318 tds много трудно палене при минусови температури?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
318 tds много трудно палене при минусови температури?
Здравейте колеги,
в последните няколко дни имам страхотен проблем с паленето и тъй като не съм от най разбиращите, се нуждая от помощ, от ваша страна...
Ето и малко инфо за проблема:
Първо искам да уточня, че до преди няколко дена никога не съм имал проблем с паленето, независимо от температури и от каквото и да е (винаги е палила от първия път "от четвърт", като при температури под нулата, на първо палене подгрявам профилактично по 2 пъти преди да завъртя).
С падането на температурите през последните няколко дни, започна да пали все по трудно, като вчера на -10*С запали след като полях ГНП-то и целия двигател с 2 туби гореща вода и въртях около 7-8 пъти с по 5-6 подгрева преди всяко завъртане. Днес сутринта на -12*С същата история, само че с 3 туби гореща вода.
1-Акумулатора е нов (на 2 месеца и зареден със зарядно вчера)
2-Горивния филтър е на 400-500км (масло, маслен и въздушен филтър са също нови)
3-Помпата в резервоара се чува, че работи
4-Има лек теч от електрониката на умната дюза (същия беше и миналата зима), други течове на гориво няма никъде
5-При завъртане на ключа на контакт обикновено на таблото светва за секунда една "дюза" (заедно с другите прибори), изгасва и след това светва "подгрева" за 4-5 сек, но днес забелязах, че при всяко даване на контакт и двете светеха заедно за 30-тина сек (с леко приглушена светлина) след това изгасват и веднага светва само "подгрева" (за 4-5сек). При последните 2 завъртания това изчезна.
6-Запалването е с тоста голямо претрисане (доста бавно покачва оборотите)
7-След като оборотите стигнат нормалните (след запалването), двигателя работи нормално (няма странни шумове или тресене)
8-При повторно палене през деня, нямам никакъв проблем, пали от четвърт (явно не успява да изстине съвсем или и аз не знам)
Не се сещам какво още да опиша, питайте (100% съм изтървал доста неща
)
До колкото разбрах, възможностите са доста:
1-Неработеща подгревателна свещ/и --( ако е възможно някой да каже как най-елементарно да ги проверя, без много разглабяне)--
2-Неработещо реле за подгрева --(как се разбира дали работи и къде се намира???)--
3-Теча от дюзата --(изключвам го като вариант за сега, поради причината, че беше същия и миналата година)--
...
Благодаря Ви предварително за отговорите
(извинявам се ако има въпрос към мен и отговора закъснее, но просто нямам интернет под ръка
)
в последните няколко дни имам страхотен проблем с паленето и тъй като не съм от най разбиращите, се нуждая от помощ, от ваша страна...
Ето и малко инфо за проблема:
Първо искам да уточня, че до преди няколко дена никога не съм имал проблем с паленето, независимо от температури и от каквото и да е (винаги е палила от първия път "от четвърт", като при температури под нулата, на първо палене подгрявам профилактично по 2 пъти преди да завъртя).
С падането на температурите през последните няколко дни, започна да пали все по трудно, като вчера на -10*С запали след като полях ГНП-то и целия двигател с 2 туби гореща вода и въртях около 7-8 пъти с по 5-6 подгрева преди всяко завъртане. Днес сутринта на -12*С същата история, само че с 3 туби гореща вода.
1-Акумулатора е нов (на 2 месеца и зареден със зарядно вчера)
2-Горивния филтър е на 400-500км (масло, маслен и въздушен филтър са също нови)
3-Помпата в резервоара се чува, че работи
4-Има лек теч от електрониката на умната дюза (същия беше и миналата зима), други течове на гориво няма никъде
5-При завъртане на ключа на контакт обикновено на таблото светва за секунда една "дюза" (заедно с другите прибори), изгасва и след това светва "подгрева" за 4-5 сек, но днес забелязах, че при всяко даване на контакт и двете светеха заедно за 30-тина сек (с леко приглушена светлина) след това изгасват и веднага светва само "подгрева" (за 4-5сек). При последните 2 завъртания това изчезна.
6-Запалването е с тоста голямо претрисане (доста бавно покачва оборотите)
7-След като оборотите стигнат нормалните (след запалването), двигателя работи нормално (няма странни шумове или тресене)
8-При повторно палене през деня, нямам никакъв проблем, пали от четвърт (явно не успява да изстине съвсем или и аз не знам)
Не се сещам какво още да опиша, питайте (100% съм изтървал доста неща

До колкото разбрах, възможностите са доста:
1-Неработеща подгревателна свещ/и --( ако е възможно някой да каже как най-елементарно да ги проверя, без много разглабяне)--
2-Неработещо реле за подгрева --(как се разбира дали работи и къде се намира???)--
3-Теча от дюзата --(изключвам го като вариант за сега, поради причината, че беше същия и миналата година)--
...
Благодаря Ви предварително за отговорите


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Освен свещите, може да е и горивото.
Свещите една да има изгоряла и почва трудно да пали, но с де подгрявания трябва да пали., вече ако са повече от една става страшно.
Ако ти замръзва нафтата и 100 пъти да подгрееш все няма да запали.
Колко нафта имаш?
Иди сипи една добавка на СТП против замръзване и напълни резервоара до горе.
Свещите се проверяват като ги свалиш и им пуснеш 12в. от акумолатора, за 2-3 секунди стават червени
Свещите една да има изгоряла и почва трудно да пали, но с де подгрявания трябва да пали., вече ако са повече от една става страшно.
Ако ти замръзва нафтата и 100 пъти да подгрееш все няма да запали.
Колко нафта имаш?
Иди сипи една добавка на СТП против замръзване и напълни резервоара до горе.
Свещите се проверяват като ги свалиш и им пуснеш 12в. от акумолатора, за 2-3 секунди стават червени


Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Нафта има в резервоара и е от OMV зимната (мисля Maxx Motion се казваше)
За свещите разбрах, че можело да се проверят от релето, но нито знам къде е нито как?
За свещите разбрах, че можело да се проверят от релето, но нито знам къде е нито как?
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Колега щом нафтата ти е зимна значи най-вероятно е от свещите направо ги сменяй ако не си не са чак толкоз скъпи !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
delas_328 написа:Колега щом нафтата ти е зимна значи най-вероятно е от свещите направо ги сменяй ако не си не са чак толкоз скъпи !



- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
свещи колега ,не мъчи колата повече ,сваляи колектора и сменяи и 4-те .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- zorobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 13.03.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: 320 M50B20
- Детайли за колата: Е36 М50Б20
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Най-вероятно имаш подобие на нафта в резервоара и ако е като "боза", както писа колегата, ще е добре
Както писаха колегите, сипи добавка или дори бензин и си провери горивния филтър ( няма да се учудя ако е задръстен от замръзнал парафин ).
Успех

Както писаха колегите, сипи добавка или дори бензин и си провери горивния филтър ( няма да се учудя ако е задръстен от замръзнал парафин ).
Успех

- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Пресиян Василев написа:свещи колега ,не мъчи колата повече ,сваляи колектора и сменяи и 4-те .
нафта

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Аз лично така и не успях да реша проблема със студения старт на ТДС. Писах по въпроса и в съседната тема.
Сменил съм:
1) Реле
2) Подгревни свещи
3) Акумулатор
4) Всички маркучи за нафта
5) Центровка ГНП
6) Умна дюза
7) Стартер
7) Зареждам зимна нафта ОМВ
Въпреки това сутринта на -15 запали на седмия път.
Сменил съм:
1) Реле
2) Подгревни свещи
3) Акумулатор
4) Всички маркучи за нафта
5) Центровка ГНП
6) Умна дюза
7) Стартер
7) Зареждам зимна нафта ОМВ
Въпреки това сутринта на -15 запали на седмия път.
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
surfboard написа:Аз лично така и не успях да реша проблема със студения старт на ТДС. Писах по въпроса и в съседната тема.
Сменил съм:
1) Реле
2) Подгревни свещи
3) Акумулатор
4) Всички маркучи за нафта
5) Центровка ГНП
6) Умна дюза
7) Стартер
7) Зареждам зимна нафта ОМВ
Въпреки това сутринта на -15 запали на седмия път.
Колега като си сменил всички тези важни неща остава да премериш компресията на мотора защото ми прилича на недостатъчна компресия на цилиндрите и от там трудното палене сутрин при отрицателни температури.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Прав си, колега, последно я мерих миналата година, когато купих колата. Тогава беше в норма, но мина доста време. В случай че не е достатъчна, основен ремонт ли трябва да правя?
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Ми на там отиват нещата.Но първо я премери и тогава ще се разбере.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Сори за офтопика, но къде мога да направя справка за цената на основен ремонт?
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Ми колега обърни се към колегата Пресиян Василев.Той е твоя човек.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
mgate написа:Пресиян Василев написа:свещи колега ,не мъчи колата повече ,сваляи колектора и сменяи и 4-те .
нафта
Моята не мръзне ,що така ? Да не по специална

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани