Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- svetkos_
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 12.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd Touring
- Мечтае да кара: BMW M3/M5
- Детайли за колата: Малкият мук с голяма душа! :)
E36 318d Touring
E46 320d Touring
F11 530xd Touring
Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
Здравйте, колеги,
Докато бяха студените дни си мислех, че колата - малкият ТДС Е36, не пали заради замръзнала нафта. Свещите също бяха като вариант, дори и горивният филтър. Мислех си и за акумулатора. Стана топло, тъкмо се връщам от колата. Не беше палена от около месец, защото изгърмях водна помпа и снеговете не ми позволиха да я издърпам, за да я ремонтират. Докато я теглехме към София, нямаше проблем с паленето. Даже влезе в паркинга на собствен ход, за да не седи на улицата. Та, както и преди около две седмици, така и днес се случи следното - при завъртане на ключа, след подгряване на свещите 3 пъти, започва завъртане като да запали, но изтъргва нещо като на метал и спира. След малка пауза отново се опитвам да запаля, но сякаш прави половин оборот и забива и не иска повече да върти. Разнообразно е, няма само един от споменатите симптоми. Сега не го направих, за да не издухам батерията, но предишния път падаше едно въртене и аха да запали, не иска. Падна и батерията...
1. Възможно ли е стартерът да е заминал? (Като врътна и изтърже и върна ключа се чува все едно нещо се е завъртяло и постепенно спира)
2. Възможно ли е заради счупената водна помпа, макар да съм налял антифриз (ей така, че не разбирам), да не позволява запалване? (като я теглихме палеше като кибрит).
3. Какъв смятате, че би могъл да е проблемът?
Нямам много доверие на сервизи, затова се обръщам първо тук като хора от семейството. Има човек в Суходол, че ми е близко, на когото мисля да я карам другата седмица, но първо желая да попитам вас. Откакто взех колата, това е първият сериозен проблем. Очаквам вашите варианти.
Докато бяха студените дни си мислех, че колата - малкият ТДС Е36, не пали заради замръзнала нафта. Свещите също бяха като вариант, дори и горивният филтър. Мислех си и за акумулатора. Стана топло, тъкмо се връщам от колата. Не беше палена от около месец, защото изгърмях водна помпа и снеговете не ми позволиха да я издърпам, за да я ремонтират. Докато я теглехме към София, нямаше проблем с паленето. Даже влезе в паркинга на собствен ход, за да не седи на улицата. Та, както и преди около две седмици, така и днес се случи следното - при завъртане на ключа, след подгряване на свещите 3 пъти, започва завъртане като да запали, но изтъргва нещо като на метал и спира. След малка пауза отново се опитвам да запаля, но сякаш прави половин оборот и забива и не иска повече да върти. Разнообразно е, няма само един от споменатите симптоми. Сега не го направих, за да не издухам батерията, но предишния път падаше едно въртене и аха да запали, не иска. Падна и батерията...
1. Възможно ли е стартерът да е заминал? (Като врътна и изтърже и върна ключа се чува все едно нещо се е завъртяло и постепенно спира)
2. Възможно ли е заради счупената водна помпа, макар да съм налял антифриз (ей така, че не разбирам), да не позволява запалване? (като я теглихме палеше като кибрит).
3. Какъв смятате, че би могъл да е проблемът?
Нямам много доверие на сервизи, затова се обръщам първо тук като хора от семейството. Има човек в Суходол, че ми е близко, на когото мисля да я карам другата седмица, но първо желая да попитам вас. Откакто взех колата, това е първият сериозен проблем. Очаквам вашите варианти.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
Възможно е стартера да е заминал, да. Носи я на майстора, тука повече от това не вярвам да ти кажем. И все пак може да замериш акумулатора, също да провериш и за хлабава връзка.
- svetkos_
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 12.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd Touring
- Мечтае да кара: BMW M3/M5
- Детайли за колата: Малкият мук с голяма душа! :)
E36 318d Touring
E46 320d Touring
F11 530xd Touring
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
Dirty M5 driveR написа:Възможно е стартера да е заминал, да. Носи я на майстора, тука повече от това не вярвам да ти кажем. И все пак може да замериш акумулатора, също да провериш и за хлабава връзка.
Акумулатора е свален от зарядното преди да бъде закачен на колата. Да речем, че може да е хлабава връзка, но и при подаване на ток от друга кола пак се случва същото. Иначе току-що направих клипче, като този път нямаше стържене, а се опитваше да запали. Ето клипчето: ЦЪК.
- patkana1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
svetkos_ написа:Здравйте, колеги,
Докато бяха студените дни си мислех, че колата - малкият ТДС Е36, не пали заради замръзнала нафта. Свещите също бяха като вариант, дори и горивният филтър. Мислех си и за акумулатора. Стана топло, тъкмо се връщам от колата. Не беше палена от около месец, защото изгърмях водна помпа и снеговете не ми позволиха да я издърпам, за да я ремонтират. Докато я теглехме към София, нямаше проблем с паленето. Даже влезе в паркинга на собствен ход, за да не седи на улицата. Та, както и преди около две седмици, така и днес се случи следното - при завъртане на ключа, след подгряване на свещите 3 пъти, започва завъртане като да запали, но изтъргва нещо като на метал и спира. След малка пауза отново се опитвам да запаля, но сякаш прави половин оборот и забива и не иска повече да върти. Разнообразно е, няма само един от споменатите симптоми. Сега не го направих, за да не издухам батерията, но предишния път падаше едно въртене и аха да запали, не иска. Падна и батерията...
1. Възможно ли е стартерът да е заминал? (Като врътна и изтърже и върна ключа се чува все едно нещо се е завъртяло и постепенно спира)
2. Възможно ли е заради счупената водна помпа, макар да съм налял антифриз (ей така, че не разбирам), да не позволява запалване? (като я теглихме палеше като кибрит).
3. Какъв смятате, че би могъл да е проблемът?
Нямам много доверие на сервизи, затова се обръщам първо тук като хора от семейството. Има човек в Суходол, че ми е близко, на когото мисля да я карам другата седмица, но първо желая да попитам вас. Откакто взех колата, това е първият сериозен проблем. Очаквам вашите варианти.
Може и стартер да е,и мойта правеше така,като завъртиш един оборот и издава един звук все едно изтъргване,после се чува едно туп...Но като върнех ключа и пак завъртя винаги палеше,аз отидох да го оправя и се оказа бендикс,и там втулки на стартера и го оправиха,но баш да не пали...На бутане пали ли?
- patkana1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
svetkos_ написа:Dirty M5 driveR написа:Възможно е стартера да е заминал, да. Носи я на майстора, тука повече от това не вярвам да ти кажем. И все пак може да замериш акумулатора, също да провериш и за хлабава връзка.
Акумулатора е свален от зарядното преди да бъде закачен на колата. Да речем, че може да е хлабава връзка, но и при подаване на ток от друга кола пак се случва същото. Иначе току-що направих клипче, като този път нямаше стържене, а се опитваше да запали. Ето клипчето: ЦЪК.
Не мойта не правеше така,според мен не е стартер,нещо друго е.....

- svetkos_
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 12.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd Touring
- Мечтае да кара: BMW M3/M5
- Детайли за колата: Малкият мук с голяма душа! :)
E36 318d Touring
E46 320d Touring
F11 530xd Touring
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
patkana1 написа:svetkos_ написа:Dirty M5 driveR написа:Възможно е стартера да е заминал, да. Носи я на майстора, тука повече от това не вярвам да ти кажем. И все пак може да замериш акумулатора, също да провериш и за хлабава връзка.
Акумулатора е свален от зарядното преди да бъде закачен на колата. Да речем, че може да е хлабава връзка, но и при подаване на ток от друга кола пак се случва същото. Иначе току-що направих клипче, като този път нямаше стържене, а се опитваше да запали. Ето клипчето: ЦЪК.
Не мойта не правеше така,според мен не е стартер,нещо друго е.....
На теглене не сме я пробвали, защото имаше яко сняг и нямаше как после да я върнем в паркинга. Сега поспадна, а утре най-вероятно ще я дръпна до Суходол при едно момче, за да погледне и да прецени. Тогава ще пробвам да видя дали ще запали с дърпане - а този дизел мотор не трябвали да не се дърпа, за да запали така? Не е ли опасно?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
svetkos_ написа:а този дизел мотор не трябвали да не се дърпа, за да запали така? Не е ли опасно?
Говори се, че не е много полезно.
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
Свещи пишеш че били вариант , това какво ще рече проверени както трябва и ако да що подгряваш три пъти , ненужно е ако са читави , ако не са пак няма ефект. Следващото за което хич не пишеш е разхерметизирана гориводоставна система( демек мъркучлета и връзки , сълзене дори и мъничко по дюзи и гнп ) , трябва да е сухо , ако не е не питай повече докат го не оправиш , тоя двг си иска хубава херметизация и всички свещи ОК иначе става това на клипа. Стартера както го описа в началото си е за ремонт без да се замисляш , ако си сигурен че няма лоша връзка някъде попрегледай .
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
Според мен стартера ти върти отлично,нека каже някой който има тдс,но по-скоро ти пада налягането на нафтата.Ако имаш подкачваща помпа може да опиташ да подкачиш и пак да въртиш.Както каза колегата може да сълзи от някъде и да пада налягането,разхерметизира се.Ако е така на дърпане трябва да запали след няколко метра след като качи нафта
Другия вариянт е ако е имало вода,което се случва в България да ти е замръзнала и тя да ти прави тапа... 


- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)


- svetkos_
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 12.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd Touring
- Мечтае да кара: BMW M3/M5
- Детайли за колата: Малкият мук с голяма душа! :)
E36 318d Touring
E46 320d Touring
F11 530xd Touring
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
raduslaf написа::OT: Поздравления за автора на темата.Не мисля, че някога съм чел по-грамотно написано мнение.Всичко е членувано перфектно, както и запетаите са на място!Браво
Е, от недоглеждане имам няколко пропуска, но...
dicho0o написа:Според мен стартера ти върти отлично,нека каже някой който има тдс,но по-скоро ти пада налягането на нафтата.Ако имаш подкачваща помпа може да опиташ да подкачиш и пак да въртиш.Както каза колегата може да сълзи от някъде и да пада налягането,разхерметизира се.Ако е така на дърпане трябва да запали след няколко метра след като качи нафтаДругия вариянт е ако е имало вода,което се случва в България да ти е замръзнала и тя да ти прави тапа...
Колега, относно замръзнала нафта - някак си на положителна температура не виждам това да е възможно. Другото - зареждано е на ОМВ бензиностанция, няма гаранция, че не е шльокавица.
Помпата отпред е суха, няма сълзене. Отзад, когато откачих задната седалка, се чува как подкачва. Не съм развивал и разкачал, понеже болтовете бяха замръзнали, когато сверявах. Едно е ясно - и боб да хвърляме, няма как да се разбере какво и е. Ще ходи на майстор


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
Тая кола се е надърпала с въздух, и свещите са за смяна, така като гледам клипа на първо четене.
Като съвет мога да ти дам следното.
Свали свещите и ги прегледай, (една по една на акумолатора).
Купи си нов маркуч оригинален от накой дилър + опръстените за връзките на капака за горивния филтър.около 60-70лв.
Така с тия незнайни маркучи със скоби нищо не се вижда.
Ако е била с гадна нафта в студа 100% има желе във филтъра.
Смени го и него.
Като съвет мога да ти дам следното.
Свали свещите и ги прегледай, (една по една на акумолатора).
Купи си нов маркуч оригинален от накой дилър + опръстените за връзките на капака за горивния филтър.около 60-70лв.
Така с тия незнайни маркучи със скоби нищо не се вижда.
Ако е била с гадна нафта в студа 100% има желе във филтъра.
Смени го и него.

Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
Не съм прочел всички мнения, за което се извинявам,но .. само клипчето видях...
Та по въпроса:
Сигурен ли си, че свещите са наред?
Та по въпроса:
Сигурен ли си, че свещите са наред?
- svetkos_
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 12.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd Touring
- Мечтае да кара: BMW M3/M5
- Детайли за колата: Малкият мук с голяма душа! :)
E36 318d Touring
E46 320d Touring
F11 530xd Touring
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
No0k написа:Не съм прочел всички мнения, за което се извинявам,но .. само клипчето видях...
Та по въпроса:
Сигурен ли си, че свещите са наред?
В интерес на истината дори нямам намерение да замервам свещите. Тъкмо чакам заплата, за да ги сменя тях, заедно с горивния филтър, защото неговият случай не е по-различен - незнайно откога е там.
Не знам какви маркучи ви се виждат странни.

Какво ще се случва, преди да отиде при майстор, ще пиша.
- Dzl
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: PB
- Кара: '00 318i
- Мечтае да кара: Me-109
- Детайли за колата: спънато комби с базови екстри
Re: Малкият ТДС не пали (не е от замръзване)
vld написа:Купи си нов маркуч оригинален от накой дилър + опръстените за връзките на капака за горивния филтър.около 60-70лв.
Така с тия незнайни маркучи със скоби нищо не се вижда.
svetkos_ написа:Не знам какви маркучи ви се виждат странни.На мен ми изглежда всичко идеално... Но явно не е, тъй като съм неук. За всеки случай съм замислил да вкарам още гориво, от "незамръзващото" на ОМВ.
Колегата има предвид маркуча след горивния филтър до ГНП, оригинално трябва да е такъв:
От доста време и мойто дайре се замисля сутрин като е студено/ то не бяха, проверка на свещи,на релето за подгрева,на центровката на ГНП, на помпата в резервоара, на маркучи за обратна нафта/ но скоро ще направя процедурата с подмяна с ориг.горивопровод и о-пръстените от другата страна на филтъра.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани