проблем с м52б28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- M-kata
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 30.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: M50B33
- Мечтае да кара: X6 M
проблем с м52б28
здравейте колеги направих една трансплантация от м52б20 към м52б28 и ползвах инсталацията от б20 след монтажа мотора се фурсира добре но на ниски убороти се тресе и даржи 400обр/мин. проверих свещите как са и установих че са много черни,а колата е с газов инжекцион. някой ако може да помага.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: проблем с м52б28
Провери вакуумите под колектора.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: проблем с м52б28
С какво дойде 28цата? Предполагам сте ползвали инсталацията от 20ката защото другата е била от англичанка. Иначе проблема не е в инсталацията,аз също си ползвах от 20ката. Както спомена колегата най вероятно смуче въздух. Подозирам, че сте забравили да запушите отвора за вакума за клапата на гърнето на 28цата. ако имате спрей за почистване на дискове/обезмаслител с него като пръскате ще намерите теча на въздух от къде е. Иначе от 20ката стават доста неща на 28цата, та имате възможност да сменяте части ако се наложи 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- M-kata
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 30.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: M50B33
- Мечтае да кара: X6 M
Re: проблем с м52б28
инсталацията е от 20ката защото беше с газов инжекцион. запушен е отвора за вакума за клапата на гърнето. смених и целите колектори с всичко което е към тях и пак същото 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани