Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
Здравейте колеги.
Реших да пусна тази тема защото в главата ми изникнаха доста въпроси!
Колата ме е Е36, седан, 93та год., М40Б16 двигател.
Имам странни проблеми с колата, който идват и изчезват.
Преди време във форума се разпродаваше М40Б16 на части.
Тогава, писах на колегата и му поръчах, да ми прати дюзите с рейката.
Когато ги получих, установих, че са различни.
Питах го дали не са от 1.8, а той каза, че са от М40б16, 92ра год.
Странно нещо....!
След време, разбрах, че мойте дюзи са от М43.
Ок както и да .... Почистих ги.
Наскоро се получи същото и с дебитомер, оказа се, че моя е от М43, пак странно нещо ...
Преди време, един колега искаше да ми даде Еку за проба, да видим дали проблемите не са от него, обаче се оказа, че неговото ЕКУ от М40Б18 е различно, а съм чел, че на Б16 и 18 са еднакви.
Моето Еку е Бош и има следния номер :
0 261 200 522
ДМЕ
Това еку дали и то не е от М43 и ако е така, възможно ли е някой от датчиците по него ако е от М40, да не работи както трябва ?
На диагностика ми излиза грешка в датчика за скорост, а аз го свалях 2 пъти и си работи, то няма какво да му се развали....
Ламбда сондата и тя уж работи, но има ли разлики м/у тези на М40 и М43 ?
И Защо са ми сложили тези части от М43, като мотора е М40?
Някой може ли да ми обясни?
Реших да пусна тази тема защото в главата ми изникнаха доста въпроси!
Колата ме е Е36, седан, 93та год., М40Б16 двигател.
Имам странни проблеми с колата, който идват и изчезват.
Преди време във форума се разпродаваше М40Б16 на части.
Тогава, писах на колегата и му поръчах, да ми прати дюзите с рейката.
Когато ги получих, установих, че са различни.
Питах го дали не са от 1.8, а той каза, че са от М40б16, 92ра год.
Странно нещо....!
След време, разбрах, че мойте дюзи са от М43.
Ок както и да .... Почистих ги.
Наскоро се получи същото и с дебитомер, оказа се, че моя е от М43, пак странно нещо ...
Преди време, един колега искаше да ми даде Еку за проба, да видим дали проблемите не са от него, обаче се оказа, че неговото ЕКУ от М40Б18 е различно, а съм чел, че на Б16 и 18 са еднакви.
Моето Еку е Бош и има следния номер :
0 261 200 522
ДМЕ
Това еку дали и то не е от М43 и ако е така, възможно ли е някой от датчиците по него ако е от М40, да не работи както трябва ?
На диагностика ми излиза грешка в датчика за скорост, а аз го свалях 2 пъти и си работи, то няма какво да му се развали....
Ламбда сондата и тя уж работи, но има ли разлики м/у тези на М40 и М43 ?
И Защо са ми сложили тези части от М43, като мотора е М40?
Някой може ли да ми обясни?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
За М40Б16 си е това ЕКУ.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
Dirty M5 driveR написа:За М40Б16 си е това ЕКУ.
Ами дебитомера като е от М43 и дюзите на инжекциона, не е ли проблем ?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
Ами дюзите не ги бърка, че са от М43. Той компа си смята колко гориво да подаде, и го дозира чрез инжекторните времена. Пък и сигурно двата мотора са с дюзи с еднакъв капацитет, не съм проверявал. За дебитомерите - излизат еднакви за двата двигателя.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
Dirty M5 driveR написа: За дебитомерите - излизат еднакви за двата двигателя.
Пробвах с такъв от М40б16 на моята, но не стана.
Ф-то на моя е по-малко, а и електрониката май е различна защото като го закачих, двигателя не държеше обороти.
Работеше все 1 няма дебитомер.
Знам, че на М40б16 и 18 дебитомерита са еднакви, но нито 1 от тях не става....
Колкото до ламбдата как да я разбера дали е за това ЕКУ и датчика на кол. вал и този за скороста ?
Това е дебитомера ми.
номерата са му:
0280200204
1 734 651.9
Дюзите с които съм са:1731357 D376FA
http://picbg.net/img.php?file=c0c1fc031ca314a5.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна jakson на 01 Фев 2012, 0:10, променена общо 1 път
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
За дебитомерите това излиза в Реал-а. За останалите неща търси също по парт номер. Междудругото на Б18 ЕКУ-то е друго. Завършва на 520 мисля, а твоето на 522.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
клега.. кажи от какво имаш нужда..
бяхме говорили преди
ще ти дам всичко необходимо в което се съмняваш за да го замениш в това М40
дюзи .. дебитомер..
еку..
и тн
остана ми едно цяло Б16 от Е30 също .. та и от него имам части.. пиши
не ми трябват
бяхме говорили преди
ще ти дам всичко необходимо в което се съмняваш за да го замениш в това М40
дюзи .. дебитомер..
еку..
и тн
остана ми едно цяло Б16 от Е30 също .. та и от него имам части.. пиши
не ми трябват
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
ти след като си пробвал дебитомера отвън той неотчита правилно въздуха който постъпва и бърка сместа
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
Cosworth написа:ти след като си пробвал дебитомера отвън той неотчита правилно въздуха който постъпва и бърка сместа
Аз леко натиснах клапата за да симулирам подаване на газ.
Може и дебитомера да е бил скапан...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
jakson написа:Dirty M5 driveR написа: За дебитомерите - излизат еднакви за двата двигателя.
Пробвах с такъв от М40б16 на моята, но не стана.
Ф-то на моя е по-малко, а и електрониката май е различна защото като го закачих, двигателя не държеше обороти.
Работеше все 1 няма дебитомер.
Знам, че на М40б16 и 18 дебитомерита са еднакви, но нито 1 от тях не става....
Колкото до ламбдата как да я разбера дали е за това ЕКУ и датчика на кол. вал и този за скороста ?
Това е дебитомера ми.
номерата са му:
0280200204
1 734 651.9
Дюзите с които съм са:1731357 D376FA
http://picbg.net/img.php?file=c0c1fc031ca314a5.JPG
Колега в грешка си за дебитомера.
Еднакви са на М43б16 и м40б16
Както са еднакви на М43б18 и м40б18,
Но на 16 ии 18 са различни.

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
vld написа:jakson написа:Dirty M5 driveR написа:
Колега в грешка си за дебитомера.
Еднакви са на М43б16 и м40б16
Както са еднакви на М43б18 и м40б18,
Но на 16 ии 18 са различни.
Колегата DirtySouth, ми писа " Бате 16ки и 18ки има с еднакъв дебитомер , лично сме палили кола 18ка с 16ков дебитомер , всичко по-скоро е от електрониката и от годините на производство ''
Може би са ми пратили дебитомер от 18ка. И аз знам, че на 18ката е с по-голямо ''Ф,,
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Еку и периферията му при М40 и М43, въпроси!
jakson написа:vld написа:jakson написа:Dirty M5 driveR написа:
Колега в грешка си за дебитомера.
Еднакви са на М43б16 и м40б16
Както са еднакви на М43б18 и м40б18,
Но на 16 ии 18 са различни.
Колегата DirtySouth, ми писа " Бате 16ки и 18ки има с еднакъв дебитомер , лично сме палили кола 18ка с 16ков дебитомер , всичко по-скоро е от електрониката и от годините на производство ''
Може би са ми пратили дебитомер от 18ка. И аз знам, че на 18ката е с по-голямо ''Ф,,
Колега те могат да я запалят и без дебитомер, може и с клечка кибрит и със запалка, но от завода колите излизат с различни дебитомери и разликата не е само в диаметъра.

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани