Проблем с m50b25

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 14.07.2010
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e30 m20b20 turbo
Мечтае да кара: ко'т падне

Проблем с m50b25

Мнение от SnooPDoG » 08 Мар 2012, 14:39

Наскоро си взех m50b25 без ванос, обаче върви като 20-ка :D Вчера ходих на диагностика и изкара заминала ламбда сонда, та въпроса ми е можели само от нея да се губи цялата тази мощност ? Въобще не иска да върви, все едно е чиста 2.0, набивам му 2рата завъртат гумите за 2 сек. и до там, от към ускорение също го няма никакво, преди 4000 оборота пак ептен го няма... Гледахме мотора 2.5 си е, днеска ще мерим и компресията на цилиндрите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Проблем с m50b25

Мнение от C8699HX » 08 Мар 2012, 17:16

Напълно възможно е да ти е сондата,ако ти е изгоряла в ниските сега ти е бедна сместа и тъпче до към 3/4000 оборота........
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 14.07.2010
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e30 m20b20 turbo
Мечтае да кара: ко'т падне

Re: Проблем с m50b25

Мнение от SnooPDoG » 08 Мар 2012, 17:23

Да, но си мисля, че компа. спира да взема информация от сондата след 4к (примерно), но след тези обороти тя пак не върви като за 2.5. Гледах клипове с стокови 2.5 на 2ра само подава и тръгва на страни, тази удрям прекъсвач и на 2ра умира за както казах 2 сек ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Проблем с m50b25

Мнение от gi4o » 08 Мар 2012, 19:30

а дали и стига горивото - бензиновата помпа,филтър,регулатор налягане

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с m50b25

Мнение от Dirty M5 driveR » 08 Мар 2012, 20:04

Смени първо ламбдата. Междувременно замери компресията. Такъв невървеж може да е и от заминал вал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Проблем с m50b25

Мнение от Boyadjiev » 08 Мар 2012, 20:42

Dirty M5 driveR написа:Смени първо ламбдата. Междувременно замери компресията. Такъв невървеж може да е и от заминал вал.

Къф заминал вал... И кат замине вал как така спира вървежа... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: Проблем с m50b25

Мнение от saleen » 08 Мар 2012, 21:33

Ами принципно износването на разпределителните валове не се отразява благоприятно върху вървежа.
Никой не мое ма връне на селу!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 30.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 coupe

Re: Проблем с m50b25

Мнение от Jorjinio » 08 Мар 2012, 21:40

и мойта ис-ка така нещо от изведнъж и стана и СПРЯ.. и кво коментираме и дигам капака и гледам вакума усмукан до онезнаваемост а като там газ се опитва да си го глътне :Д смених го смених и гадния бенз който бях сложил и ся нп.. та премери си компресията смени си сондата и си виж и вакумите
;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с m50b25

Мнение от Dirty M5 driveR » 08 Мар 2012, 22:03

Boyadjiev написа:
Dirty M5 driveR написа:Смени първо ламбдата. Междувременно замери компресията. Такъв невървеж може да е и от заминал вал.

Къф заминал вал... И кат замине вал как така спира вървежа... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Смукателен разпределителен вал имам предвид. Що да не спира вървежа от екстремно износен такъв :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Проблем с m50b25

Мнение от Boyadjiev » 08 Мар 2012, 22:35

Това не е м40 :mhihi: объркали сте се много жестоко :winky:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с m50b25

Мнение от Dirty M5 driveR » 08 Мар 2012, 22:41

Boyadjiev написа:Това не е м40 :mhihi: объркали сте се много жестоко :winky:


Е като сме се объркали жестоко вземи обясни. Полза от тия намеци и забележки не виждам. По моите разбирания за двигател с вътрешно горене, при нарушено оптимално газоразпределение агрегата няма как да работи с максималните си мощностни характеристики. А дали може конкретно вала на тоя мотор да се износил толкова... що да не може. Форума всеки ден е свидетел на какви ли не неща. Това е само възможна причина, защото по така описан проблем може само да се гадае.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 15.12.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw 318 is
Мечтае да кара: bmw e 36 m poweer

Re: Проблем с m50b25

Мнение от sprqnotdvijenie » 08 Мар 2012, 22:44

преди с един м42 с вървежа имах проблем заради по скрити дупки на мъркуча на сервото и дърпаше вуздух съшто гарнитурите на смукателния колектор вървеше като лада ,всичко смених съшто и ланда сонда но от нея тръгва само от ниските ,след това колата стана много по бърза . а и горивния филтар :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Проблем с m50b25

Мнение от Boyadjiev » 08 Мар 2012, 22:59

Dirty M5 driveR написа:
Boyadjiev написа:Това не е м40 :mhihi: объркали сте се много жестоко :winky:


Е като сме се объркали жестоко вземи обясни. Полза от тия намеци и забележки не виждам. По моите разбирания за двигател с вътрешно горене, при нарушено оптимално газоразпределение агрегата няма как да работи с максималните си мощностни характеристики. А дали може конкретно вала на тоя мотор да се износил толкова... що да не може. Форума всеки ден е свидетел на какви ли не неща. Това е само възможна причина, защото по така описан проблем може само да се гадае.

Не искам да те обиждам, но самият факт че ти колега и някои други изобщо обмисляте факта 25-тица да спре като 20-ска от износен разпределителен вал сам по себе си говори че или не сте отваряли да гледате какво има под капака на клапаните на тоя мотор и как работи, или не сте запознати изобщо с валовете като градуси, издръжливост, износване и газоразпределителен механизъм на тия мотори, или че идея си нямате от мотори, след като обмисляте разпределителен вал за причина за спрял в ниските особено мотор... Какво да му коментирам на това изказване, тотално грешно е...


Темата е абсолютно безсмислена, още след 1вото мнение...

Ама да не кажете че съм гаден... без ваноса се държи по 2 начина като ламбдата не работи:
1) или му е все тая -> разход същия, вървеж същия
2) или умира и харчи

Макар че толкова засрани мотори има по тия коли, че най-малката причина е сигурно ламбдата...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с m50b25

Мнение от Dirty M5 driveR » 08 Мар 2012, 23:10

[quote="Boyadjiev"][/quote]

Тоя форум не е само и единствено за хора, разкоствали двигателите си до последния елемент. Той е за ентусиасти, и всеки има право да изкаже мнение по конкретния въпрос. Ти щом имаш опит и знаеш как стоят нещата можеше просто да напишеш "Не, колега, не си прав, защото еди си какво...", а не да ме осмиваш и да правиш бегли намеци. Аз изобщо не си го слагам присърце, но не е правилно! Най-малкото от гледна точка темата после да е полезна, било то и под формата на една културно проведена дискусия. Не питайте после защо някой хора спряха да пишат. Човек за да отделя време за нещо, то трябва да му е приятно ;)

Пловдивски Джигит
Аватар
Мнения: 735
Регистриран на: 14.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е38 728 IA

Re: Проблем с m50b25

Мнение от Киров » 09 Мар 2012, 0:04

Dirty M5 driveR написа:
Boyadjiev написа:


Тоя форум не е само и единствено за хора, разкоствали двигателите си до последния елемент. Той е за ентусиасти, и всеки има право да изкаже мнение по конкретния въпрос. Ти щом имаш опит и знаеш как стоят нещата можеше просто да напишеш "Не, колега, не си прав, защото еди си какво...", а не да ме осмиваш и да правиш бегли намеци. Аз изобщо не си го слагам присърце, но не е правилно! Най-малкото от гледна точка темата после да е полезна, било то и под формата на една културно проведена дискусия. Не питайте после защо някой хора спряха да пишат. Човек за да отделя време за нещо, то трябва да му е приятно ;)

Абсолютно съм съгласен с теб колега!!! :bowdown: :bowdown: :yes:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook