Фев 2006, 23:54

amd написа:M40 с мотроник? Аз нещо не знам да има такъв с мотроник, а само с jetronic. Провери пак да не си объркал системата нещо.
:mhihi:
Kато правило (с леки изключения) всичко що е БМВ след 87ма е с мотроник ....

И аз се интересувам от проверката за грешки на мотроника. Бях видял някъде да се споменава, че трябва да мига ламpичката Check Engine? А помпенето на газта било за да се задейства релето за WOT на дроселовата клапа...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 20 Фев 2006, 12:39

помпаш педала на газта 5 пъти? :roll:
бързо, бавно? до колко оборота? чукваш ли го само
я някой да обясни че и на мен ми стана интерестно :winky:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 20 Фев 2006, 14:13

За check-a...
При Мотроник версия 1.1, при завъртане на ключа в крайна позиция (но не за завъртане на стартера),
лампата "check engine", след около 3 сек., трябва да започне да изкарва грешките (ако има такива),
във вид на примигване. Кодовете са едноцифрени.
При Мотроник версия 1.3 - 3.х, завъртате ключа в крайна позиция, след това започвате да
натискате и отпускате (до крайна позиция), силно и ритмично, педала на газта 5 пъти. (при Мотроник 3.х
това действие трябва да се извършва доста бързо, така че ще са нужни няколко опита до постигане
на успех). След това изчаквате няколко секунди, за да сработи системата. Кодовете са двуцифрени,
между отделните числа има пауза.
gani76 написа:М40 също е мотронок(1.7;1.3)...

М40 се управлява само от М1.3, М42 се управлява от М1.7.

[steeN] написа:Kато правило (с леки изключения) всичко що е БМВ след 87ма е с мотроник ....

Даже от към края на 84-та, с излизането на е28 М5, която е с версия М1.0 Motorsport ; 732i,735,525е..., с версия
M1.0 Basic, по-късно 535i с М1.0 Adaptive и т.н. Само, че М1.0 няма възможност за "самодиагностика".
Изображение
Driver's Racing Team

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 20 Фев 2006, 14:45

мойта кола има ли такова чудо ... ?
а и помпаш 5 пъти ми ако я задавя после ?!

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 20 Фев 2006, 15:08

Всъщност,поправям се - М40 при е36 се управлява от М1.7, а при е30 -от М1.3...

bam-bam написа:...

При теб, чичо, често казано, не знам как стоят нещата.
Изображение
Driver's Racing Team

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 20 Фев 2006, 15:40

А като ми изпише кодовете от къде да разбера какво означават? (числата).

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 20 Фев 2006, 15:52

Изображение
Driver's Racing Team

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 20 Фев 2006, 15:55

Сега пробвах нищо не става, ....трябва ли да светва лампата за Chech Engine като се да де на контакт и после да огасва, щото моита въобще не знам къде се намира никога не е светвала. :confused: :roll:

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 20 Фев 2006, 16:00

Не, не трябва да светва....за останалото , при теб, четеш по-нагоре от абзаца "При Мотроник версия 1.3 - 3.х..."
Изображение
Driver's Racing Team

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook