играене на обороти след загряване М 42 - проблема е решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
играене на обороти след загряване М 42 - проблема е решен
BMW то е 318йс м42 с ГИ и след като загрее колата на газ ми играят оборотите и се чува нещо като вине може би смучене на въздух, но след като подам газ ''виенето'' изчезва за 3-4 сек. Когато е на бензин колата държи нормални об. но сякаш прекъсва.
Проблема се получи след скоростно изпреварване още лятото.
Разхода на гориво ако го е вдигнал е с около 1-2л. не съм забелязъл.
На прегледа при гражданската отговорност ми казаха че ДВГ работи лошо изгорелите газове са над норма.
Изчетох темите за играене на об. и пробл. при е36 ноо се обърках още повече.
Някакви предположения ???
Дали някой маркуч да се е поизвадил ? Не знам !
Евентуално да ме насочите към някой човек на ЛС. !
Проблема се получи след скоростно изпреварване още лятото.
Разхода на гориво ако го е вдигнал е с около 1-2л. не съм забелязъл.
На прегледа при гражданската отговорност ми казаха че ДВГ работи лошо изгорелите газове са над норма.
Изчетох темите за играене на об. и пробл. при е36 ноо се обърках още повече.
Някакви предположения ???
Дали някой маркуч да се е поизвадил ? Не знам !
Евентуално да ме насочите към някой човек на ЛС. !
Последна промяна mafiata_ на 01 Мар 2012, 19:48, променена общо 3 пъти
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: играене на обороти след загряване М 42
Отиди на диагностика първо. Аз казвам ламбда сонда като най-вероятен проблем
Ако е тя ще излезе на диагностиката.

- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: играене на обороти след загряване М 42
Dirty M5 driveR написа:Отиди на диагностика първо. Аз казвам ламбда сонда като най-вероятен проблемАко е тя ще излезе на диагностиката.
Може и дебитомера да ти прави парчета колега, без диагностика само гадаем...


- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: играене на обороти след загряване М 42
е добре а ''виенето'', а и все пак от едно изпреваране може ли да се прецака ламба сондата
?

- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: играене на обороти след загряване М 42
mafiata_ написа:е добре а ''виенето'', а и все пак от едно изпреваране може ли да се прецака ламба сондата?
Не колега, неможе да се прецака от изпреварването може би и е дошло времето за нова



- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: играене на обороти след загряване М 42
Аз залагам на клапана на картерните газове при мен имаше виене което ме побърка и се оказа той.
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: играене на обороти след загряване М 42
Каде се намира този клапан колега и мога ли да разбера в домашни условия дали е той ?
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: играене на обороти след загряване М 42
Намира се до щеката за нивото на маслото (едно черно и в него влиза маркуча който идва от капана на клапаните) . При мен както "вие" ако дръпнех щеката спираше и съответно ваденето на щеката е трудно (сеедно някой дърпа от другата страна и правеш вакум).
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: играене на обороти след загряване М 42
днеска ще я погледна дали е от това 

- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: играене на обороти след загряване М 42
добре де, а нещо друго може би някой маркуч да се е извадил и да ми прави тея ядове ??? 

- jlpetkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW X5 M
- Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95
Re: играене на обороти след загряване М 42
колега а провери ли хубаво гофрирания маркуч? че това виене ми прилича на смучене на въздух, да не се е цепнал?
и прегледай всичките вакумчета може да се е пукнало някое.
и прегледай всичките вакумчета може да се е пукнало някое.


- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: играене на обороти след загряване М 42
Не е от гафирания маркуч, сравнително нов е
вече имам съмнения за КЛАПАН КАРТЕРНИ ГАЗОВЕ има подобни симптомий.
вече имам съмнения за КЛАПАН КАРТЕРНИ ГАЗОВЕ има подобни симптомий.

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: играене на обороти след загряване М 42
Вместо да гадаеш ходи на диагностика... Не смятам, че си толкова луд, за да дадеш 90лв. за този клапан 

- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: играене на обороти след загряване М 42
значи днеска пробвах следното след като прочетох няколко теми за прословутия клапан за картерни газове.
След като запалих двигатела дръпнах щеката за измерване на маслото двигатела изгасна. На ново я запалих ( и има един маркуч до щеката утре ще го снимам ) дръпнах го много лесно се извади и пак изгасна, пробвах с капачката за наливане на масло създаде се вакум и пак същото.
Реших да сложа едно щифтче подобри се работата на двигатела оборотите се оправиха, само на гас ги менеше леко чат пат.
Интересното е, че след като загря виенето и съскането за което споменах в първия пост се появи.
Направих същата процедура с щеката за маслото, НО колата не изгасна а ВИЕНЕТО спря, пробвах и с маркуча който минава отгоре и споменах таа същото. Запуших отвора кадето влиза и двигатела заработи супер, виенето и съскането спряха. Съскането е от 1 маркуч на ГИ .
???
Та дали е от клапана ?

След като запалих двигатела дръпнах щеката за измерване на маслото двигатела изгасна. На ново я запалих ( и има един маркуч до щеката утре ще го снимам ) дръпнах го много лесно се извади и пак изгасна, пробвах с капачката за наливане на масло създаде се вакум и пак същото.
Реших да сложа едно щифтче подобри се работата на двигатела оборотите се оправиха, само на гас ги менеше леко чат пат.
Интересното е, че след като загря виенето и съскането за което споменах в първия пост се появи.
Направих същата процедура с щеката за маслото, НО колата не изгасна а ВИЕНЕТО спря, пробвах и с маркуча който минава отгоре и споменах таа същото. Запуших отвора кадето влиза и двигатела заработи супер, виенето и съскането спряха. Съскането е от 1 маркуч на ГИ .
???
Та дали е от клапана ?


28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани