DISA клапа M42B18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
DISA клапа M42B18
Здр. колеги...Искам да попитам...От скоро време имам BMW 318is coupe...Та въпроса ми е следния...При 4700 оборота се осеща едно прекъсване на мотора...четох че моя мотор имал някаква диса клапа, която сменяла геометрията на колектора...Та това прекусване при тези обороти от нея ли е...и как мога да я проверя дали е наред...благодаря...Мотора е М42В18. Благодаря...

- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: DISA клапа M42B18
Колега, има доста писано по темата. Използвай търсачката сигурен съм че ще намериш решение. Като за начало вземи си един спрей за дебитомери или карбуратори, на запален мотор дръж около 2000 оборота и пръскай вакумите ако има промяна в работата на матора сигурно имаш закъсано маркуче (аз взех от железарията маслоустойчиви) може от това да се получава заглъхване. На отворен капак като угасиш колата след 3 4 секунди трябва да се чува един звук като пукване, мисля че той също е от ДИСА-та. Ако съм сгрешил нещо извинявам се, нека по-образованите ме поправят
Тази снимка може да ти помогне: http://www.bmwe36blog.com/wp-content/up ... -valve.jpg
Успех

Тази снимка може да ти помогне: http://www.bmwe36blog.com/wp-content/up ... -valve.jpg
Успех
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: DISA клапа M42B18
Този шум е от друго място,пак клапа,но не е ДИСА-та.Тази клапа и да не работи,не трябва да има прекъсване.Просто при високи обороти,тя се задейства и "пътя" на въздуха към двигателя става по "къс".Така е по оптимално пълненето на цилиндрите.При коли,които нямат такава клапа,нали не прекъсва при някакви обороти?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- plamen.ALPINA09
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 9.01.2012
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: e30-ки
- Мечтае да кара: F1
Re: DISA клапа M42B18
не мисля че прекъсването точно на тези обороти ти е от дисата,проблема може да е от доста работи,като начало и пуснете една диагностика,а и е добре да направиш малко профилактика,свешти кабели,вакумчета и т,н,дисата може да я провериш по следния на4ин,клапанът които я движи се намира под смукателния колектор,тои е вакумен,когато запалиш,този клапан трябва да издърпа лостовия механизъм на дисата,при 4300 оборота мисля 4е беше-я освобождава,проследи тръбичката за вакумчето от смукателя и ште го откриеш ,до него има и едно цилиндрично резервоарче с ел.клапан,което е и управлението,а когато я изгасиш след 3,4 секунди тя се освобождава.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани